Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanOlcan Baykal Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI
2
2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir. Telefon, bilgisayar ve araştırmacılık deneyimini birleştiren, teknolojinin hız kazandırdığı yeni bir veri toplama tekniği olan CATI'de eş zamanlı kontrol olanağı da mevcuttur. D base CATI
3
3 HEDEF KİTLE VERİTABANI Selas-D.BASE “Selas-DbaseCATI” Araştırmaları için tüm sosyo ekonomik yapıları ve anahtar demografik verilerine sahip olduğumuz 23.000 kişilik platform D base CATI
4
4 CATI projelerinde görüşülecek kişilerin Selas Veritabanında kayıtlı kişiler arasından rassal olarak seçilmesi sonucu yüksek katılım oranı Görüşülecek kişilerin anahtar demografik verileri önceden bilindiği için kod onayı sonrasında odaklı soru sorma imkanı... HEDEF KİTLE VERİTABANI D base CATI
5
5 Selas Network veritabanı kullanımıyla, Geniş kapsamlı sektörel bilgi desteği Benzer çalışmaları karşılaştırma imkanı Bulguların trende taşınmasıyla sektörel değişimlerin takibi... Selas Network INFO-VERİTABANI D base CATI
6
6 AVANTAJLAR... CATI yöntemi ile yapılan çalışmalarda hedef kitle sayısı yüksek tutulabiliyor. Anketler CATI programında tüm kontrollerle birlikte yazılıyor, sistem bilgisayarda otomatik olarak işliyor. D base CATI
7
7 AVANTAJLAR... Ankette tüm kontroller otomatik yapıldığından, anketör hataları tamamen ortadan kaldırılıyor. Bu tarz bir kontrolün haricinde, her panele bağlı bağımsız telefon hatları ile sistemin işleyişi sırasında anketörün yaptığı çalışma anında telefon ile dinlenerek kontrol edilebiliyor. D base CATI
8
8 AVANTAJLAR... Hız Kalite Kota kontrolüne uygunluk Düşük maliyet Temsil yeteneği yüksek örneklem, Esnek bir araştırma yöntemi. Odaklı örneklem Net sonuçlar ve çözümler... D base CATI
9
9 DEZAVANTAJLAR... Süre olarak sınırlı Görsel malzeme kullanılamaması Özellikle kırsal alanlarda nispeten düşük telefon sahipliği D base CATI
10
10 Selas CATI grubunda; değişik ürün kategorilerinde istek üzerine özel araştırmalar ve periyodik araştırmalar, ağırlıklı olarak ürün/hizmet memnuniyeti, bilinirlik, tutum-davranış ve reklam/promosyon etkinlik araştırmaları yürütülür. ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI
11
11 SEKTÖR DİNAMİKLERİ, İMAJ, MARKA ve ÜRÜN PENETRASYONU, PAZAR PAYI, MARKA BİLİNCİ, MACRO / MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI
12
12 STRATEJİK PLANLAMA, SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARI, TUTUM ve DAVRANIŞLAR, REKLAM PRE/POST TESTLERİ, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI
13
13 ÖZEL İLGİ ALANLARI, YAŞAM BİÇİMLERİ, MEDYA İZLEME ALIŞKANLIKLARI, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI SİYASİ EĞİLİMLER, TÜKETİM KALIPLARI, D base CATI
14
14 Selas Dbase CATI Selas, yüzyüze görüşmenin zorunlu olduğu haller dışında; Sürat ve görece daha düşük maliyet nedeniyle müşterilerine, Selas Dbase CATI sistemiyle çalışmayı önermektedir. D base CATI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.