Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

T. C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "T. C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU"— Sunum transkripti:

1 T. C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

2 Misyonumuz: Evrensel nitelikte bilgi ve teknoloji üreten, araştırmacı, katılımcı, paylaşımcı, özgün ve estetik değerlere sahip, çağdaş bir öğretim kültürü oluşturmak ve mesleki açıdan yetkin, toplumsal değerlere saygılı, Atatürk İlke ve İnkılapları doğrultusunda hür ve bilimsel düşünce gücüne, geniş bir dünya görüşüne sahip, beden-zihin, ahlak ve duygu bakımından sağlıklı olarak gelişmiş, ilgi ve yetenekleri yönünde yurt kalkınmasına ve ihtiyaçlarına cevap verecek, aynı zamanda kendi geçim ve mutluluğunu sağlayacak bir mesleğin bilgi, beceri, davranış ve genel kültürüne sahip vatandaşlar yetiştirmenin yanında referans bir meslek yüksekokulu olma özelliğini kazanmaktır. Vizyonumuz: sürekli değişen sosyo-ekonomik şartlara ve teknolojik gelişmelere uyum sağlayabilecek, çağın gereksinimlerine göre, bilinçli öğrenciler yetiştirmek, bölgemizin kaliteli ara eleman ihtiyacı sorununu çözmeye yönelik çalışmalarımıza aralıksız devam etmek, saygın ve lider meslek Yüksekokulu misyonumuzu sürdürmektir.

3 Değerler • Bilime ve sanata saygı • Bilimsel ve sanatsal özerklik • Sevgi-saygı-hoşgörü ve güven • Dürüstlük • Şeffaflık • Fikir ve eylemde tutarlılık • Sorumluluk • Takım ruhu • Evrensellik

4 SOSYAL BİLİMLER MYO GENEL ÖZELLİKLERİ
BİNA DURUMU Derslik 11 Laboratuvar 2 Ofis 6 Öğretim Elemanı Odası 12

5 MYO Binasındaki Derslik Kapasiteleri
Sıra Sayısı 1 C-1 30 / 60 2 C-2 20 / 40 3 C-3 4 C-4 5 C-5 6 C-6 7 C-7 8 C-8 9 C-9 10 C-10 11 C-11 12 DRAMA SINIFI 40 13 BİLGİSAYAR LAB. 30

6 Diğer Binalarda Ortak Kullanılan Derslik ve Atölyeler
Teknik Bilimler MYO Sıra Sayısı 1 El Sanatları Atölyesi 30 2 Dikiş Atölyesi 15 3 Bilgisayar Lab (BL-2) 7 El Sanatları Atölyesi 30 8 Dikiş Atölyesi 15 9 Bilgisayar Lab (BL-2)

7 İdari Personel Sayıları
Yüksekokul Sekreteri 1 Öğrenci İşleri 2 Yazı İşleri Mutemetlik

8 İdari Personel Dağılımı
Adı-Soyadı Görevi Halil ASUT Yüksekokul Sekreteri Pınar ERKOYUNCU Mutemetlik Abbas EREKİNCİ Yazı İşleri Hamit YILDIZ İrfan ALTUNÇ Büro Çalışanı(Taşeron) M. Münir DEMİREL Öğrenci İşleri Hüseyin YILMAZ Ramazan ŞAHİN Taşeron Kıymet ÇAKIR Hizmetli

9 Akademik Personel Sayıları (2017)
Yardımcı Doçent 1 Öğretim Görevlisi 25 Uzman 2

10 Bölümlere Göre Akademik Personel Dağılımları (2017)
Sıra Ünvan Adı-Soyadı İletişim BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK 1. Öğr.Gör. Mahir ÖZHAN 2. Muzaffer KARAKAŞ

11 ÇOCUK GELİŞİMİ VE GENÇLİK HİZMETLERİ
1 ÖĞR.GÖR. İdris KARA 2 Uğur Epçaçan 3 Esra Hafiza ÖMÜR 4 Sedat ÇABUK 5 Nimet TEĞİN

12 MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ
Sıra Ünvan Adı-Soyadı EL SANATLARI BÖLÜMÜ 1. ÖĞR.GÖR. Hanım TAŞKAYNATAN 2. Demet ERKUZU 3. KEMAL ŞAHİN TUNÇEL MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ Yılmaz ÇEKMEN Selahattin ALPKAN Serhat TEĞİN

13 SOSYAL HİZMET VE DANIŞMANLIK BÖLÜMÜ
1 ÖĞR.GÖR. Metin ÇELİK 2 Sadullah SEYİDOĞLU

14 YABANCI DİLLER VE KÜLTÜRLER BÖLÜMÜ
1 ÖĞR.GÖR. Deniz ELÇİN 2 Burhan ÜZÜM 3 Halil ÖZDEMİR 4 Yunus BİLGİN

15 YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
1 ÖĞR.GÖR. M.Nuri SEVGİN 2 Yusuf ÇELİK 3 Yasemin KARATAŞ

16 YEREL YÖNETİMLER 1 ÖĞR.GÖR. Abdullah ELMAS

17 BÖLÜM KOORDİNATÖRÜNÜN
SOSYAL BİLİMLER MYO ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜKLERİ ERASMUS Öğr.Gör. Yunus BİLGİN 3762 MEVLANA Burhan ÜZÜM FARABİ KOORDİNATÖRLÜKLERİ BÖLÜM UNVAN BÖLÜM KOORDİNATÖRÜNÜN ADI VE SOYADI E-POSTA DAHİLİ TELEFON Çocuk Gelişimi Uğur EPÇAÇAN 3764 Büro Yönetimi Muzaffer KARAKAŞ 3760 Geleneksel El Sanatları Kemal Şahin TUNÇEL 3768 Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Selahattin ALPKAN 3761 Sosyal Hizmetler Sadullah SEYİDOĞLU 3766 Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik İşletme Yönetimi Yusuf ÇELİK Yerel Yönetimler Öğrt. Gör. Abdullah ELMAS

18 İŞLETME VE MUHASEBE HARİÇ %100 DOLULUK ORANI
2017 ÖSYS TERCİH SONUÇLARI PROGRAM KONTEJAN TERCİH YAPAN SAYISI DOLULUK ORANI Büro Yönetimi ve Yönetici Ast. 82 100 Çocuk Gelişimi 135 140 103, Geleneksel El Sanatları 30 31 103, İşletme Yönetimi 90 23 25, Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları 33 36, Sosyal Hizmetler 75 76 101, Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik 80 81 101,25 Yerel Yönetimler 40 41 102,5 TOPLAM 622 507 81, İŞLETME VE MUHASEBE HARİÇ %100 DOLULUK ORANI

19

20 TOPLAM ÖĞRENCİ SAYISI PROGRAM KONTEJAN Büro Yönetimi ve Yönetici Ast. 187 Çocuk Gelişimi 329 Geleneksel El Sanatları 106 İşletme Yönetimi 186 Muhasebe Ve Vergi Uygulamaları 205 Sosyal Hizmetler 160 Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenlik 293 Yerel Yönetimler 82 TOPLAM 1548

21

22

23

24 AKADEMİSYEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU Akademisyen Sayısı 2014 2015 2016 2017 40 21 23 25 Öğrenci Sayısı 1733 1309 1482 1548 Akademisyen Başına Düşen Öğrenci Sayısı 43,325 62, 64, 61,92 SİİRT ÜNİVERSİTESİ 343 411 653 6201 10150 12233 18, 24, 18,

25 AKADEMİSYEN BAŞINA DÜŞEN ÖĞRENCİ SAYISI

26 EKSİLER ÖĞRENCİLERE KAMPÜS İÇİNDE SUNULAN SOSYAL İMKANLAR KISITLI OLMASI BÜRO YÖNETİMİ ve YEREL YÖNETİMLERDE AZALAN ÖĞRETİM GÖREVLİSİ YARDIMCI HİZMETLER SINIFINDA KADRONUN YETERSİZ OLMASI

27 ARTILAR MERKEZ’DE YER ALMASI NEDENİ İLE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL HAYATA ENTEGRE OLMASI

28 HEDEFLER İSO 9001 BELGESİ ALINMASI
ÖĞRENCİLER İÇİN HOBİ SINIFI OLUŞTURULMASI (SATRANÇ, OKUMA vb.) HER SENE EN AZ İKİ ÖĞRENCİ GRUBUNU KONGRELERE GÖNDERMEK YEREL YÖNETİMLER DERGİSİ ÇIKARMAK ÖĞRENCİLERİN STAJLARINI DAHA İYİ DENETLEYEBİLİNMESİ İÇİN DÖNEM İÇİNE ALINMASI

29 HEDEFLER ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNE EN AZ 1 MAKALE ve EN AZ İKİ KONGREYE GİDİLMESİ YÖNÜNDE TEŞVİKLER YAPILMASI

30 LİSANS ÜSTÜ ÇALIŞMALAR
Adı ve Soyadı YL/Doktora Ders/Tez 1 Öğr.Gör. Kemal Şahin TUNÇEL Doktora Tez Aşamasında 2 Öğr.Gör. Demet ERKUZU Yüksek Lisans 3 Öğr. Gör. Deniz ELÇİN 4 Öğr. Gör. Halil ÖZDEMİR 5 Öğr. Gör. Burhan ÜZÜM 6 Öğr. Gör. Abdullah ELMAS 7 Öğr. Gör. Mehmet Nuri SEVGİN 8 Öğr. Gör. Mahir ÖZHAN 9 Öğr. Gör. Muzaffer KARAKAŞ 10 Öğr. Gör.Yusuf ÇELİK 11 Öğr. Gör. Uğur EPÇAÇAN 12 Öğr. Gör. Nimet TEĞİN 13 Öğr. Gör. İdris KARA 14 Öğr. Gör. Metin ÇELİK 15 Öğr. Gör. Sadullah SEYİDOĞLU 16 Öğr. Gör. Yasemin KARATAŞ 17 Bil. İşl. Hüseyin YILMAZ Ders Aşamasında

31 Yüksekokulumuzun İhtiyaçları
Fiziki Alt Yapı Öğretim Görevlileri odası yetersiz. Laboratuvar/Atölyeler yetersiz İdari Personel Yazı işleri ve Öğrenci İşlerine birer memur Akademik Personel Yerel Yönetimler Bölümüne 1 Öğr. Gör.

32 Sonuç; Kaliteli bir eğitim, ancak alanında uzman ve araştırmacı bir kişiliğe sahip akademisyenlerle mümkün olabilir şiarıyla akademik ve yayın çalışmalarına da aynı azim ve kararlılıkla devam etmekteyiz.

33 SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Saygılarımızla… SİÜ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU


"T. C. SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları