Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMustafa Ateşoğlu Değiştirilmiş 5 yıl önce
1
PAZARLAMA İLKELERİ II YRD.DOÇ. SERAP YÜCEL DOĞAN 201312401031 – Mustafa Kamil Ateşoğlu
4
PVC, Ahşap ve Mobilya Üretim sektörlerinde faaliyetini sürdüren, Balıkesir ili ve Marmara bölgesinde önemli bir pazar payı ve saygınlık edinmiş olan firma, Balıkesir-İzmir karayolu üzeri 3.km`de, kendi arazisi üzerinde, kendi yerinde faaliyet göstermektedir. 52 yıl önce 1954 yılında marangoz atölyesi ile üretime başlanmış, 1974 yılında METAL, 1994 yılında PVC KAPI-PENCERE VE MOBİLYA üretimine başlamıştır.
5
HİSARPEN zengin ürün alternatifleriyle PVC, Ahşap, Mobilya ve Isıcam sektöründe müşterilerin talepleri doğrultusunda mimari, estetik ve teknolojik yaklaşımlarla her türlü yaşam alanında mükemmelliği ön planda tutarak, iyi bir ekip çalışması ve güler yüzlü müşteri temsilcileri ile birlikte müşterilerine hizmet sunmakta olup, ülkemiz istihdamına, üretimine ve ihracatına en iyi seviyede katkı yapmak için faaliyetler de bulunmaktadır.
6
Şirketin merkezi Balıkesir`dir. Üretimlerini İzmir yolu 3. km`de ve Balıkesir organize sanayi bölgesinde bulanan 12.000 m² kapalı, 10.000 m² açık alanlarda yapmaktadir. Merkez, Bandırma, Ayvalık, Akçay, Soma ve Yunanistan`da showroomları mevcuttur. Şirkette 23 kişi idari bölümde(beyaz yaka),üretim bölümünde 90 kişi olmak üzere toplam 113 çalışan bulunmaktadır.
8
PVC ve Ahşap sektöründe, iç ve dış müşteri memnuniyetine sahip, yüksek kaliteli ve ekonomik ürün çeşidiyle, çevreye duyarlı, eğitim ve teknolojiye önem veren, personelin yaratıcı düşüncelerini destekleyen ve değerlendiren, verimi en üst düzeyine çıkarmak amacıyla, personelin motivasyonunu yüksek tutan, kuruluşun ve ortakların strateji ve hedefleri ile uyumlu hareket eden bir firma olmak. MİSYON
9
Sektöründe, ülke çapında gelişen teknolojileri takip eden, toplam kalite yönetimi felsefesi çerçevesinde, üretimi ilgili standartlar ve mevzuata uygun olarak yapabilen, tesis,makine ve ekipmanı verimli bir şekilde kullanabilen, eğitilmiş, motivasyonu yüksek, sorumluluk ve maliyet bilinci ile iyileştirme öneren personeli ile şeffaf yönetimi arasındaki mesafeyi en aza indirmiş, sadık müşteri bilincini sağlamış ve müşterilerine özel çözümler yaratabilen, çevreye duyarlılıkta ve müşteri memnuniyetinde lider olarak, sürekli gelişim ve kararlılığı hedeflemek. VİZYON
10
CE Deklarasyon Belgemiz EC Declaration of Conformity İş Sağlığı ve İş Güvenliği Sertifikamız OHSAS 18001:2007 Certificate
11
ISO 9001:2008 Sertifikamız Certificate
12
Patentli ISICAM üretimi HİSARCAM Markası altında gerçekleştirilmektedir. HİSARPEN, aynı zamanda ŞİŞECAM Yetkili ve Kapsamlı Üretici Bayi`sidir. Ahşap Kapı üretimleri HİSARKAPI Markası altında gerçekleştirilmektedir.
13
Mobilya grubu üretimleri HİSARMOB Markası altında gerçekleştirilmektedir. HİSARMOB, Häfele Çözüm Ortağı Üyesi`dir. Laminant ve Membran Kapak grubu üretimleri LIDLINE Markası altında gerçekleştirilmektedir.
14
PVC KAPI VE PENCERE SİSTEMLERİ 6040 DIAMOND 7050 COMFORT MAXI ROYAL MAXI EMPIRE 7400 SURME HEBE-SCHIEBE (Kaldır-Sür Sistem) ISICAM SİSTEMLERİ CEPHE GİYDİRME SİSTEMLERİ CAMLAMA SİSTEMLERİ PANJUR VE KEPENK SİSTEMLERİ SİNEKLİK SİSTEMLERİ AHŞAP KAPI KALE ÇELİK KAPİ KALE ÇELİK KASA ALTİN ÇELİK KAPI
16
Hedef kitle başta Balıkesir olmak üzere bölgesel ve yurtiçi perakende müşterilere hitap etmektedir. Yurtdışı ise Yunanistan showroomunda müşteriye ulaşmaktadır. Sektördeki konumu bölgesindeki en iyi firma olduğu müşteri memnuniyetinin geri dönüşünden bilinmektedir. %95 müşteri memnuniyeti istatistiğine sahiptir.
17
2002 ekonomi krizinde firma kriz yönetimi için hazırladığı kaldırılabilir giderler kalemini devreye sokmaktadır. Üretim durma aşamasına geldiği için firma iş biriktirip toplam üretim yaparak maliyeti en aza indirgemektedir.
18
Beyaz yaka çalışma süresi 08:00-17:00 hafta sonu rapor teslimi olana kadar çalışma süresi devam eder. Mavi yaka personel çalışma süresi 08:00-17:00/19:00/21:00 çıkış saati iş yoğunluğuna göre değişkenlik gösterir ve ekstra ücrete tabi tutulur. Çalışan motivasyonu ödüllendirme yöntemi ile desteklenir ve maksimum veriye ulaşmaya çalışılır.
19
Ana hammaddenin tedariği: Ağaç için, Kastamonu Entegre Cam için, Şişe Cam Ahşap kapı ağaçları için, Rusya’dan gelip gümrükten uygun olanı alınır PVC için, Asaş Pen Alüminyum için şarta göre değişir uygun fiyatta olan tedarik edilir. Ufak tefek malzemeler için toplam tedarikçi sayısı 117’dir.
20
Aylık ortalama üretim miktarı Mutfak ürünleri: 100 adet Hilton banyo ürünleri: 30 adet Yeni yapılacak kapı üretim alanı için: 1100 adet Üretimi gerçekleştirmektedir. Toplam üretim miktarı müşteri talebine göre değişiklik göstermektedir.
21
Tutundurma stratejisi satış sahasına inip firma hakkında bilgi toplayarak gerçekleşir. Müşteri verileri ürünün montajından sonra kısa soru anketi ile ölçülür Firma tanıtımı reklam panoları, sosyal medya reklamları ve yerel tv reklamları ile gerçekleşir.
22
Firmanın güçlü yönü yapılan yapılan iş güvenilir olup müşterinin memnuniyeti ve müşteriyi firmaya bağımlılığını kazandırmaktadır. Firmanın fırsatı yerel yönetimin yerel işletmeleri teşvik etmesi ve iş sektörü gelecekte birçok fırsat sunacak şekilde gelişmesidir. Firmanın zayıf yönü anlık karar verme ve uygulama yetisinin yetersiz oluşudur. Firma strateji değişikliği gibi kararları ve işlerin hızlı bir şekilde ilerlemesinde tam gelişme sağlayamamış ve gelişime açıktır. Firmanın tehlike gördüğü konum ise iş garantisinin olmayışıdır. İş mevsimsel değişiklikler gösterdiği için üretim sabit değildir ve iyi analiz edilmez ise kar zarara dönüşebilir. SWOT ANALİZİ
28
BENİ DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.