Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
Yayınlayanzeynep talaş Değiştirilmiş 5 yıl önce
1
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan
2
BİYOGRAFİ Gizem KEÇECİ 02.05.1991 tarihinde Gölcük’te doğdu. İlköğrenimini Cent Koleji’nde tamamladıktan sonra, Orta Öğrenimini Bandırma Ayyıldız Anadolu Lisesi’nde bitirdi. 2009-2013 eğitim öğretim yılında Okan Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümünde lisans eğitimi gördü. 2014-2016 eğitim öğretim yılında Beykent Üniversitesi Pazarlama Bölümünde lisans eğitimi gördü.
3
SUNUM PLANI TURİZM, KONAKLAMA VE PAZARLAMA KAVRAMLARI SOSYAL MEDYA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI UYGULAMA VE ANKET SONUÇ VE DEĞERLENDİRME
4
TURİZM, KONAKLAMA VE PAZARLAMA- BİRİNCİ BÖLÜM
5
SUNUM PLANI
8
İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller- BİRİNCİ BÖLÜM
9
Turistlerin İstanbul’a Geliş Nedenleri - BİRİNCİ BÖLÜM İstanbul'un turistik çekicilikleri Kongre turizmi Eğlence turizmi Alışveriş turizmi Kültür turizmi Spor turizmi Sağlık turizmi
10
İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller- BİRİNCİ BÖLÜM ni, ni ve ni barındırmaktadır
11
SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM Turizm işletmeleri, daha fazla kişiye daha hızlı olarak sosyal medya aracılığıyla ulaşabilmektedirler. Turistik ürün kullanıcılarının olumlu ve olumsuz tüm deneyimlerini paylaşmalarından dolayı mevcut gelişme, beraberinde getirmektedir. Turizm işletmeleri sosyal medyayı etik açıdan doğru kullanırlarsa uzun dönemde hiç şüphesiz kazançlı çıkacaklardır
12
İşletmeler sosyal medya pazarlaması üzerinden birçok yarar sağlamaktadır. Özellikle markaların ya da işletmelerin pazarlama masraflarını düşürmede, işletmenin internet sitesinin etkileşimini artırmada, bilinilirliğini yükseltmede, satışları yükseltip kazançları iyileştirmede oldukça etkilidir. Sosyal medya potansiyel alıcılarla yeni ilişkiler oluşturmaya ve aktif müşterilerle iletişimi geliştirmeye de yardımcı olur. SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM
13
Günümüzde Instagram, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde firmalara ait sayfaların bulunması olmazsa olmaz bir hal almıştır. Bu sayfalar üzerinden tüketiciler, şikayetlerini iletme, soru sorma ve memnuniyetlerini iletme gibi konularda firma ile doğrudan iletişim kurabilmektedirler. Bunun yanı sıra firmanın vizyonunu talep ileterek genişletebilir ve ar-ge çalışmalarına katkıda sağlayabilirler. SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM
14
SUNUM PLANI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.