Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
HALİDİN SÖNMEZ
2
İsveç perakende giyim mağazasıdır.
İlk kurulduğunda sadece bayan giyimi satan ve adı İsveç’ce ‘’ bayanlara ait’’ anlamına gelen Hennes olan şirket, 1947’ de Erling Persson tarafından Vesteras-İsveçte kurulmuştur. 1968’de, Persson bir Stockholm (İsveç) avcılık ekipmanı mağazasının tesislerini ve envanterini alarak adını Maurtiz Widforss koydu. Envanter içinde Persson’a erkek giyimine girmesi için ilham veren erkek giyimi de vardı.Böylece, mağazanın adını Hennes & Maurtiz olarak yeniden adlandırmıştır.
3
Dünyada 43 ülkede 3000 mağazasıyla 94
Dünyada 43 ülkede 3000 mağazasıyla çalışanıyla kadın, erkek ve çocuk giyim sektöründe hizmet vermektedir. İspanyol inditex mağazasından sonra dünyadaki ikinci perakende giyim üreticisidir. İsveç Klisesi zincirin ana ortaklarındandır.
4
SWOT ANALİZİ SEGMENT (BÖLÜM) Erkek ve Kadın Giyim
TARGET GROUP ( HEDEF KİTLE) Orta ve Yüksek gelirli kadın, erkek ve gençler POSİTİONİNG (KONUMLANDIRMA) Tren takibiyle birlikte yüksek marka değerini en iyi kombinasyonlarla sağlama
5
STRENGHT ( GÜÇLÜ YÖNLER)
Dünyadaki ikinci perakende tekstil üreticisi Dünya çapında 43 ülkede 3000 mağazada çalışanıyla kadın, erkek ve çocuk giyim sektöründe hizmet vermesi. Kaliteli ve moda elbiseler kabul edilebilir fiyat 12 haftada tasarımdan tezgaha geçiş Misafir tasarımcıların konseptleri Ünlülerle işbirliği yapmak ve ünlü tasarımcılarla çalışmak
6
WEAKNESS (ZAYIF YÖNLER)
Ürün temini için toptancılara bağlı olmak Ürün fazlası mal olmaması ve bunu düşük fiyata satamamak OPPORTUNİTY ( FIRSATLAR) Online alışverişin artması Asya pazarında varlığını genişletmesi Modanın hızla değişmesi
7
THREAST (TEHDİTLER) Sahte ürünlerin pazarda büyümesi ve lüks markaların çoğalması Uzak doğuda artan gümrük ücretleri ve işçi maaşlarının artması
8
TEŞEKKÜREDERİM
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.