Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAksin Talay Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
Global Pazarlama Uluslarası Pazarlamanın yükselen trend olduğu günümüzde, geleceğin uluslararası şirket yöneticileri için ideal bir program. Aranan ideal yönetici özellikleri, uluslararası şirketlerin pazarlama yöneticileri tarafından, katılımcılara aktarılacaktır.
2
Program Amacı Geleceğin uluslararası pazarlama yöneticilerini uluslararası pazarlama modelleri konusunda bilgilendirmek ve bir proje ile bu bilgileri pratiğe dökmek. Bunların yanında kişisel becerilerinin geliştirilmesi ve Pazarlama Yönetici kalitesinin arttırılarak iş dünyasına kazandırılması. Bu program ile uluslar arası şirketlerde çalışmak isteyen gençler ideallerindeki şirketlerin üst düzey yöneticilerinin katılımcı olarak yer aldığı platformda pratik bir şekilde bilgi edinme ve onları uygulama şansı buluyorlar.
3
Program Detayları A-Global Pazarlamayı Öğreniyorum
1.Nedir Bu Global Pazarlama ? Global Pazarlar ve Pazarlama Hakkında Bilgi 2.Global Pazarlamaya İlk Adım... Hedef Pazarların Fırsat ve Rekabet Analizi Hedef Pazar Seçimi Hedef Pazarın Tanımlanması Hedef Pazarın Segmentasyonu 3 Pazarlama Araştırmalarını Niçin Kullanılır ? Pazar Payını yükseltmek Ürünü/Markayı Konumlandırmak Müşterilerin ürün/marka bağlılığını artırmak Müşterilerin memnuniyetini arttırmak
4
Program Detayları B- Global Pazarda Yaşam
4 Pazarlama Stratejisi Nasıl Belirlenir ? Doğru Ürün Stratejisi Ürünün Hedef Ülke Fiyat Stratejisi Doğru Mecra Seçimi 5 Pazarlama İletişimi Nasıl Dizayn Edilir? Entegre İletişimi: PR,Promosyon, Direkt Pazarlama Reklam ve Kişisel Satış B- Global Pazarda Yaşam 6 Glokalleşme (Global Düşün Yerel Hareket Et!) Faaliyette olunan ülkeye göre lokal stratejiler Ekonomik Durum Teknolojik Durum Sosyo-kültürel Durum Rekabet Koşulları
5
Program Detayları Marka Nasıl Canlı Tutulur? Global Marka Stratejisi
Yeni Nesil Marka Yönetimi Değişik Kültürlere Markanın Adaptasyonu Markayı Yaşatmanın Yolları 8 Marka ve Ürün Nasıl Farklılaştırabilir? Kalite ve/veya servis yönüyle farklılaşma Stratejik Konumlandırma Farklılığın İletişimi Pazarlamada Yeni Trendler Doğrudan Pazarlama Olay Pazarlaması İnteraktif Pazarlama
6
Danışmanlarımız ve Şirketleri
Adidas Pazarlama Müdürü / Müge Çelebioğlu Apple Ürün Müdürü / Can Sağıroğlu Burger King Pazarlama Müdürü / Cenk Dervişoğlu Coca-Cola Marka Yöneticisi / Levent Soygür Cream Mobile Marketing Kurucu Ortak / Levent Uslu Hyundai Pazarlama Yöneticisi / Umut Ceyhun IBM Türk Ünite Yöneticisi / Jale Akyel İntel Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü / Özlem Bağbaşlıoğlu Lafarge Pazarlama ve Satış Müdürü / Alparslan Arınç Marketing Türkiye Yazarı / Dr.Selçuk Tuzcuoğlu
7
Danışmanlarımız ve Şirketleri
Mc Donalds Pazarlama Müdürü / Zeynep Özaltay Microsoft Yayın ve Telif Hakları Yöneticisi / Tolunay Tomruk Novartis Ürün Müdürü / Ayça Gürelman Pergel Comm. & Consultancy Genel Müdürü / Olgar Ataseven ScJohnson Deneyimli Ürün Yöneticisi / Nazlı Ercili ScJohnson Pazarlama Müdürü / Burak Destici Siemens Grup Pazarlama İletişim Sorumlusu / Beril Onbulak Smart Teknolojileri Genel Müdürü-CEO’s Dergisi Yazarı / Murat Şahin Visa Card Avrupa Sorumlusu / Mehmet Özbay * Her eğitime 8 danışman katılmaktadır.
8
Peki tavsiye ettiler mi?
Pazarlama günümüzde kar etmek amacıyla kurulan bir kurulun içindeki departmanlarda bulunan bütün çalışanların mutlaka bilgi sahibi olması gerektiği bir konu.Benim için Eğitişim Global Pazarlama Eğitimi de bu konuda çok iyi bir başlangıç oldu.Pazarlama alanında uzman kişilerden aldığımız dersler sayesinde pazarlamanın,özellikle kitaplarda bulunmayan,ufak ama çok önemli ayrıntılarını öğrenme şansı elde ettim.Eğitimin sonunda yaptığımız proje çalışması sayesinde pazarlama konusunda elimizde bulunan bilgileri pratiğe dökme şansını buldum ve bu da bence eğitimin an faydalı bölümüydü.Katılmayı aklından geçiren bütün arkadaşlara söyleyebileceğim tek şey tereddütlerini kafalarından silemeleri en yakın programa kayıt olmaları… Özcan Şakır / İstanbul Üniversitesi İktisat 4. Sınıf
9
Peki tavsiye ettiler mi?
Perakende pazarıyla ilgili benim için farklı bir sektördeki verdiği bilgiyle başlayan ve çok farklı sektörlerle devam eden '‘Global Pazarlama''yolculuğunda gerek Türkiye de gerek Dünyada markalarıyla kendini ispatlamış büyük firmaların ürün müdürleri,marka yöneticilerinin soru-cevap ortamı, sunumlarıyla bugünün dev firmaların yöneticilerinin üniversite sıralarından yönetici koltuğuna nasıl geldikleri,yönetimini gerçekleştirdikleri markalarının gücünü korumak için nasıl stratejiler izledikleri,yeni bir ürünü piyasaya sunarken en çok nelere dikkat ettikleri gibi pazarlamanın can damarı sayılacak soruların cevaplarını teorikten ziyade gerçek dünyada nasıl yürütüldüğünü profesyonel ağızlardan dinleme imkanı buldum. Kısacası Global bir Dünyanın Global pazarında firmaların nasıl konumlanması gerektiğiyle ilgili temel noktaları bu pazarın''EN''lerinden öğrendim.... Zeynep Memiş / Marmara Üniversitesi Ekonometri 4. Sınıf
10
Eğitişim için neler söylendi?
Eğlenceli Konsept Üreten Pratiğe yönelik Keyifli Arkadaşça Yaklaşım Geliştirici İnteraktif Zevkli Pratik Sıcak Bir Ortam Sıkmayan Gerçek Hayat
11
Teşekkürler,
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.