Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
2
Hakkımızda Goldaş Kuyumculuk ilk altın ihtisas holdingi olan Goldart Holding’in %38.30 iştirakidir. Goldaş Kuyumculuk AŞ; 8, 9, 10, 14, 18, 21 ve 22 ayar altın, 925 ayar gümüş ve diğer değerli madenlerden takı üretmektedir. İstanbul'da kurulu tesislerinde ISO-9001 kalite belgesiyle üretim yapan Goldaş yılda 18 milyon adet üretim kapasitesine sahiptir. Tasarım ve üretimin her aşamasında son teknolojiyi kullanan Goldaş sektöründe ilk Ar-Ge laboratuarını kurmuştur. Her yıl yeni ürünü piyasaya süren şirketin portföyünde 'den fazla model yer almaktadır.
3
Goldart Holding’in %99,99’luk oranla bir diğer iştiraki olan Goldaş Pazarlama A.Ş. mücevherat pazarlama ve satışı alanında faaliyet göstermektedir. Müşteri portföyünde yurt genelinde yaygın bayii ağı olan Goldaş Pazarlama, ağırlıklı olarak Akdeniz, Ege, İç Anadolu ve Marmara Bölgeleri’nde satış yapmaktadır. Yurtiçi satışlarının %70’i, Marmara Bölgesi satışlarından gelmektedir. Goldaş’ın yurtiçinde 11 tane,yurtdışında 6 tane mağazası vardır.Yurtiçimağazaları; İstanbul,Ankara,İzmir,Bodrum ve Antalya’da bulunur.
4
Sektöründe hisseleri İMKB'ye kote edilmiş tek halka açık şirket olan Goldaş'ın Amerikan depo sertifikaları ABD Tezgah üstü piyasasında; C tipi hisseleri ise İMKB’nin yanında Frankfurt ve Berlin-Bremen Borsaları’nda işlem görmektedir. Goldaş, Tokyo Altın Borsası, Uluslararası Kıymetli Madenler Enstitüsü (IPMI) ve The Silver Institute üyesidir. Halen 5 kıtada 48 ülkeye ürünlerini ihraç eden Goldaş, İngiltere, ABD, Almanya, Rusya, B.A.E, Tayland, Güney Afrika, Çin, Hong Kong ve Ukrayna’da temsilcilikleri olan Goldaş, internet sitesiyle de tüm dünyaya on-line satış yapma olanağına sahiptir.
6
TARİHÇE 1993 Goldaş Kuyumculuk 1993 yılında, Merter-İstanbul'da, başta Yalınkaya ailesi tarafından kuruldu. 1998 Türk Kuyumculuk Sektöründe ISO 9002 Kalite Belgesi alan ilk kuruluş oldu. 1999 Goldaş Kuyumculuk, İMKB'de halka açılan ilk kuyumculuk şirketi oldu.
7
2000 Türkiye'de ilk kuyumculuk mağaza zincirinin adımları, Goldaş markası ve güvencesiyle, Ankara, İstanbul ve İzmir'de atıldı. Kuyumculuk sektöründe ilk kez, ürün ve malzeme tasarımı ve geliştirilmesinde kullanılmak üzere Ar-Ge laboratuvarı kuruldu. 2002 Goldaş Kuyumculuk'un ana hissedarı Yalınkaya Grubu, hisselerini yeni kurulan Goldart Holding'e devretti. Goldaş, yurtdışındaki banka/finans kuruluşlarından doğrudan konsinye altın ithalatını yapan ilk ve tek sektörel firma oldu.
8
Rusya ve Almanya’da Goldaş mağazaları açıldı.
2003 Goldaş sadece gümüşün kullanıldığı yeni bir marka yarattı: Silver D'sign. Rusya ve Almanya’da Goldaş mağazaları açıldı. Yurt içinde Profilo ve Capitol Mağazaları açıldı. Goldaş ihracat yaptığı ülke sayısını 40'a çıkarma başarısını gösterdi. 2004 Goldaş Kuyumculuk, Londra Kıymetli Madenler Birliği’ne üye olan ilk ve tek Türk şirketi oldu.
9
ChipGold adında külçe altınları piyasaya sürdü.
Goldaş Kıymetli Madenler Ticareti A.Ş. kurulmasından hemen sonra İstanbul Altın Borsası'na üye oldu. 2004'te Goldaş'ın lisanslı gümüş ürün markası "SilverD'sign" adını taşıyan 2 mağaza açıldı. 2005 Goldaş , dünyanın en prestijli faaliyet raporu yarışmasında gümüş madalya kazandı.
10
2006 Türk kuyumculuk sektörünün öncü kuruluşu Goldaş, dünyada gümüş madeni alanında en büyük kurum olan 'The Silver Institute'e üye üye olan ilk ve tek Türk şirketi oldu. 2006'da yurt içinde Goldaş Mağazacılık A.Ş.'ye ait olan, yurt dışında ise bayilik sistemiyle açılan Goldaş ve Assortie mağazalarına Türkiye, Rusya ve Goldaş'ta yenileri eklendi. 2007 'Marka 2006 Araştırması'na göre; Goldaş kuyumculuk sektöründe ilk akla gelen firma olarak lider marka oldu.
11
"En Büyük 100 Türk şirketi" araştırmasında Goldaş, kuyumculuk sektöründen tek marka olarak 66. sırada yer aldı. Net satışlarda ise 14. sırada bulunuyor. 2008 Goldaş, Türk Patent Enstitüsü’nün “2007 Yılı Patent Ödülleri” töreninde ‘marka’ dalında ödül alan tek mücevherat firması oldu. Türkiye’nin prestijli en büyük 50 şirketi sıralamasında Goldaş 17. sırada yer alarak sektörünün lider markası oldu.
12
“Türkiye’nin 500 Büyük Sanayi Şirketi” araştırmasında, 2007 yılında 60, özel sektör sıralamasında ise 53. sırada yer aldı.Goldaş Kuyumculuk sektörünün lideri konumunda bulunuyor. ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasında Goldaş sektöründe 2. marka olarak yer aldı, ilk sırada Atasay vardı. Turkishtime dergisinin gerçekleştirdiği “Perakende 250” araştırmasının Aksesuar kategorisinde 4.5 milyar TL cirosu ile Goldaş birinci sırada yer aldı.
13
RAKİPLERİ Altınbaş Arpas Atasay
Türkiye Kuyumculuk Sektörü günümüzde kişiyi istihdam etmektedir. Türkiye’nin altın potansiyelinin ton olduğu tahmin edilmektedir. Bu potansiyelin maden olarak değeri ise 70 milyar dolardır. Türkiye kişi başına altın tüketiminde Hindistan’ın ardından ikinci sırada yer almaktadır.
15
YÖNETİM KURULU Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Yalınkaya Genel Müdür
Sedat Yalınkaya BAŞKAN'IN MESAJI Yenilenerek ve rekabet gücümüzü arttırarak yolumuza devam ediyoruz.
16
ORTAKLIK YAPISI VE İŞTİRAKLER
Grubu/İmtiyaz Pay Sayısı 1-Goldart Holding A.Ş. A (İmtiyazlı) * ,660,800.00 Goldart Holding A.Ş. B (İmtiyazlı) ** ,965,944.00 Goldart Holding A.Ş. C ,016,512,293.44 2- Diğer B (İmtiyazlı) ** 3- Diğer C 4- Diğer (Halka Açık Kısım) C ,235,860,800.00 TOPLAM ,000,000,000.00
17
MİSYONUMUZ Tüm Dünyada yaşam sevinci ve kalitesi yaymamıza yardım eden ve insanların kendini iyi hissetmesini sağlayan katma degerli ürünler yaratmak VİZYONUMUZ Değer verdiğimiz sadık Gold a.ş müşterileri yaratarak dünyanın en saygın, en güvenilir takı ve mücevher markası olmak; uluslararası değerli metal ticaretinde güçlü bir oyuncu olmak.
18
Yalınkaya İlköğretim Okulu :
SOSYAL SORUMLULUK EĞİTİM PROJELERİ : Yalınkaya İlköğretim Okulu : 1994 yılında Yalınkaya ailesi tarafından kuruldu. Takı Tasarım Yaz Okulu : Goldaş Takı Tasarım Yaz Okulu'nun ilki 2004 yılında Manisa, İzmir ve Aydın illerini kapsayacak şekilde gerçekleştirilmişti. 2005, 2006 ve 2007 yıllarında devam etti.
19
Laboratuar sistemleri Alaşım üretimi
AKTİVİTELER Taş Arama Gezisi Tiyatro Üçbuçuk AR-GE POLİTİKASI Tasarım ve modelleme Protitip üretimi CAD/CAM sistemleri Laboratuar sistemleri Alaşım üretimi
20
Anadolu Antik Takıları Takılar ve Süs Taşlarında Sembollerin Dili
YAYINLAR & DERGİLER: Kültür Yayınları : Kuyumculuğun Doğuşu Anadolu Antik Takıları Takılar ve Süs Taşlarında Sembollerin Dili Dünya Kuyumculuk Tarihi - Takının Öyküsü Goldaş Magazine Goldaş Newsletter
21
SLOGANI : Hedeflere doğru , istikrarlı büyüme..
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.