Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
DESTİNASYON PAZARLAMASI
2
HEALTH AND THERMAL TOURISM
TURİZM Sürekli Yaşam Alanından Çekim Merkezine (Destinasyon) Yönelen Hareketlilik GOLF TOURISM YACHT TOURISM CONGRESS TOURISM WINTER SPORTS
3
DESTİNASYON
4
Doğal ya da Algısal Sınırlara Sahip Yöreler
5
Turizm Yatırımları ile Destinasyon Niteliği Kazanma
6
Bir termal turizm destinasyonu olarak olgunluk dönemine geçiş yapma sürecindeki Afyonkarahisar, doğal destinasyon niteliğini turizm arzı kapasitesi ile destekleyen bir çekim merkezine dönüşmüştür.
7
Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar,
ÇEKİM YERİ ALGISI Çekicilikler, Kolaylıklar, Ulaşılabilirlik, Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar, Diğer hizmet birimlerinin varlığı ve yeterliliği
8
Yatırımcıların Destinasyon Algısı
- Doğal faktörler, - Ekonomik ve sosyal faktörler, - Psikolojik faktörler, Aglomerasyon koşulları
9
Pazarlamanın Temel Soruları
10
DESTİNASYON PAZARLAMASI KARMASI Hizmet Pazarlamasının 7 P’si
11
Destinasyona özel değerler – Destinasyona özel Sunum
12
Deneyimsel pazarlama
13
Akarçay’da Sportif Yarışmalar Tarihi Afyon Konakları – Safranbolu Evleri
14
Paket Tur Programından Kurtulma
Bölgesel Misafirperverliği Yaşama
15
SÜREKLİLİK HEDEFİ ve TEHDİTLER
- Şiddet Siyasi İstikrarsızlık Doğal Felaketler Bölgenin Taşıma Kapasitesini Aşan Nüfus Yoğunluğu Toplumun Ortak Hatalı Davranışları Olumsuz Çevre Faktörleri
16
Makro Destinasyon - Mikro Destinasyon Uyumu
17
Destinasyon Yönetimi Danışmanlık Kuruluşları
18
Hedef Kitlenin Eğilimlerini Tespit Etmede Empati
19
DESTİNASYON GELİŞTİRME Destinasyon geliştirme sürecinde etkili olan faktörler a. İstikrar b. Hükümet Desteği c. Ulaşılabilirlik d. Zarif Doku e. Çekicilikler f. Teşvikler ve Tutundurma Çabaları
20
DESTİNASYON İMAJI Somut İmaj – Algısal İmaj
21
İmaj Oluşturmada Etkili Olan Faktörler
22
SONUÇ Destinasyon pazarlaması sunumu yapılacak bir yörenin bütün özelliklerinin kapsamlı bir şekilde ele alınmasını gerektiren ve destinasyonun bütün unsurlarının katılımı ile ortaya konulacak bir çaba gerektirmektedir ve Afyonkarahisar, artık transit destinasyon olarak değil hedef destinasyon olarak pazarlanmalıdır.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.