Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBerna Metin Değiştirilmiş 6 yıl önce
2
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
almayan müşterileri geri kazanmak istedik. ÇÖZÜM Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik. SONUÇ 2014 Temmuz – Aralık döneminde yapılan e-posta gönderimleri ile, %900 yatırım geri dönüş oranı (ROI) elde edilmiştir.
3
Sepetinde ürün bırakıp çıkan
müşteri bilgisi Axion platformu kullanılarak tespit edildi.
4
E-posta Belirlenen kitleye otomatik olarak;
sepetinde bıraktığı ürünleri hatırlatan, %5 indirim sunan, sepetindeki ürünlere özel ürün önerilerini içeren, e-posta gönderimi yapıldı. 1
5
Sepette Kalan Ürünler %5 indirim Verilen Fayda Akıllı Ürün Önerisi
6
Yatırımın geri dönüş oranı (ROI): %900
Tıklanan mail başı elde edilen değer: 26 TL Sepet ortalaması: online ortalamanın 1,80 katıdır. offline ortalamanın 2,41 katıdır. E-posta okunma oranı: %27,95 (Genel Mail Okunma Ortalamasının 6 Katı)
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.