Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2012 sunumu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2012 sunumu."— Sunum transkripti:

1 2012 sunumu

2 Prestij Optik araştırma ve geliştirme departmanının araştırmalarına göre;
Ebeveynler ve çocuklar sağlıksız hammaddeden yapılmış, kolay deforme olan ve hantal görünümlü çerçevelerden memnun değildi. Bu yüzden biz, piyasadaki yaygın gözlüklerden tamamen farklı bir gözlük oluşturmak için, genellikle ’’TIBBİ’’ alanlarda kullanılan son trendleri ve uygulanan teknolojiyi yeniden yorumladık. Bunun sonucu olarak, TR-90 Natur son teknoloji çerçeveleri ortaya çıktı.

3 optik çerçeveleri TR-90 Natur teknoloji kullanılarak üretilmektedir
optik çerçeveleri TR-90 Natur teknoloji kullanılarak üretilmektedir. % 100 anti bakteriyel olan V gözlükleri, hem çocuklar hem de büyükler için birçok avantaj sağlamaktadır. Üretimi sırasında gıda boyası kullanılan gözlükleri; biberon, emzik, mama malzemeleri gibi gözlüğün vücuda temasından kaynaklanan mikrobik, zehirli ve alerjik hastalıkları önler. Ayrıca TR-90 Natur hammaddesi vücuda uyumlu, steril ve insan sağlığı için çok önemli olan yapay organ üretiminde de kullanılır.Günümüzde , araştırmacılara dayanarak, doktorlar ve üniversiteler gözlük kullanıcılarının TR-90 Natur teknolojisini kullanmasını destekliyor.

4 gözlükleri 3-5 gram olmak üzere minimal bir ağırlıktadır
gözlükleri 3-5 gram olmak üzere minimal bir ağırlıktadır. Hafif, esnek ve kırılmazdır gözlükleri, üretimi sırasında kullanılan %100 geri dönüşümlü hammadde ile çevreye karşı sorumluluğunu yerine getiriyor ve aynı zamanda ekonomik fiyatlarıyla gözlük kullanıcılarının takdirini kazanıyor.

5 KIRILMAZ TR-90 Natur hammaddesi dışarıdan gelen tüm baskı ve darbelere karşı esner ve eski halini alır.

6 ANTIALERJIK Kansere ve alerjiye neden olan herhangi bir Bisfenol katkı maddesi ya da Bisfenol A (BPA) maddesi içermez.

7 ANTIBAKTERIYEL & ORGANIK
Bağımsız laboratuarlarda alınan sonuçlarla TR-90 Natur hammaddesi ’ e anti bakteriyellik özelliğini kazandırır. %100 organik gıda boyası ile, kimyasallar konusunda endişelenmenize gerek yok.

8 ANATOMIK & RAHAT Hafif ve anatomik yapısı sayesinde, çocukların yüz ve burun gelişimine zararlı değildir. ‘in mükemmel tasarımı insanların yüzünde daha az hantal bir görünüm odaklıdır. Ayrıca daha geniş deri temas yüzeyi daha fazla konfor sağlayarak ağırlık dağılımını daha iyi hale getirir.

9 GUVENLI & HAFIF Antialerjik, kırılmaz ve anti bakteriyel yapısı, her türlü sarsıntı ve mikroba karşı koruma sağlar. Ağır gözlükler çocukların burun yapısının gelişimini kötü yönde etkiler. Bu yüzden SWIN gözlükleri sadece 3 gramdır.

10 EGLENCELI & RENKLI eğlenceli ve renkli görünümlü bir çerçevedir. Hafif ve insanların yüzlerine orantılıdır. Bu iki özellik sonsuza kadar bağımlı kalındığı için bazen sevilmeyen bu tıbbi protezi çekici bir aksesuar haline getirir.

11 özellikle hassas ve alerjik ciltler için çok önemli bir avantajdır.
BIO-UYUMLU Bio-uyumluluk yapay bir malzemenin vücut tarafından kabul edilebilir olma özelliğidir. gözlükleri vücudun fiziksel, kimyasal ve biyolojik yapısına uygundur ve vücuda zarar vermez. İçindeki malzemeler cilt dokusunu hiçbir şekilde tahriş etmez ve kaşınmalara, kızarmalara neden olmaz. özellikle hassas ve alerjik ciltler için çok önemli bir avantajdır.

12 AVRUPA MALZEMELERI ’in yüksek tasarım ve üretim kalitesi tamamen Avrupa'dan kaynaklı malzemelerin kullanımı ile garantilidir: İsviçre’den özel TR-90 Natur malzemesi, Alman teknoloji bileşenleri, gıda güvenliği kapsamında sertifikalıdır ve oyuncak güvenliği standartlarına uygundur.

13 SOGUK MONTAJ TR-90 Natur hammaddesi dışarıdan gelen tüm baskı ve darbelere karşı esner ve eski halini alır. Dolayısıyla optik mağazalarının camları monte etmek için gözlüğü ısıtmasına gerek kalmaz. Bu sayede hem zamandan hem de işçilikten kazanılır.

14 cevreci Organik hammaddesinden dolayı doğa dostudur ve diğer tüm çerçeve malzemelerine göre daha kolay geri dönüşümlüdür insanların yüzünde kimyasal ve toksin maddeler barındırmaz.

15 Tüm bu özelliklere ulaşmak hiç bu kadar ekonomik olmamıştı.

16 TR-90 NATUR mucizesi Bu malzeme bazı ek maddeler nedeniyle diğer TR-90 Natur malzemelerinden faklıdır.Bu nedenle gözlüklerine hiçbir markada olmayan tüm özellikleri kazandırır; Anti Toksik Anti Alerjik Mükemmel ısı dayanıklılığı Dayanıklı esneklik Hafiflik ve darbe dayanımı 125 C dereceye kadar dayanıklı ve -42 C dereceye kadar esnekliğini koruyan Yüksek UV ışınlarına, ozona, genel aşınmaya ve gözyaşına dayanıklı Lateks, PVC ve ağır metaller içermeyen Oyuncak, gıda maddeleri ve insan vücuduna temas eden ürünlerin üretiminde kullanmak için uygun Küçük çocukların yüzlerine orantılı

17 FIXY FIXY ile daha güzel.
Tasarımı ve patenti Prestij Optik’e ait olan renkli gözlük kordonu FIXY, gelişme çağındaki çocukların gözlük kullanımlarını sürekli hale getirir. Gözlüğün sap uçlarına takılan FIXY, ‘i sabit tutar ve kırılma kusurlarının etkili bir biçimde düzeltilmesini sağlar. Renkli ve eğlenceli FIXY modelleri çocuklara gözlüklerini daha çok sevdirir.

18 GOZLUK ARKADASI Gözlük arkadaşının amacı çocuklara gözlüğü sevdirmek ve çocuklardaki paylaşım duygusunu geliştirmektir. Gözlükçü çocuğa en sevdiği hayvanı sorar. Çocuk örneğin fili seçer. Sonra gözlükçü çocuktan file bir isim vermesini ister. Çocuk file Bücür ismini verir. Gözlükçü çocuğa Bücür’ü yatağının yanındaki komodine koymasını söyler. Bundan sonra gözlüğü geceleri Bücür gündüzleri ise çocuk takacak ve gözlüğü paylaşacaklardır. Böylece gözlüğün daha fazla zarar görmesi, kırılması, çizilmesi son bulacaktır. Böyle bir arkadaşa hiçbir aile hayır diyemez.

19

20 Tüm müşterilerimiz ve bayilerimiz web sayfamızdan bizi takip edebilirler. Web sayfamız aracılığı ile yeni çıkan modelleri katıldığımız fuarları günlük olarak görebilirler. Ayrıca gönderecekleri fotoğrafları ana sayfamızda ColorYourLife bölümünde yayınlayabilirler.

21 SOSYAL AGLARDA SWING www.youtube.com/SwingEyewear

22 Pazarlama malzemeleri

23 Pazarlama malzemeleri

24 Pazarlama malzemeleri

25 -CİNSİYET: % 25 Erkek, &25 Kadın, %50 üniseks
Musteri profili -CİNSİYET: % 25 Erkek, &25 Kadın, %50 üniseks -YAŞ: Tüm yaş grupları müşterisi kalite ve modaya düşkündür ama çok fazla para harcamamaya özen gösterir ( H&M, MANGO, ZARA müşterisi gibi). müşterisi sağlıklı malzemeler konusunda çok dikkatlidir ve dünyamızı sağlıksız maddelerden korumak ister. müşterisi teknolojiyi sever ve yeni ürünler için her türlü fikre açıktır.

26 STRATEjisi Kaliteli Sağlıklı Ekonomik Modern Teknolojik Renkli Sportif
Enerjik Maceracı

27 MEDyA PR AkTIVITeleri

28 MEDyA PR AkTIVITeleri

29 MEDyA PR AkTIVITeleri

30 ColorYourLife kampanyası 2011 baharında başlatıldı ve bütün dünyada ilgi uyandırdı. Bu kampanya ile amacımız insanlara, özellikle de çocuklara gözlüğü sevdirmek. Sizde fotoğraflarınızı web sitemiz üzerinden bize göndererek yayınlanmasını sağlayabilirsiniz…

31

32

33

34 Neden ’i secmelisiniz? ÖLÇÜ ve ŞEKİL: çok miktarda değişik model ve ölçüye sahiptir gözlükleri bu seçenekler ile değişik yaş gruplarında ve değişik yüz şekillerine sahip çocuklarda yüzün şekline tam olur. GÜVENLİK: Güvenlik bebek ve çocuk kullanıcılarda anne ve babalar için en önemli noktadır ‘in üretiminde kullandığımız malzeme ile bu konuda velileri rahatlatıyoruz. Ayrıca büyük modellerimiz ile de spor yapan büyüklerimizi rahat ettiriyoruz.

35 Neden ’i secmelisiniz? BURUN KÖPRÜSÜ: ’in burun köprüsü çocuk burun anatomisine göre dizayn edilmiştir. Bu sayede diğer bütün gözlüklerin sebep olduğu burunda ağrı ve şekil bozukluklarından kullanıcısını korur. SAP: Gözlüğün sapı da burun köprüsü gibi doğru ölçülerde ve şekilde olmalıdır gözlüklerinde ki seçenek zenginliği ile çocuğunuza en uygun saplı gözlüğü kolaylıkla bulabilirsiniz.

36 ULUSLARARASI SERTİFİKALARIMIZ

37

38

39

40

41

42

43

44 DUNYADA

45

46

47

48

49

50

51


"2012 sunumu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları