Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DESTİNASYON PAZARLAMASI

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DESTİNASYON PAZARLAMASI"— Sunum transkripti:

1 DESTİNASYON PAZARLAMASI

2 HEALTH AND THERMAL TOURISM
TURİZM Sürekli Yaşam Alanından Çekim Merkezine (Destinasyon) Yönelen Hareketlilik GOLF TOURISM YACHT TOURISM CONGRESS TOURISM WINTER SPORTS

3 DESTİNASYON

4 Doğal ya da Algısal Sınırlara Sahip Yöreler

5 Turizm Yatırımları ile Destinasyon Niteliği Kazanma

6 Bir termal turizm destinasyonu olarak olgunluk dönemine geçiş yapma sürecindeki Afyonkarahisar, doğal destinasyon niteliğini turizm arzı kapasitesi ile destekleyen bir çekim merkezine dönüşmüştür.

7 Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar,
ÇEKİM YERİ ALGISI Çekicilikler, Kolaylıklar, Ulaşılabilirlik, Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar, Diğer hizmet birimlerinin varlığı ve yeterliliği

8 Yatırımcıların Destinasyon Algısı
- Doğal faktörler, - Ekonomik ve sosyal faktörler, - Psikolojik faktörler, Aglomerasyon koşulları

9 Pazarlamanın Temel Soruları

10 DESTİNASYON PAZARLAMASI KARMASI Hizmet Pazarlamasının 7 P’si

11 Destinasyona özel değerler – Destinasyona özel Sunum

12 Deneyimsel pazarlama

13 Akarçay’da Sportif Yarışmalar Tarihi Afyon Konakları – Safranbolu Evleri

14 Paket Tur Programından Kurtulma
Bölgesel Misafirperverliği Yaşama

15 SÜREKLİLİK HEDEFİ ve TEHDİTLER
- Şiddet Siyasi İstikrarsızlık Doğal Felaketler Bölgenin Taşıma Kapasitesini Aşan Nüfus Yoğunluğu Toplumun Ortak Hatalı Davranışları Olumsuz Çevre Faktörleri

16 Makro Destinasyon - Mikro Destinasyon Uyumu

17 Destinasyon Yönetimi Danışmanlık Kuruluşları

18 Hedef Kitlenin Eğilimlerini Tespit Etmede Empati

19 DESTİNASYON GELİŞTİRME Destinasyon geliştirme sürecinde etkili olan faktörler a. İstikrar b. Hükümet Desteği c. Ulaşılabilirlik d. Zarif Doku e. Çekicilikler f. Teşvikler ve Tutundurma Çabaları

20 DESTİNASYON İMAJI Somut İmaj – Algısal İmaj

21 İmaj Oluşturmada Etkili Olan Faktörler

22 SONUÇ Destinasyon pazarlaması sunumu yapılacak bir yörenin bütün özelliklerinin kapsamlı bir şekilde ele alınmasını gerektiren ve destinasyonun bütün unsurlarının katılımı ile ortaya konulacak bir çaba gerektirmektedir ve Afyonkarahisar, artık transit destinasyon olarak değil hedef destinasyon olarak pazarlanmalıdır.


"DESTİNASYON PAZARLAMASI" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları