Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ"— Sunum transkripti:

1 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
pazarlama yönetimi reklam ve halkla ilişkiler NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

2 dünya’da ve türkiye’de reklam
Dünya’daki reklam harcamalarına bakış Türkiye’deki reklam harcamalarına bakış Reklamın fonksiyonları Reklam çeşitleri incelemesi Mamul reklamları NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

3 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
reklam araçları Başlıca reklam araçları ve araç seçimi Reklam planı ve reklam mesajı Reklam bölümü organizasyonu ve reklam ajansları Reklam hakkındaki görüşlerin incelenmesi NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

4 halkla ilişkiler kavramı
Halkla ilişkiler kavramının tanımlanması Halkla ilişkilerin çeşitleri Halkla ilişkilerde kullanılan araçlar ve örneklendirme yapılması Reklam ve halkla ilişkiler arasındaki ayrımın yapılması NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

5 NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
kaynaklar Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©


"NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları