Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
Pratik Otomat Ltd.Şti. ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
2
BİZ KİMİZ Çalışma hayatına İstanbul’da 3 ortaklı bir şirket olarak başladık. Pratik otomat olarak ; Kişisel bakım ürünleri veren otomatları bayan ve erkek tuvaletlerine yerleştirerek, Türkiye’de eksik olduğunu düşündüğümüz bu alanda insanların mutlak ihtiyaçlarını gidermeyi hedefledik.
3
ÜRÜN VE HİZMET 4 üründen oluşan (kendinden macunlu diş fırçası, saç jölesi, el ve yüz kremi ve parfüm) ve tamamı tek kullanımlık olarak hazırlanmış kişisel bakım ürünüdür. Ürünü farklı kılan insanların bu ürünleri her yerde en ekonomik şekilde temin etmesini ve yanında taşıma ihtiyacı duymamasını sağlamasıdır. Hazırlanmış kişisel bakım setine 1 TL gibi sembolik bir ücretle sahip olunabilmesi ve gün içersinde ihtiyaç duyacağı bu ürünlere kolay erişebilmesi müşterinin tercih sebebidir.
4
ÇALIŞMA ŞEKLİMİZ Pratik (kişisel bakım ürünleri ) veren otomatlarımızı insan yoğunluğu olan yerlere örneğin (AVM, sinema, tiyatro, üniversite,otogar, spor salonu vb…) gibi yerlerin yönetim birimleriyle görüşülerek , bu gibi yerlerin tuvaletlerine otomatları monte edip belli aralıklar ile ürün doldurularak işleyen sistemdir. Anlaşma yapılan yerlere ödenecek belli miktarlarda kira sözleşmeleri yapılır.
5
HEDEF KİTLE Umuma açık yerlerde (AVM, sinema, tiyatro, üniversite, otogar, havaalanı vb.) pratik kişisel bakım ürünlerine (tek kullanımlık kendinden macunlu diş fırçası, saç jölesi, el kremi, parfüm) ihtiyaç duyan bay ve bayanlar
6
PAZAR İHTİYAÇLARI Farklı sosyal statü ve yaş gurupları üzerinde yapılan anketlerden yola çıkarak insanların özellikle alışveriş merkezi, sinema, tiyatro, üniversite, lise, dershane, otogar, spor salonu vb… umuma açık yerlerin lavabolarında ciddi ölçüde kişisel bakım ürünlerine ihtiyaç duyulduğu tespit ettik. Bu durumda bizim ilham kaynağımızı oluşturdu.
7
swot GÜÇLÜ YANLARI ZAYIF YANLARI
T.C Sağlık Bakanlığından onaylı olması 1 lira gibi bir rakamla 4 ürüne sahip olunabilmesi Her an ulaşılabilir olması ZAYIF YANLARI Görülmeme riski
8
Tehdİtler FIRSATLAR Kişilerin ürünleri yanlarında taşımaları
Taklit edilebilir olması Sektörde güçlü bir rakibimizin olması FIRSATLAR İnsanların yoğun olduğu alanlarda yer alması Her an ihtiyaç duyulabilecek ürünler olması Bilindik ve kaliteli markalarla çalışması
9
RAKİPLERİMİZ Bu sektörde güçlü bir isim olan Karizmatik otomat yer almaktadır. Bizi rakibimizden ayıran özellik ise ürünlerimizde daha kalite markalara yer vermemiz (nivea, difaş, hobby), daha fazla alana yayılmış olmamız ve ürünlerimizin T.C Sağlık Bakanlığı onaylı olmasıdır.
10
PAZARA GİRİŞ STRATEJİSİ
Belli noktalara konulan otomatlar aracılığı ile ürünleri 1 TL karşılığında müşteri ile buluşturacağız. Rakipler piyasaya girişimize karşılık ürünlerinde artış yapabilirler ancak bizim ürün yelpazemiz oldukça geniş olduğundan dolayı bu durum bizi etkilemeyecektir.
11
FİNANSAL İHTİYAÇ Pratik Otomatik Satış Sistemleri'nin vizyonu, müşteri memnuniyetinin esas olduğu bir sektörde faaliyet gösteren bir kuruluş olarak; yerli, yabancı müşterilerine, dünya standartlarında, çağın gereklilikleri doğrultusunda hizmet vermek, hizmet kalitesini çeşitlendirmek, geliştirmek ve müşteri memnuniyeti odaklı bir sektörün tüm dinamiklerini değerlendirerek yine müşteri memnuniyeti için üzerine düşenden de fazlasını yerine getirmektir. Yeni bir çığır açan bu proje ile minimum maliyet ile son derece karlı bir hizmet alanıdır. 10000 TL gibi bir rakam ve artı reklam masraflarıyla ortalama TL gibi bir rakama bu alanda girişimcilik faaliyetine girmeyi ihtiyaç duymaktayız.
12
BAYİ PAKET İÇERİĞİ VE YATIRIM BEDELİ
Bayilik şartları : standart paket ve otomat alınması gerekmektedir. Doru otomatın bayisi olarak Pratik otomatlar adımıza üretilecektir. 1O adet Pratik otomat 1600 adet Pratik ürün Tutar 4800 TL (KDV dahil) 1 adet Pratik otomat 400 TL 1 adet Pratik ürün 50 Kuruş (KDV dahil) Kira bedelleri AVM’lerde 1500 TL , Üniversitelerde 700 TL, Hastanelerde 500 TL, Havaalanlarında 2000 TL, Spor Salonları 500 TL
13
BÜYÜME PLANIMIZ İlk olarak AVM, hastane, spor salonu, üniversite, havaalanı olmak üzere kişisel bakım ürünlerimizle 5 noktada başlayarak bu noktaları artırmayı hedeflerken Bir diğer alan olarak bardakta kahve ürünüyle de piyasada yer almayı planlıyoruz.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.