Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAkcicek Aytac Değiştirilmiş 10 yıl önce
1
Microsoft ® Lync ™ 2010 Yanıt Grubu Uygulaması Eğitimi
2
Amaçlar Bu kursta aşağıdaki konular ele alınmaktadır: Yanıt Gruplarını Anlama Aracı Gruplarının Türlerini Öğrenme Anonimlik Özelliğini Kullanma Oturum Açma ve Arama Kabul Etme Arama Sırasında Konuşma Penceresinde Gezinme Lync 2010 Kullanıcılarının Yanıt Gruplarıyla Etkileşim Biçimini Öğrenme
3
Yanıt Gruplarına Genel Bakış Yanıt grupları, küçük bir yardım masası veya müşteri hizmetleri masası gibi, telefon aramalarını birlikte yöneten kişi gruplarının aramaları yönlendirmeleri veya kuyruğa almaları için bir yöntem sağlar. Aramaları yanıtlayan kişiler aracı olarak adlandırılır ve aracılar gruplara atanır. Yanıt Grubu Yöneticileri, yanıt gruplarını ayarlamak ve yapılandırmaktan sorumludur. Bir gruba atanan herhangi bir aracı o gruba gelen aramayı yanıtlayabilir. (Aracının, grup aramalarını yanıtlamak için oturum açması gerekebilir.) Gelen aramalar, bir sonraki müsait aracıyı bulmak üzere bir yönlendirme yönteminden geçer. Müsait bir aracı yoksa, arama kuyruğa alınır ve arayan kişi uygun bir aracı bulununcaya kadar müzik dinler. (Müsait aracı olup olmamasına bakılmaksızın, tüm arayanlar arama yanıtlanıncaya kadar müzik dinler.) Aracılar aramaları Lync 2010, Attendant veya Phone Edition kullanarak alabilir.
4
Aracı Gruplarının Türleri Yanıt Grubu Yöneticileri yanıt grubunu yapılandırırken, aracıları resmi veya gayri resmi olarak belirtebilir. Bu tercih, aracıların kuyrukta oturum açma biçimini etkiler. Formal agents grup adına aramaları almak için yanıt gruplarında oturum açmak zorundadır. Informal agents Lync 2010, Attendant ve Phone Edition sürümlerinde oturum açtıklarında oturumları da otomatik olarak açılır. Gayri resmi Resmi
5
Aracı Gruplarında Oturum Açma Grup resmi bir grupsa, gruba gelen aramaları alabilmek için önce aracı grubunuzda oturum açmanız gerekir. Resmi olmayan aracı gruplarında oturumunuz otomatik olarak açılır. Aracı gruplarınızda oturum açmak için Lync 2010'dan Aracı sayfasına kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz. 1.Lync 2010'da sırasıyla, menü okunu, Tools‘u ve ardından Response Group Settings’i tıklatın. 2.Bir tarayıcı açılarak Aracı Grupları sayfası görüntülenir. Bu sayfada, aracısı olduğunuz tüm gruplar listelenir ve bir grupta oturum açıp açmadığınız gösterilir. 3.Resmi bir grupta oturum açıyorsanız, grubun yanındaki Signed in kutusunu işaretleyin. 4.Resmi olmayan bir grubun parçasıysanız, Lync 2010'da oturumu açtığınızda otomatik olarak oturumunuz da açılmış olur. Bu gruplar için Signed in onay kutusunun işaretini kaldıramazsınız.
6
Aracının Anonimliği Aracının Anonimliği Lync 2010'da yeni bir özelliktir. Bu özellik, yanıt grubu adına bir dış kullanıcıya arama yapan ya da dış kullanıcıdan arama alan aracının kimliğini gizleyen bir mekanizmadır. Aracı Anonimliği, Yanıt Grubu Yöneticisi tarafından yanıt grubunun özelliği olarak yapılandırılır. Yanıt grubu için Anonimlik özelliği açılırsa, yanıt grubu aracılı tüm aramalarda aracının kimliği gizlenir ve bir aramayı yanıtladığınızda adınız Lync 2010 konuşma penceresinde görünmez.
7
Arama Yanıtlama Bir grupta oturum açtığınız andan itibaren aramaları yanıtlayabilirsiniz. 1.Gelen arama uyarısı aramayı size hangi grubun yönlendirdiğini gösterir. 2.Aramayı yanıtlamak için uyarıyı tıklatmanız yeterlidir. Grup Arayan Bilgileri Arama İşleme Seçenekleri Aramayı Yanıtlama
8
Arama Sırasında Aramayı yanıtladıktan sonra bir konuşma penceresi açılır. Pencerenin en üstünde, aramayı size yönlendiren yanıt grubunun adını görebilirsiniz. Pencerenin konuşma alanında, (grup adı) kaynağından gelen Notlar ile birlikte telefon görüşmesi için bağlamı belirlemeye yardımcı olacak bilgiler gösterilir. Arayan kişinin size bağlanmak için ne kadar beklediğini görebilirsiniz. (Bu özellik yalnızca, yanıt grubu bir IVR [Etkileşimli Ses Yanıtı] olduğunda kullanılabilir.) Arayan kişi ilk bağlandığında kendisine seçenekler sunulduysa, arayan kişinin duyduğu yönergeleri ve belirttiği seçeneği de görebilirsiniz.
9
Yanıt Grupları ve Lync 2010 Kullanıcıları Diğer Lync 2010 kullanıcıları, diğer kişileri aradığı gibi bir yanıt grubunu da arayabilir. Grubu doğrudan Lync 2010'den arayabilirler.
10
Gözden Geçirme Bu kursta aşağıdaki konular ele alınmıştır: Yanıt Gruplarını Anlama Aracı Gruplarının Türlerini Öğrenme Anonimlik Özelliğini Kullanma Oturum Açma ve Arama Kabul Etme Arama Sırasında Konuşma Penceresinde Gezinme Lync 2010 Kullanıcılarının Yanıt Gruplarıyla Etkileşim Biçimini Öğrenme
11
A MAÇLAR ' A D ÖN A MAÇLAR ' A D ÖN © 2010 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır. Microsoft, Exchange ActiveSync, Excel, Lync, Outlook, PowerPoint, SharePoint, SQL Server, Windows, Windows Live, Windows Mobile, Windows Server ve diğer ürün adları ABD ve/veya diğer ülkelerde/bölgelerde tescilli ticari markalar ve/veya ticari markalardır veya olabilir. Buradaki bilgiler yalnızca bilgilendirme amaçlıdır ve Microsoft Corporation'ın bu sunumun yapıldığı tarih itibariyle mevcut görüşünü temsil eder. Microsoft değişen pazar koşullarına yanıt vermek zorunda olduğundan, bu Microsoft adına bir taahhüt olarak yorumlanmamalıdır ve Microsoft, verilen herhangi bir bilginin bu sunumun yapıldığı tarihten sonra doğruluğunu koruyacağını garanti edemez. MICROSOFT, BU SUNUMDA YER ALAN BİLGİLERLE İLGİLİ AÇIK, ZIMNİ YA DA MEŞRU HİÇBİR GARANTİDE BULUNMAZ.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.