Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA"— Sunum transkripti:

1

2 İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA

3

4 Video oyun tasarımcısı
Sanal Market İşletmecisi Değişim Yöneticisi Dijital Diplomasi Uzmanı Gerçeklik Yöneticisi Hot-line İşletmecisi Dijital Pazarlama Uzmanı Mobil Uygulamalar Geliştiricisi Dijital Avukat Elektronik Gazeteci

5 İşe Alımda Dijital Dönüşüm
En büyük dönüşüm ve değişim, işe alım ve değerlendirme sürecinde yaşanıyor ve yaşanacak. **

6 Dijital Medyayı dinleyerek GELİŞMEK? 7/24 monitörleme ile marka takibi
SORULARI yanıtlamak ve ANALİZ etmek Kullanıcıya markayı sormak.

7 Hakkında bilgilendirmek;
Çalışanları Sosyal Medya Kullanımı Hakkında bilgilendirmek; Sosyal Medya Kullanım Rehberi Yeni çalışanları bilgilendirme

8 bilgiyi paylaşmak FORUMLARLA tartışmak Hemşireyim, BEN BİLİRİM !! Yarışalım, eğlenelim, kazanalım …

9

10 Eğitim ve Gelişimde Dijital Dönüşüm
E-kitaplar Video’lar Hazır İçerikler Özel İçerikler Eğitim Materyalleri Sınavlar Gelişim Planları Blog’lar Wiki Konu Uzmanları Soru-Cevap SharePoint

11 26 konuşmacı 2. EĞİTİM VE GELİŞİM ZİRVESİ 450 katılımcı 2551 tweet
1 trend topic ( 3 saatte tweet )

12 BEN KURUMUM İÇİN HAZIRIM… PEKİ, KURUMUM BENİM İÇİN HAZIR MI???

13 ORYAN- TASYON ?

14 Oryantasyon NEDEN ÖNEMLİ? Etkili onboarding programına sahip
şirketlerde BAĞLILIK ve MOTİVASYON daha yüksek oluyor.

15 İLK 6 AYDAKİ Oryantasyon NEDEN OLMALI? Çalışanların bağlılıklarını,
tecrübeleri belirliyor. 6 AY

16 "ORYANTASYON" Oryantasyon programları NE SAĞLAR? Etkili
programları aynı zamanda; Artan işveren marka değeri, Çalışan memnuniyeti ve iş verimliliği ile beraber şirketlerin başarılarını da olumlu yönde destekliyor.

17 Oryantasyon OLMAZSA? Etkili olmayan sosyalleşme süreçleri,
işe başladıktan sonra kısa bir süre sonra duygusal patlamalara ve TÜKENME BELİRTİLERİNE yol açıyor.

18 Yeni işe başlayan ÇALIŞANIN SORULARI WC / öğlen yemeği NEREDE? Kariyer
Yolum NEDİR? Telefon edeceğim? (dahilim) NEDİR? Performans KRİTERLERİ? Eğitim gelişim programları var mı, NEREDE? Kahve / çay / sosyalleşme ZAMANI? Mesai sonu NE ZAMAN? Üst yönetim KİM? Servislere NEREDEN Binebilirm? Bana yardımcı olacaklar? Prosedürler ve sistemler? Birlikte çalışacağım KİŞİLER?

19 Onboarding Süreci HAZIRLIK İLK GÜN İLK AY ADAPTASYON 2. & 8. AY

20 Uygulamaya katılmak için motivasyon oluşturmalı
Katılımcılara keyif vermeli Egzersiz ve yarışmalarla desteklenmeli Renkli ve yaratıcı uygulamalara yer verilmeli Vizyon / Misyon / Değerler olmalı Prosedürler ve teknik bilgiler yer almalı Jargon ve kısaltmalar olmalı Şirket tarihi / kültürü aktarılmalı Kim, kimdir? Isınma ve tanışma egzersizleri olmalı

21 Organizasyonel Gelişim ekibi süreç boyunca destekler
İşe Başlangıç Süreci İLK 5 GÜN 2.AY 2. & 8. AY Eğitim Merkezine Yönlendirme 4 günlük oryantasyon ve eğitim programı Ekip arkadaşları ile tanışma ve ofis / hastane turu Hastanelerimizde her hafta düzenli yapılan Yürütme Kurulu toplantısına katılım ve hastane yönetimi ile tanışma Mesleki temel gelişim programlarına katılım ve iş başı eğitimler Yönetici adayları için kişi bazlı planlanmış 8 aylık gelişim planı ve takip sistemi Organizasyonel Gelişim ekibi süreç boyunca destekler

22 ORYANTASYON PROGRAMI Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe
Kurumun Genel Tanıtımı   Kalite & Acil Durumlar Eğitimi    Enfeksiyon Kontrol Eğitimi   Güvenlik Eğitimi Yangın Güvenliği Eğitimi Salı Çağrı Merkezi Eğitimi Tanıtımı Klinik Laboratuvar Birimleri Tanıtımı Sağlıklı İletişim, Sağlıkta İletişim Eğitimi Çarşamba Grup ŞirketiTanıtımı Telefonda Etkili İletişim Teknikleri Kazanan Takımlar Yaratmak Perşembe Hasta Hakları Eğitimi Profesyonellik Ve İmaj Yönetimi  Eğitimi Eğitim Değerlendirme Sınavı  

23

24 Madalyonun İKİ YÜZÜ var...

25 Teşekkürler Ayşin Altuniç GÜVEN aysinaltunic hotmail.com


"İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları