Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ARİF BALABAN Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ARİF BALABAN Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara."— Sunum transkripti:

1 ARİF BALABAN 182232024

2 Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara herhangi bir mobil cihaz veya ağ aracılığı ile hedef kitleleri ile interaktif ve onların ilgi alanlarına uygun bir şekilde iletişim ve bağlılık kurabilme imkânı veren uygulamalar kümesidir.

3

4

5 Cep telefonumuzu sabah uyandığımızda kullanmaya başlıyoruz…

6 Bütün gün hiç yanımızdan ayırmıyoruz…

7 Bazen kullanımını abartıyoruz.

8 Bu kullanım alışkanlıklarımız mobil pazarlamayı firmalar için cazip kılıyor.

9  SMS/MMS Pazarlama  Mobil Kuponlar  Qr Kod Kullanımı  Uygulama Tabanlı Pazarlama  Lokasyon Tabanlı Pazarlama  Mobil Arama ve Mobil Görsel Reklamları

10  Tüketicilere çok hızlı ulaşır.  Düşük maliyete sahiptir.  Faydaları ölçülebilir.  Çift yönlü etkileşim sağlanabilir.  Geleneksel yöntemlerden daha etkilidir.  Kişiselleştirilebilir.  Hedef kitlenize doğrudan ulaşabilirsiniz.

11  Standart problemi  Gizlilik ve izin  Farklı işletim sistemleri  SMS’in yerini ikame ürünlerin alması (whatsapp gibi…)

12  “Hedef tüketici grup/gruplarının bulunduğu yer, zaman ve ilgilerine göre kişiselleştirilmiş bilgilendirici, hatırlatıcı veya ikna edici reklam mesajlarının veya doğrudan pazarlama mesajlarının cep telefonlarına iletilmesidir”.(Barutçu, 2009: 26-27)  Mobil pazarlamanın alt elemanıdır.

13

14

15

16


"ARİF BALABAN Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları