Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
1
3
DEĞİŞMEYİN !!! 2
4
3
5
4
6
5
7
6
8
7
9
8
10
9
11
10
12
11
13
12 PEKİ NEDİR DEĞİŞİM? VE NEDEN DEĞİŞİM?
14
13 Aynı durumda kalmamak Aynı durumda kalmamak Başka bir biçim veya duruma geçmek Başka bir biçim veya duruma geçmek
15
14
16
15 Farklı yapmak veya Fark yaratmak
17
16
18
17
19
18
20
19
21
20 DEĞİŞİMİ YÖNETMEK; Değişimi doğru tahmin edip, doğru zamanda ve doğru kaynaklarla (insan, bilgi vs.) organize olmak ve buna uygun sistemler geliştirip hayata geçirmektir.
22
21
24
23
25
24
26
25
27
26
28
PEKİ NEDİR DEĞİŞİMDE HATALARIMIZ ?.. 27
29
28
30
29
31
30
32
31
33
32
34
33
35
34
36
35
37
36 21. Yüzyılın Öncelikleri Bilgi Strateji Değişim
38
37 21. Yüzyılın Öncelikleri Değişim
39
38 “Eğer önümüzdeki on yılda, geçmiş on yılda yaptıklarımızla başarıya ulaşabileceğimizi sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Başarılı olmak için var olanı değiştirmelisiniz" Coca Cola'nın İkinci Başkanı Roberto Goizueta
40
VizyonBeceriGüdüKaynakModelSonuç Karmaşa Endişe Yanlış Başlangıç Hüsran Yavaş Değişim DEĞİŞİM
41
40 Başarılı Değişim Yönetimi için; Vizyonu yeniden tanımlanmalı, Değişimin dinamizmi yaratılmalı, Safhaları yakından izlenmeli, Değişimin gerekçesi ve yapısı açıklanmalı, Gelişmeler açıklanmalı, Katılımın sürekliliği sağlanmalı, Değişime direnç iyi yönetilmeli, Yetkelendirmeler hemen açıklanmalı, Eğitime önem verilmeli, İletişim açık tutulmalı.
42
41 21. Yüzyılın Öncelikleri Strateji
43
42 STRATEJİ NEDİR?
44
43 FARK YARATMAK (Değişik şeyler yapmak, hiç kimsenin yapmadıklarını yapmak.)
45
FARKLI OLMAK ZORUNDAYIZ! 44 GERÇEK-1:
46
45 NEDEN FARKLI OLMAK ZORUNDAYIZ?
47
46
48
ZOR BİR DÜNYA 47
49
48
50
49
51
50 BÖYLE BİR DÜNYADA AYAKTA KALMANIN YOLU NE?
52
FARKLI OLMAK ! 51
53
FARKLI ÜRÜN FARKLI HİZMET FARKLI HIZ FARKLI ANLAYIŞ FARKLI DAVRANIŞ 52
54
İNSANNNNNNİNSANNNNNN 53
56
55
57
56
58
57
59
58
60
59
62
61
63
SONUÇ: DEĞİŞİME KENDİMİZDEN BAŞLAMALIYIZ
64
NASIL? 63
65
DAVRANIŞ ve DÜŞÜNCELERİMİZİ DEĞİŞTİREREK!
66
65
67
66
68
67
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.