Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017."— Sunum transkripti:

1 2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ

2 DERS KOORDİNATÖRÜ Prof. Dr. Esra ENGİN
DERS ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU Doç. Dr. Şeyda DÜLGERLER DERS SEKRETERİ Ar. Gör. Dr. Ayşe KAHRAMAN Ar. Gör. Hale SEZER Ar. Gör. Nihan YALÇINER Ar. Gör. Gülsüm ÇONOĞLU

3 “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ
1. MODÜL: HEMŞİRELİK VE İLETİŞİM 2. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM I 3. MODÜL:SAĞLIKLI YAŞAM II 4. MODÜL:YAŞAM BOYU ÖĞRENME 5. MODÜL: İLKYARDIM 6. MODÜL: SAĞLIKLI BİREYİ TANILAMA

4 2016-2017 öğretim yılında “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK DERSİ” ne kayıtlı öğrenci sayısı 298’dir.
Bu öğrencilerin 17 ‘si devamsızlıktan kalmıştır. Yıl sonu ders bitirme sınavına 281 öğrenci girmiştir. 22 öğrenci bütünleme sınavına girmiştir. Bütünleme sınavından 7 kişi kalmıştır.

5 Not Dağılımı

6 Öğrenci Geri Bildirimleri
Modüllere Yönelik Öğrenci Geri Bildirimleri

7 Konu İçerikleri Bakımından Öğrenci Görüşleri
Konu Tamamlama: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül İçerik Yeterlilik: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül İçerik Anlaşılma: En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül

8 Dersin İşleniş Biçimi Bakımından Öğrenci görüşleri
Öğrenciyi Motive Etme : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders İşlenişi: En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Ders Süresi: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

9 Konuların Sunumuna ilişkin Öğrencilerin Görüşleri
Konu vaka ilişkisi : En iyi 5. modül, yetersiz 6. modül Öğrenci katılımına fırsat: En iyi 4. modül, yetersiz 6. modül Öğretim elemanı hazırlığı: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül

10 Materyal Kullanma ve Hedefe Ulaşma Durumuna ilişkin Öğrenci Görüşleri
Hedefe ulaşma : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Materyal kullanma: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

11 Sınava İlişkin Öğrenci Görüşleri
Sınav süresi : En iyi 5. modül, yetersiz 2. modül Sınav sorularının hedefe ulaşması: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül

12 Laboratuara Yönelik Öğrenci Görüşleri

13 Laboratuarın Fizik Ortam, Öğrenci Sayısı, Teorik Bilgi Uyumu ve Malzeme Yeterliği
Lab/teori uyumu : En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Malzeme yeterliliği: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Öğrenci sayısı: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül Fizik uygunluk: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

14 Laboratuarın süresi, Öğretim elemanı Hazırlığı ve İletişimi
İletişim: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Hazırlık: En iyi 1. modül, yetersiz 2. modül Süre: En iyi 2. modül, yetersiz 3. modül

15 Öğrenciye Fırsat verme, beceri kazandırma ve Geribildirim
Geribildirim: En iyi 5. modül, yetersiz 3. modül Beceri kazandırma: En iyi 2. ve 5. modül, yetersiz 3. modül Fırsat verme: En iyi 6. modül, yetersiz 3. modül

16 TEŞEKKÜRLER...


"2016-2017 ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 21.06.2017." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları