Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik."— Sunum transkripti:

1

2 Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik. HEDEF koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın almayan müşterileri geri kazanmak istedik. STRATEJİ SONUÇ 2014 Temmuz – Aralık döneminde yapılan e-posta gönderimleri ile, %900 yatırım geri dönüş oranı (ROI) elde edilmiştir.

3 Sepetinde ürün bırakıp çıkan müşteri bilgisi Axion platformu kullanılarak tespit edildi.

4 1 E- posta Belirlenen kitleye otomatik olarak; sepetinde bıraktığı ürünleri hatırlatan, %5 indirim sunan, sepetindeki ürünlere özel ürün önerilerini içeren, e-posta gönderimi yapıldı.

5 Sepette Kalan Ürünler Akıllı Ürün Önerisi Verilen Fayda %5 indirim

6 E-posta okunma oranı: %27,95 (Genel Mail Okunma Ortalamasının 6 Katı) Tıklanan mail başı elde edilen değer: 26 TL Sepet ortalaması: online ortalamanın 1,80 katıdır. offline ortalamanın 2,41 katıdır. Yatırımın geri dönüş oranı (ROI): %900

7


"Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları