Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Türkiye’nin ilk ve en etkili
WOMM Ajansı
2
Hangisine daha çok güvenirsiniz?
Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Açıkhava ilanlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı? YOKSA Yakın bir arkadaşınıza mı?
3
Satın alma kararınızda hangisi daha etkili?
Gazetelerden taşan insertler mi? Görür görmez zapladığınız reklamlar mı? Posta kutunuzdaki sayısız mi? YOKSA Tanıdığınız/Güvendiğiniz bir kişinin tavsiyesi mi?
4
Hangisini tavsiye edersiniz?
Reklamını gördüğünüz bir ürünü mü? Eczanede, AVM’de ya da markette onlarca benzeri arasından seçtiğiniz bir ürünü mü? YOKSA Sizin için hazırlanmış özel bir tasarımla evinize/iş yerinize gelen, ücretsiz olarak denediğiniz bir ürünü mü?
5
Hangisinin sadık müşterisi olursunuz?
Milyonlarca kişiye aynı mesajı veren markanın mı? Sadece fiyat/erişilebilirliği nedeniyle kullandığınız markanın mı? YOKSA Sizinle direkt iletişime geçen, size karşılıksız bir şeyler vermeyi seven ve fikirlerinizi önemseyen markanın mı?
6
Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz?
1 X dizisini seyreden 25-45 yaşlarında Büyük şehirlerde yaşayan Kadın
7
YOKSA…
8
Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz?
2 - İstanbul Şişli’de oturan - Maslak’ta bankada çalışan - 34 yaşında - Evli - 6 yaşında bir kızı olan (Cansu) - X üniversite mezunu - X marka arabası olan - X dergisini okuyan - X hayat sigortasına sahip - Yılda 1-3 kez yurtdışına seyahat eden - Yemek yapmayı seven - Kedisi olan Gözde Y.
9
Açılış Anketi Hedef kitle tanımlamasıyla birlikte üyelerin güncel eğilim ve tüketim alışkanlıkları tespit edilmektedir. Case:
10
FikriMühim markanız için ne yapabilir?
Eğer bu sorulara cevabınız hepsinde son şık olduysa FikriMühim markanız için bu etkiyi yaratabilir!
11
FikriMühim farkı «Gerçek deneyimler» ve «gerçek kişiler» üzerinden sohbetler yaratır. Rakibinizi kullanan tüketicileri kazanma sağlar. İlk deneme bariyerini kolaylıkla aştırır. Uzun vadeli araştırma yapma imkanı sağlar. Doğru ROI hesaplaması yapılmasına olanak tanır. Bir fokus grubun sağlayacağından kat be kat derin bir iç görü analizi sağlar. Konuşturur, gündem yaratır, değer katar.
12
İstekler-İhtiyaçlar Sesinizi duyurmak istiyorsunuz çünkü bir sürü mesajınız var. Sevilmek istiyorsunuz çünkü hedef kitlenizle sağlam bağlar kurmak istiyorsunuz. Hakkınızda konuşsunlar istiyorsunuz çünkü sürekli müşterinin gündeminde kalmak istiyorsunuz. Sadakat istiyorsunuz çünkü sürdürülebilirliğe ihtiyacınız var. Ve aslında bunların hepsini tek bir şey için istiyorsunuz; sürdürülebilir büyüme ve karlılık!
13
Çözüm FikriMühim dünyasına hoş geldiniz! Doğru kitleyi bulmak
Onları ‘heyecanlandırmak’ Etraflarını etkileyebilecekleri şekilde donatmak Her birinin yarattığı etkiyi ölçmek İlişkiyi anlamlı, sürekli ve düzenli kılmak Bütün bunları gerçekleştirmek istiyorsanız; FikriMühim dünyasına hoş geldiniz!
14
FikriMühimler 53.000+ Türkiye’nin 81 ilinde ABC1 %70 Kadın Yaş 15 +
Aktif sosyal medya kullanıcıları
15
Aktif kullanıcılar
16
Tanımla İletişim kur Müdahil et
Biz ne yapıyoruz? Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et
17
FikriMühimler ne yapıyorlar ve neden?
Gönüllüler İlk olmak, ÖZEL olmak hoşlarına gidiyor Deniyor, deneyimliyorlar Sorumluluk hissediyorlar Paylaşmayı seviyorlar Çevrelerindeki herkesi haberdar ediyor, anlatıyor, bilgilendiriyorlar Geri bildirimde bulunuyorlar (%50-70)
18
Sistem nasıl işliyor? Profilleme Deneyim Tavsiye/Yayılım
19
Sistem nasıl işliyor? ONLINE OFFLINE Yayılım
20
Online yayılım FikriMühimler sayesinde online mecralarda yüz binlerce kişiye ulaşabiliriz. Facebook Twitter Bloglar Forumlar vb. ‘’Online Buzz’’ kampanya boyunca FikriMühim tarafından taranarak yaratılan etki ölçümlenmekte ve raporlanmaktadır.
21
Offline yayılım 3.000 kişilik bir kampanyada
FikriMühimler gerçek sohbet ve ilişkileriyle en az kişiyi (doğrudan-dolaylı) marka ve ürünlerle ilgili etkileyebilmektedir.
22
Offline&Online Erişim
Trigger Purchase Rate* Ailesi / Yakın Arkadaşları x50 İş Arkadaşları / Facebook Arkadaş x20 Tanıdık x 5 Yabancı = Reklam Mesajları x 1 *Kaynak: McKinsey Quarterly – ‘‘A new way to measure word-of-mouth marketing’’
23
Net Tavsiye Skoru %of Promoters - % of Detractors = NPS -
Net Promoter Score Tüketicinin ürünü ve markayı başkalarına ne ölçüde tavsiye ettiğini/edeceğini ölçmek için kullanılan bilimsel bir metottur. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Answers - %of Promoters - % of Detractors = NPS (tavsiye etme olasılığı) – (değer azaltma olasılığı) NPS= (10+9) – ( )
24
Araştırma - Tavsiye Endeksi
25
Araştırma - Tavsiye Endeksi
26
FikriMühim ürünleri WOMM Kampanyası (sosyal medya + offline)
Mini WOMM Kampanyası MühimVitrin Reklam İzlettirme (pre-test veya yayılım için) Online Araştırma Ödül Sayfasında Tanıtım İmkanı Ev Partileri & Günler Fabrika Ziyaretleri Blogger Etkinlikleri
27
Hizmet verdiğimiz firma ve markalar
28
e-mail: iletisim@fikrimuhim.com
Tel: +90 (212) Akmerkez E Blok Kat 6 Etiler / İstanbul 34337
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.