Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İLETİŞİM
2
Olumlu çalışma atmosferi
İLETİŞİM Sağlıklı iletişim Olumlu çalışma atmosferi
3
İLETİŞİM ÜÇGENİ aşağı yukarı yatay
4
YUKARIDAN AŞAĞIYA İLETİŞİM
Politikalar Hedefler Beklentiler Gerçekleşmeler Başarılar Sosyal etkinlikler
5
AŞAĞIDAN YUKARIYA İLETİŞİM
Katılım Çalışma ortamı İhtiyaçlar İyileştirme önerileri
6
Komiteler (fonksiyonlar arası yönetim) Süreç Ekipleri
YATAY İLETİŞİM Komiteler (fonksiyonlar arası yönetim) Süreç Ekipleri A B C Müşteri
7
SAĞLIKLI İLETİŞİMİN SONUÇLARI
Kurum amaçlarına odaklanmak Hizmet alıcıların/sunucuların isteklerine odaklanmak Katma değer yaratmak Gri alanları yok etmek Hızlı Karar almak
8
Gazete, dergi, bültenler Görsel panolar Anketler Toplantılar
İLETİŞİM ARAÇLARI Kapalı devre TV Gazete, dergi, bültenler Görsel panolar Anketler Toplantılar Kutlamalar Onurlandırmalar Yemekler
9
YARARLANILAN KAYNAKLAR
AKGÜL, A. Yeni Türkiye Dergisi Kalite Özel Sayısı. AKTAN, C. Yeni Türkiye Dergisi Kalite Özel Sayısı. CAFOĞLU, Z Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi. FINDIKÇI, İ. Bilgi Toplumunda Yöneticilerde Kendini Geliştirme. KalDer Öğrenen Organizasyon II. KalDer TKY Sunumları KAVRAKOĞLU, İ. Toplam Kalite Yönetimi. KÖKSAL, G. Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi. MASAKİ, I. Kaizen. ÖZDEN, Y. Eğitimde Dönüşüm. PEKER, Ö. Toplam Kalite Yönetimi. YÖDGED (MEB-PGM) Toplam Kalite Yönetimi Çalışmaları ve Bültenleri
10
www.heyeio.com info@heyeio.com admin@heyeio.com
DÜZENLEYEN
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.