Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanKadir Karadag Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Grup Üyeleri Tuğba ERTUĞRUL Rumeyda ERBEK Fatma TUNÇ Nurdan ÖZEN KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
2
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Sizce görsel sanatlar dersi neden bilgisayara entegre edilmelidir ? ?? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
3
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bir toplumun çağdaş toplumlar düzeyine ulaşması için;bilgilerin, inançların ve duyguların bireylere doğrudan aktarılması yeterli değildir. Görsel sanatlar, her bir bireyin özgünlüğünü, gerçek kişiliğini, benzersizliğini, yaratıcı düşünü ortaya çıkarmasıyla ilgilenir. Eğitim süreci öğrencilerin öğrenme ve yapmaya yönelik öz güvenlerini ve motivasyonlarını artırıcı nitelikte olmalıdır. (Özsoy, 2003, ss.73–75). KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
4
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bazen sınıf ortamı öğrenci için yeterli olmaz. Dersin Bit’e entegrasyonu ile öğrenciye daha geniş bir alanda çalışma imkanı sağlamış oluruz. Örnek planımızdan yola çıkacak olursak.Müze Bilinci konusunda gezi gözlem tekniği gereklidir.Fakat; -Öğrenciyi müzeye götürmek çok sıkıntılı bir süreçtir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
5
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sıkıntılar; -Hava koşulları -Maddi imkanlar -Zaman -İzin (Aile, Yönetim) KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
6
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bit’in kullanımıyla görsel sanatlar dersindeki müze bilinci konusunda yer alan kazanımlarımız öğrenciye kazandırılabilir. PEKİ NASIL? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
7
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Internette yer alan sanal müzelerle öğrencilere müzeleri gezme imkanı sağlanabilir. ( İndir ) KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
8
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 360tr sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
9
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON İlk olarak karşımıza bu sayfa çıkar. Buradan gezmek istediğimiz müze, ören yeri, tarihi eser ya da anıtı seçip gezebiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
10
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin, buradan il il ya da bölge bölge ayrılmış müze, ören yeri vs. tıklayabiliyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
11
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana gelen sayfadan bilgiler kısmını okuyup, “sanal tur için tıklayın” yazısına tıklıyoruz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
12
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ekrana sanal Çanakkale Ören yeri gelir. Buradan yön tuşlarıyla hangi yöne gitmek istediğimiz yeri belirleyebilir, zoom yapabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
13
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON 3dmekanlar sitesini tanıyalım: KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
14
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Ve yine anasayfadan gezmek istediğimiz yeri seçebiliriz. Burada da cami, saray, müze, han gibi sekmelerden istediğimiz yeri kategorisine göre kolayca bulabiliriz. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
15
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Örneğin saray sekmesinden Topkapı Sarayını seçelim. Ancak hemen gezmek istediğimiz yeri gezemiyoruz, indirmemiz gerekiyor. “İndir ve Gez” yazısına tıklayıp sanal sarayı bilgisayarımıza indirdikten sonra gezebiliyoruz. Böyle olmasının avantajları da var. Örneğin evinde internet olmayan biri, istediği müze, ören yeri, anıt vs indirip sonrasında istediği zaman bilgisayarında izleyebilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
16
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
17
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki, Öğrenciyle etkileşim nasıl sağlanabilir? Öğrenciler görüşlerini nerede sunacak? Gözlemlerini nerede aktaracaklar? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
18
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bu sorunu da kolayca çözebileceğiniz internet ortamlarından biri Blogger’dır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
19
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
20
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? şimdi bu adresten yeni bir blog oluşturacağız. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
21
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
22
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
23
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
24
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
25
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
26
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
27
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
28
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
29
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Yorum eklemenin dışında öğrenciller ve siz resim de ekleyebilirsini. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
30
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
31
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Dosya seç kısmından yayınlanacak resim seçilir.. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
32
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
33
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Peki Blogger’da bir blog nasıl oluşturulur? Kaydı yatınla denir.Sonra gelen pencereden.Kaydı görüntüle. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
34
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
35
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Görüldüğü üzere, oluşturulan bloglarla öğrenci bloglara yorum yazabilmekte, resim ekleyebilmekte ve arkadaşlarının yerumlarını takip edebilmektedir. Her hafta yeni kayıt ekleyebilir.Sizlerde dersin değerlendirilmesi kısmında blog kullanımı tercih edebilirsiniz. Veya Word’de oluşturacağınız bir bireysel raporda olabilir. Fakat blog kullanmanız daha etkili olacaktır. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
36
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Bireysel Rapora ilişkin öğrencilere bilgi verilir. KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
37
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
GÖRSEL SANATLAR VE ENTEGRASYON Kaynaklar International Conference on New Trends in Education and Their Implications 11-13 November, 2010 Antalya-Turkey KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
38
KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
TEŞEKKÜRLER KoordinasyonuBTÖ 427 : Okullarda Teknoloji Planlaması ve
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.