Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Halkla İlişkiler Yard. Doç. Dr. Sevil Bayçu
2
Halkla ilişkiler, kurumun iç ve dış çevreleri
arasında karşılıklı iletişim ve işbirliğini sağlayıp sürdürmeye yardımcı bir yönetim fonksiyonudur. Halkla ilişkilerin işlevleri; Uzman reçeteci İletişim sağlayıcı Sorun giderme uzmanı İletişim teknisyeni
3
Proaktif İletişim; Halkla ilişkilerin sorun çözme yerine, sorun önleyici, hatta olası sorunları önceden görüp, bu sorunları etkileyerek,kurumsal bir fırsata ve kurum imajına dönüştürme sürecidir.
4
Reaktif İletişim; Sadece kurum açısından bir rahatsızlık söz konusu olduğunda uygulamaya konulur. Reaktif iletişimde öneli olan “nasıl” söylendiğidir.
5
İletişim Sürecinde Halkla İlişkiler İletişim sürecinin öğleri; kaynak, mesaj, hedef, kanal, geri besleme ve gürültü.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.