Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İVRİNDİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
TANITIM SUNUSU
2
MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ
Okulumuz için belirlenmiş olan eğitim-öğretim programını çevre faktörlerini de dikkate alarak, etkili ve verimli bir şekilde uygulamak, öğrencilerin kabiliyetlerine ve ihtiyaçlarına uygun bir eğitim hizmetini sunmak, onların sosyal, kültürel ve ekonomik ihtiyaçlarını karşılayacak yeteneklerini geliştirmelerine ortam hazırlamak ve okulda öğrenmenin kalitesini artırmak aynı zamanda öğrencilerimizin zihninde, insana, düşünceye, özgürlüğe, ahlaka ve kültürel mirasa saygıya dayanan bir din öğretimi anlayışının yayılmasına katkıda bulunmaktır. VİZYONUMUZ Çevrede, akla ve bilime dayalı bir din anlayışının kültür merkezi olmak.
3
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ DURUMUMUZ
2010/2011 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ DURUMUMUZ 2011 YILI GENEL BİLGİLER DEĞERLER Erkek Kız Toplam Öğrenci Sayısı 118 55 173 Öğretmen Sayısı 12 2 14 Mevcut Derslik Sayısı İhtiyaç Derslik Sayısı YOK Derslik Başına Öğrenci Say. 12,3 Öğretmen Başına Öğrenci Say. ADSL bağlantı Durumu VAR BTS Sınıfı Bilgisayar Sayısı 17 Okulun Bina alanı (M2) 2720 M2 Okulun Bahçe alanı (M2) 2115 M2 Bahçe Oyun Araçları
4
BAŞARI DURUMU SPORTİF-KÜLTÜREL BAŞARILARIMIZ:
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ VELEYBOL TAKIMI İLÇE ŞAMPİYONU, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERKEK VELEYBOL TAKIMI İLÇE 2. Sİ, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERKEKLER KROSS MÜSABAKASI İLÇE 3. SÜ, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ VELEYBOL TAKIMI İLÇE ŞAMPİYONU, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERKEK VELEYBOL TAKIMI İLÇE ŞAMPİYONU, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI KIZ VELEYBOL TAKIMI İLÇE ÜÇÜNCÜSÜ, EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERKEK FUTBOL TAKIMI İLÇE İKİNCİSİ,
5
TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI
BAŞARI DURUMU 2010 EŞİT AĞIRLIKLI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI OKUL ORTALAMA PUANI 4018 148,128 SAYISAL 4020 135,569 SÖZEL 4015 154,477 2011 EŞİT AĞIRLIKLI TÜRKİYE GENEL SIRALAMASI OKUL ORTALAMA PUANI 6701 151,351 SAYISAL 7025 137,988 SÖZEL 6650 157,475
6
ORTAÖĞRETİMLER İÇİN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEZUN ÖĞRENCİ İZLEME FORMU İlçe İVRİNDİ Okul Adı İVRİNDİ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ORTAÖĞRETİM KURUMLARI MEZUN ÖĞRENCİ İZLEME FORMU Mezun Öğrenci Sayısı Dört Yıllık Üniversiteyi Kazanan Öğrenci Sayısı Meslek Yüksek Okuluna Giden Öğrenci Sayısı Hiçbir Yüksek Öğretim Kurumuna Kayıt Olmayan Öğrenci Sayısı Kız Erkek Toplam 8 19 27 1 0 7 6 13 0 13
7
ZAYIF YÖNLERİMİZ GÜÇLÜ YÖNLERİMİZ
1-Öğrencilerimizin büyük bir kısmının yatılı olması. 2-Okulun araç gereç ve teknik donanım açısından zengin olması 3.Sınıf mevcutlarının az olması. 4.Öğretmen kadrosunun yeterli olması. 5.Öğretmenler arası diyalogun iyi olması. 6.Öğrencilerin ders dışı planlı bir programının, Etüt Saatlerinin olması. 7.Sportif etkinliklerin yapılabileceği alanların varlığı. 8.Rehber öğretmenin bulunması. 1-Öğrencilerin hazır bulunuşluk düzeyinin düşük olması. 2-Öğrencileri motive etmede yaşanan sorunlar. 3-Öğrencilerin akademik başarılarının düşük olması. 4-Öğrencilerin yaşadığı maddi ve ailevi sorunlar. 5-Dışarıdan çok öğretmenin gelmesi. 6-Okulda teknik personelin bulunmayışı. 7-Özel güvenlik görevlisinin bulunmayışı.
8
FIRSATLARIMIZ TEHDİTLERİMİZ
1-İmam Hatip veya Din hizmetlerinde görev alabilme. 2.Donanımlı öğrencilerin yetişmesi toplum üzerinde olumlu yansıyacaktır. 3.Okula yönelik toplum desteğinin güçlü olması. 4. Meslek liselerine olan önemin artması. 1.Genellikle düşük düzeyli öğrencilerin gelişi. 3.Okulun bulunduğu bölgenin sosyal ve ekonomik düzeyi. 4.Sigara ve arkadaş çevresinin olumsuz etkileri. 5.Internet kefelerin olumsuz etkileri.
9
HEDEFLERİMİZ Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda uygar eğitimi esas alırız. Öğrencilerimizin geleceğinin bizim geleceğimiz olduğuna inanırız. Başarının Takım çalışmasıyla yakalanacağına inanırız. Okulumuzda her öğrencinin gelişmesi için ortamı hazırlamaya çalışırız. Değişimin ve sürekli gelişmenin önemine inanırız. Öğrenci, veli ve toplum beklentisine odaklı çalışırız. Ortak aklı kullanarak kararlar alırız. Okulda fırsat eşitliğini yaşatırız. Eğitimde kaliteyi ön planda tutarız. Sağlıklı bir din anlayışının, Türkiye için gerekli zihniyet gelişmesinin gerçekleşmesine yardımcı olabileceğine inanırız. Düşünen, sorgulayan, inancını aklıyla bütünleştiren öğrencilerin yetişmesine hizmet edecek yöntemlerin geliştirilmesine çalışırız. Ezberci ve baskı altına alıcı bir yaklaşımı değil, konuları çözümleyici ve yorumlayıcı bir yaklaşımı benimseriz. Dinin birleştirici, huzur verici ve barışı sağlayıcı gücünü ortaya çıkarmaya çalışırız. Şekilcilik ve sloganları değil, ahlaki öğretilerin felsefesini önemseriz. Din Öğretiminde kavram kargaşası ve kavram belirsizliği oluşturmayız Sağlıklı bir din anlayışının kaliteli bir eğitim-öğretim sürecinden geçtiğine inanırız. Din öğretiminde sorunlara aceleci çözümlerle yaklaşmamaya çalışırız. Din öğretiminde oku, düşün ve anla prensibini benimseriz. Niteliğin, nicelikten üstün olduğuna inanırız ve enerjimizi olumlu alanlarda ve insanlığa hizmet için harcarız. Din öğretiminde, yönetici-öğretmen-öğrenci-veli (aile) ilişkisinde güven ortamı meydana getiririz.
10
SORUNLARIMIZ ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİZ
SORUN:KIZ ÖĞRENCİLERİN KALABİLECEĞİ BİR YURT OLMAMASI, ÖNERİ:BAKANLIĞA VEYA OKULA BAĞLI BİR KIZ YURDUNUN TEMİN EDİLMESİ SORUN:OKULUMUZA GELEN ÖĞRENCİLERİN OKUMA-YAZMAYI TAM SÖKEMEMESİ ÖNERİ:İLKÖĞRETİMDEN MEZUN ÖĞRENCİLERİN SINAV YAPILARAK MEZUN OLMASI
11
SORUNLARIMIZ ÇÖZÜM ÖNERİLERİMİZ
SORUN:OKULUMUZDA FUTBOL OYNAMAK İÇİN OKUL SAHASI YOKTUR ÖNERİ:OKUL BAHÇEMİZDE HALI SAHA YAPILACAK KADAR ALAN MEVCUTTUR.ORAYA YAPILACAK BİR HALI SAHA SAYESSİNDE ÖĞRENCİLER BETON ZEMİNDE FUTBOL OYNAMAKTAN KURTULACAKLARDIR.
12
İHTİYAÇLARIMIZ SÜRELİ YAYIMLARA ÜYE OLUNUBALİR,
2. OKULUMUZA FUTBOL OYNAMAK İÇİN FUTBOL SAHASI YAPILMASI, 3. BADMİNTON SAHASI VE MALZEMESİNE İHTİYAÇ VARDIR
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.