Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Bütünleşik Müfredat ve “Bilgisayar” Dersi
Yrd. Doç. Dr. Günizi Kartal Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
2
Bütünleşik Müfredat Modeli
Konu içeriği ve BT bilgilerinin bütünleştirilmesi sayesinde öğrenme: mümkün kılınır desteklenir bir üst düzeye taşınır Branş öğretmeni ve BT öğretmeninin bilgi birikimlerinin biraraya gelmesi eğitimi güçlendirir.
3
“Bilgisayar” öğretmeni “bilgisayarcı” mı?
Bilişim teknolojileri becerileri kazandırma Bilişim okur yazarlığı kazandırma Bilişim teknolojileriyle öğretim tasarımı Genel konu içeriği bilgisi Öğretim programlarını bilişim teknolojileriyle destekleme
4
Öğretmen-öğretmen işbirliği
Planlama Geliştirme Uygulama Değerlendirme İyileştirme
5
Öğrenmenin gerçekleşmesi için
Konu içeriği Branş öğretmeni BT kazanımları BT öğretmeni Bütünleştirme
6
Küçük adımlar –tasarım
Öğretim tasarımı: 1 Ders 1 Etkinlik 1 Ders İçeriği 1 Ünite İçeriği 1 Dönem konu içeriği
7
Küçük adımlar –tasarım
Öğretim tasarımı: Öğretim yılı Branş Branşlar Kademe ve Branşlar
8
Küçük adımlar –kişiler
BT öğrt. Branş 1 BT öğrt. Branş 1 Branş 1 BT öğrt. Branş 2 Branş 1 Branş 1 Branş 2 BT öğrt. BT öğrt. Branş 1 Branş 1 Branş 2 Branş 2 Branş 3 Branş 4 Branş 5
9
Etkenler Güven İletişim Bireysel çalışma zamanı Ortak çalışma zamanı
Okul kültürü
10
Paydaşlar Bilişim teknolojileri öğretmeni Branş öğretmeni Okul müdürü
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (ARGE) Üniversite? İl MEM?
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.