Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMeryem Kunt Değiştirilmiş 6 yıl önce
2
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşmesiyle oluştu.
3
1952 yılında dar bütçeler için tarifler son moda tüyolar gibi içerikler barındıran Tchibo Dergisi aylık olarak yayınlanmaya başlandı. Tchibo,Starbucks ile birlikte dünyanın en büyük kahve üreticilerinden birisidir. Pazarlama ve satış çalışmalarında ana hatlarını hemen her hafta farklı bir ürün grubuyla devam ettirmekle birlikte kahve satışı markanın en önemli ürün grubudur. Tchibo faaliyetlerini binin üzerindeki mağaza sayısıyla devam ettirmektedir.Ana merkezi Hamburg’dadır
4
Hizmet Bölgeleri Avusturya İsrail Hollanda Polonya Slovakya İsviçre Türkiye Çek Cumhuriyeti
5
%100 Arabica Tchibo, müşterilerine ilk günden beri sadece en kaliteli kahveleri sunar. En çok kullandığımız kahve çekirdeği Robusta ve Arabica’dır. Dolgun gövdeli ve güçlü aromalı Robusta çekirdeği, narin yapılı ve dengeli aromalı Arabica çekirdeğinden oldukça farklıdır. Arabica kahve çekirdeği dengeli aroması ve düşük kafein içerdiği için oldukça değerlidir. Arabica çekirdeği, Robusta çekirdeğinin yarısı kadar kafein içerir. Bu nedenle daha çok tercih edilir. Arabica, dünya çapındaki kahve çekirdeği üretiminin %61’lik kısmını oluşturur ve Almanya’da sıkça tercih edilir.
6
Ham Kahveden Kavrulmuş Kahveye..
Yerinde kahve tadımı Tchibo çekirdekleri kapsamlı bir kalite kontrolüne tabidir. Kahve tadımcılarımız, bize ulaşan her sevkiyattan az miktarda kahveyi kavurarak ve demleyerek rastgele numuneleri tadar. Numune, uzmanlara kahvenin dolgunluğu, asiditesi ve lezzeti hakkında her şeyi anlatır. Bu, uzmanların her bir teslimat hakkında karar vermesine ve son ürün için kesin tarifi belirlemesini sağlar. Ayrı kavurma Son kavurma sürecinden ayrı olarak, çeşitli kökenlerin (belirli bir bölgeye ait çekirdeklerin mahsulü) lezzeti, yetiştirilen ülkenin iklim ve coğrafi koşullarına bağlıdır. Bu nedenle, yüksek kaliteli ürün serileri için Tchibo her bir kökeni ayrı olarak kavurur. Bu durum kavurma sürecini daha karmaşık bir hale getiriyor olsa da, çekirdeklerin ideal bir şekilde kendi özelliklerini ortaya çıkartmasını sağlar. İster hafif, ister aromalı, ister baharatlı, özel olarak seçilen kahveler genellikle seçkin harmanlar oluşturur.
7
Yetiştirme ve Satın Alma
Kahve tropik, her zaman yeşil kalan bir tarım ürünüdür. Olgun meyvesi olan kahve genellikle iki adet tohum içeriyor. Bu tohumlar toprak, sıcaklık, yağış ve yetiştirme olmak üzere kalitesi ağırlıklı olarak bitkilerin yetişme koşullarına bağlı olan kahve çekirdekleridir. İdeal koşullar, ekvator bölgelerinde görülür. Bu nedenle Tchibo, ham kahveyi Orta ve Latin Amerika, Doğu Afrika ve Asya'nın ekvator kuşağındaki ülkelerinden alır. Tchibo, en iyi kalitede kahveyi kaynağından almaya çalışır. Bu nedenle tedarikçiler ve ihracatçılar ile iyi ve uzun vadeli ilişkiler ve ayrıca kahve yetiştiricileri ile doğrudan ilişkiler kurmaya çalışıyoruz. Tchibo kahve uzmanları da ham kahvenin kalitesini kontrol etmek üzere kahve üreten ülkeleri düzenli bir şekilde ziyaret eder. Kahve bitkilerinin yanı sıra, kahve yetiştiriciliği ve işlenmesi söz konusu olduğunda toprak ve su olmak üzere iki kaynak önemli bir role sahiptir. Kaliteli kahvenin sadece toprak sağlıklı olduğunda ve su kaynağı korunduğunda üretilebilmesi nedeniyle ve ayrıca ekonomik gerekçelerden dolayı bu kaynakların korunması gerekir. Ve iyi kalite ise, yetiştiricilerin adil bir gelir kazanabilmesinin ve bizlerinde bir şirket olarak uzun vadede istenen kalitede kahveyi sizlere satabilmemizin tek yoludur.
8
Tchibo Mamul Dağıtım Tchibo Kahve Mamülleri Dağıtım yılından beri tüm Avrupa'da milyonlarca memnun müşteriye, farklı ürün ve fikirlerle ulaşan Tchibo, dünya çapında 60 ülkede 1300 mağazası ve satış noktasıyla tüketiciye benzersiz bir hizmet vermekte, sunduğu hizmet kalitesi ve farklı ürün anlayışıyla, en heyecan verici perakendecilerden biri olma özelliğini sürdürmektedir.
9
Tchibo Gelir Gider Tablosu
YIl Toplam Satış Kar/Zarar 2010 $2,730,951 -$168,299 2011 $2,574,448 $109,469 2012 $2,290,839 -$103,591 2013 $2,466,830 -$158,746 2014 $2,807,385 $107,644 2015 $2,551,194 $179,487 2016 $2,512,888 -$131,686
10
HACI ALİ KARĞI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.