Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02."— Sunum transkripti:

1 ‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

2 TR 07- FI- 022 Soru: En çok kimden bir şeyler öğrendiniz? Kişisel deneyiminizle partnerinizi bağdaştırın Bu örneklerden yola çıkarak, aşağıdakilerin listesini yapın:  Etkili bir öğretmenin/eğitimcinin kilit özellikleri  Kilit davranışlar

3 TR 07- FI- 023 Eğiticiler öğrenmeyi nasıl kolaylaştırır? Sorular sorun Dinleyin Geri bildirim verin (ve alın)

4 TR 07- FI- 024 Ne zaman kapalı uçlu/ dar kapsamlı sorular sormalısınız? Spesifik noktalara işaret etmek için Doğrudan cevap almak için Konuşmayı kontrol altında tutmak için

5 TR 07- FI- 025 Ne zaman açık uçlu/ geniş kapsamlı sorular sormalısınız? Yalnızca ‘evet’ veya ‘hayır’dan başka cevaplar veremeye teşvik etmek için Samimiyet kurmak için Fikir, tutum ve duyguları öğrenmek için

6 TR 07- FI- 026 Ne zaman ‘deneme’ soruları sormalısınız? Bir önceki cevabın üzerine bir şeyler katarak devam etmek için Bilgiyi kontrol etmek için Katılımcının ne kadar anladığını kontrol etmek için

7 TR 07- FI- 027 Ne tür sorulardan uzak durmalısınız? Yönlendirici İçinde iki farklı soru bulunan (double barrelled) Çok içerikli

8 TR 07- FI- 028 Aktif dinleme nedir? Aslında ne söylendiğine konsantre olmak Özetleme/ düşünme Sessizlik

9 TR 07- FI- 029 Bu geri bildirim midir? Bugün harika iş çıkardın Bazen çok agresif oluyorsun Değerlendirilecek olan kilit noktaları vurgulamak için bilgileri slaytlara yayış biçimini çok beğendim

10 TR 07- FI- 0210 Yapıcı geri bildirim nasıl verilir? Spesifik bir konu üzerinde durun – davranışı tarif edin Motivasyona yönelik geri bildirim ile şekil veremeye yönelik geri bildirim arasında bir denge kurun Vereceğiniz bilgi miktarı baş edilemeyecek kadar çok olmasın

11 TR 07- FI- 0211 Alıştırma: Pratik faaliyetin sunumu (1) Seçtiğiniz oturumda yer alan pratik faaliyeti gözden geçirin. Yapmış olduğumuz tartışmalar ışığında:  içerik üzerinde gerekli düzeltmeleri yapın;  eğitim notlarınızı yazın; ve  ilave (yan) eğitim materyalleri hazırlayın

12 TR 07- FI- 0212 Değerlendirme Dinleyici notunda yer alan soru türlerini gözden geçirin. Nasıl gelebileceklerini göstermek adına genel örnek sorular hazırlayın


"‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları