Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir."— Sunum transkripti:

1 ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI

2 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.  Telefon, bilgisayar ve araştırmacılık deneyimini birleştiren, teknolojinin hız kazandırdığı yeni bir veri toplama tekniği olan CATI'de eş zamanlı kontrol olanağı da mevcuttur. D base CATI

3 3 HEDEF KİTLE VERİTABANI Selas-D.BASE “Selas-DbaseCATI” Araştırmaları için tüm sosyo ekonomik yapıları ve anahtar demografik verilerine sahip olduğumuz 23.000 kişilik platform D base CATI

4 4  CATI projelerinde görüşülecek kişilerin Selas Veritabanında kayıtlı kişiler arasından rassal olarak seçilmesi sonucu yüksek katılım oranı  Görüşülecek kişilerin anahtar demografik verileri önceden bilindiği için kod onayı sonrasında odaklı soru sorma imkanı... HEDEF KİTLE VERİTABANI D base CATI

5 5 Selas Network veritabanı kullanımıyla,  Geniş kapsamlı sektörel bilgi desteği  Benzer çalışmaları karşılaştırma imkanı  Bulguların trende taşınmasıyla sektörel değişimlerin takibi... Selas Network INFO-VERİTABANI D base CATI

6 6 AVANTAJLAR...  CATI yöntemi ile yapılan çalışmalarda hedef kitle sayısı yüksek tutulabiliyor.  Anketler CATI programında tüm kontrollerle birlikte yazılıyor, sistem bilgisayarda otomatik olarak işliyor. D base CATI

7 7 AVANTAJLAR...  Ankette tüm kontroller otomatik yapıldığından, anketör hataları tamamen ortadan kaldırılıyor.  Bu tarz bir kontrolün haricinde, her panele bağlı bağımsız telefon hatları ile sistemin işleyişi sırasında anketörün yaptığı çalışma anında telefon ile dinlenerek kontrol edilebiliyor. D base CATI

8 8 AVANTAJLAR...  Hız  Kalite  Kota kontrolüne uygunluk  Düşük maliyet  Temsil yeteneği yüksek örneklem,  Esnek bir araştırma yöntemi.  Odaklı örneklem  Net sonuçlar ve çözümler... D base CATI

9 9 DEZAVANTAJLAR...  Süre olarak sınırlı  Görsel malzeme kullanılamaması  Özellikle kırsal alanlarda nispeten düşük telefon sahipliği D base CATI

10 10 Selas CATI grubunda; değişik ürün kategorilerinde istek üzerine özel araştırmalar ve periyodik araştırmalar, ağırlıklı olarak ürün/hizmet memnuniyeti, bilinirlik, tutum-davranış ve reklam/promosyon etkinlik araştırmaları yürütülür. ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

11 11 SEKTÖR DİNAMİKLERİ, İMAJ, MARKA ve ÜRÜN PENETRASYONU, PAZAR PAYI, MARKA BİLİNCİ, MACRO / MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

12 12 STRATEJİK PLANLAMA, SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARI, TUTUM ve DAVRANIŞLAR, REKLAM PRE/POST TESTLERİ, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

13 13 ÖZEL İLGİ ALANLARI, YAŞAM BİÇİMLERİ, MEDYA İZLEME ALIŞKANLIKLARI, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI SİYASİ EĞİLİMLER, TÜKETİM KALIPLARI, D base CATI

14 14 Selas Dbase CATI Selas, yüzyüze görüşmenin zorunlu olduğu haller dışında; Sürat ve görece daha düşük maliyet nedeniyle müşterilerine, Selas Dbase CATI sistemiyle çalışmayı önermektedir. D base CATI


"ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları