Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBilge Gulden Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATEGORİ NO:(BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIM ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ) KATILIMCI ADEDİ: (BURAYI BOŞ BIRAKINIZ)
3
KATEGORİ: A03. EN İYİ MEDİKAL PAZARLAMA KAMPANYASI KATILIM NO/ID : (Burayı Boş Bırakınız) REKLAMVEREN: Ülker Hero Baby ÜRÜN/HİZMET: Hero Baby BAŞLIK: Hero Baby Hekimlere Yönelik Doğrudan Pazarlama Projeleri AÇIKLAMA: Ülker Hero Baby ürünlerine özel doğrudan pazarlama araçlarıyla 3.968 adet hekime (OneKey Sağlık Profesyonelleri Vertabanı'ndan asistan hekimler hariç Pediatri, Pediatri Gastroenteroloji,Pediatri Metabolizma ve Neonataloji uzmanlıkları seçilmiştir) yönelik tanıtım amaçlı gerçekleştirilmiş projelerdir. 2011 yılı içerisinde üç frekanslı doğrudan postlama ve tek seferlik e-postalama projesi olmak üzere 4 aşamalı gerçekleştirilmiştir. Üretilen tüm materyaller (takvim, reçetelik, paket etiketleri vb.) özel olarak tasarlanmış olup tüm hedef kitle için kişiselleştirilmiştir. GEÇERLİ OY ADEDİ: (Burayı Boş Bırakınız) BLOKE OY: (Burayı Boş Bırakınız)
7
VIDEO: (00:00) 1
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.