Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
pazarlama yönetimi reklam ve halkla ilişkiler NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr
2
dünya’da ve türkiye’de reklam
Dünya’daki reklam harcamalarına bakış Türkiye’deki reklam harcamalarına bakış Reklamın fonksiyonları Reklam çeşitleri incelemesi Mamul reklamları NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
3
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
reklam araçları Başlıca reklam araçları ve araç seçimi Reklam planı ve reklam mesajı Reklam bölümü organizasyonu ve reklam ajansları Reklam hakkındaki görüşlerin incelenmesi NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
4
halkla ilişkiler kavramı
Halkla ilişkiler kavramının tanımlanması Halkla ilişkilerin çeşitleri Halkla ilişkilerde kullanılan araçlar ve örneklendirme yapılması Reklam ve halkla ilişkiler arasındaki ayrımın yapılması NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
5
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
kaynaklar Prof.Dr.İsmet Mucuk’un Pazarlama İlkeleri kitabından yararlanılmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.