Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
İşletmelerde İletişim
2
İletişim Nedir? İletişim iki veya daha fazla kişi arasında; bilgi, fikir, düşünce, anlam, duygu, kanı ve tutumların belli bir sonuca ulaşmak ya da davranışları etkilemek amacıyla, sembollere dönüştürülerek belirli bir araç ya da araçlar vasıtasıyla aktarılması, iletilmesi, anlaşılması ve davranışa dönüştürülmesi sürecidir.
3
İletişim bir mesaj alışverişidir.
4
İletişim Sürecinin Unsurları
5
Algı ile duyu aynı mıdır?
6
ETKİN İLETİŞİMİ ENGELLEYEN FAKTÖRLER
KİŞİSEL FAKTÖRLER FİZİKSEL FAKTÖRLER SEMANTİK FAKTÖRLER ZAMAN BASKISI ALGILAMADA SEÇİCİLİK AŞIRI BİLGİ YÜKÜ
7
Kaynaklar CAN H., 1999, Organizasyon ve Yönetim, Siyasal Kitap Evi, Ankara KOÇEL, T., 2001, işletme yöneticiliği, 9. baskı, beta yayınları, İstanbul TÜRKMEN, İ., 2001,Yöneticiler İçin İletişim Modeli, MPM Basım Evi, Ankara TENGİLİMOĞLU, D. ve ÖZTÜRK, Y. 2004, İşletmelerde Halkla İlişkiler, Ankara:Seçkin Yayıncılık. BİTER, A. 2007, İŞLETMELERDE İLETİŞİMİN İŞLETME VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİM DALI Yüksek Lisans Projesi
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.