Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
AVATAR OLUŞTURMA
2
1. Aşama Öğrenciler Bilişim Teknolojileri Dersinde “Build Your Wild Self” uygulamasını kullanarak kendi özgün avatarlarını oluşturdular.Oluşturulan bu avatarların çıktısı alınarak öğrencilere dağıtıldı. Her öğrenci avatarlarından yola çıkarak “İşte Benim Karaterim” adlı çalışmayı yaptı.
3
AVATAR ÖRNEKLERİ
11
2. AŞAMA ‘‘İŞTE BENİM KARAKTERİM’’ Oluşturulan karakterin profil özellikleri öğrenciler tarafından yazıldı.
15
3. Aşama Öğrencilere farklı büyüklüklerde yırtılmış graft kağıtları dağıtıldı. Kağıtları ellerinde buruşturup top yapmaları istendi ve ardından top halindeki kağıtlar açtırıldı. “ Sizce bu kağıt ile ne yapacağız? ” sorusu soruldu. Cevaplar mı? Sararmış yaprak, çöl, yaşlı birinin yüzü, dalgalı deniz, dağ, harita, hazine haritası …
17
4. Aşama HAZİNE HARİTASI OLUŞTURMA
Öğrencilere bir önceki hafta oluşturdukları avatarların (masal kahramanlarının) bu etkinlikte hazine aramaya çıkacağı yönergesi verildi. 1. Adımda, dört farklı noktaya istedikleri mekanları çizdiler. 2. Adımda, macerayı başlatacak ilk cümleyi yazdılar ve karakterlerini çizip yapıştırdılar.
18
3. Adımda, kahramanlarını çizdikleri ikinci mekana getirdiler
3. Adımda, kahramanlarını çizdikleri ikinci mekana getirdiler. Kahramanın bu mekana nasıl geldiğini bir cümleyle ifade ettiler. 4. Adımda, kahramanlarını üçüncü mekana getirdiler ve burada bir arkadaşı ile karşılaştırdılar. Yine aynı mekanda onları bekleyen bir sorun yaratıp onu çözerek bir sonraki mekana ilerlettiler. 5. Adımda hazineye ulaştılar.
23
TÜRKÇE ZÜMRESİ
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.