Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
Point Collection Systems Trink Para Puan Toplama Sistemleri
2
Sistemin Amaçları
3
Sistemin Amaçları Sistemin Noktalara Yönelik Amacı
Mevcut müşteri portföylerine yeni müşteriler kazandırmak. Mevcut müşterilerin çıkarlarını koruyup, onlara bir şeyler kazandırarak onları sadık müşteri kategorisine çekebilmek, Noktaların satış cirolarını arttırıp, daha fazla nakit döngüsünü sağlayabilmek, Müşteriye daima kazandırarak sadık olmasını sağlamak ve aynı noktadan yeniden satış yaptırabilmek, Noktaların, müşteri bilgilerini edinmesini sağlamak, Müşteri segmantasyonu yaparak noktanında daima kazanmasını sağlamak
4
Sistemin Amaçları Sistemin Kullanıcılara Yönelik Amacı
Kullanıcıların günlük hayatta yaptıkları kredı kartı harcamalarında göz boyayan %3 lük puan veya bonus kazanmalarını önleyip, onlara en az %10 olmak üzere gerçek kazançlar sağlayabilmek, Kullanıcılara dağıtılacak kartların ileride kredi kartları ile de entegrasyonunu sağlayıp onlara daha da çok para puan kazandırabilmek, Sadık müşterilere yapılacak SMS uygulamaları ile kullanıcılara daha kolay ve hızlı çözümler üretebilmek, Müşterinin, noktanın ve merkezin arasında interaktif bir kanal oluşturabilmek.
5
Sistemin Avantajları
6
Sistemin Avantajları Sistemin Noktalara Sağladığı Avantajlar
Sistemin kurulması ile oluşacak müşteri segmentasyonu, noktaların reklam ve pazarlama maliyetlerini düşürecektir. Sistem daima sadık müşteriye kazandıracağından, noktalar bu sistemi müşterilerine onlar için sunulan özel bir hizmet yada servis ağı olarak lanse edebileceklerdir. Sistem , noktaların kar marjlarından büyük ödünler vererek çeşitli kampanyalar yapmalarına engel olacak ayrıca müşteriyi tutundurma çabalarına da büyük destek olacaktır.
7
Sistemin Avantajları Sistemin Kullanıcılara Sağladığı Avantajlar
Müşteriler yapacakları her alışverişte, kredi kartlarına oranla daha büyük para puanlar kazanacak. Sistem kullanıcıları belirli dönemlerde uygulanan kampanyalara bağlı kalmayıp senenin her günü indirimlerden ve para puan kazanmaktan mahrum kalmayacak, En önemlisi ise sistem sadece büyük markalara yönelik olmadığından büyük küçük her noktada kullanıcılara kazandıracak, günümüz şartlarında geçim derdi olan insanlara da seçme özgürlüğü sunacaktır.
8
Kazanç Şekilleri
9
Kazanç Şekilleri Alışverişlerdeki Kazanç NOKTA 500 YTL = 50 Puan
Nokta ile ıskonto anlaşmasının %10 olduğunu varsayalım
10
Kazanç Şekilleri Puan Harcamalarındaki Kazanç NOKTA Ödeme Yapılır
100 Puan = 100 YTL Harcama yapılır NOKTA Nokta ile ıskonto anlaşmasının %20 olduğunu varsayalım
11
Proje Hedefleri
12
Proje Hedefleri Sadakat üzerine kurulu bu sisteme şu an dahil olan nokta sayısını kısa bir süre içersinde 300’e çıkarabilmek, Herkesin cebine kart koymaktansa sadık müşterinin cebine Trink Para kartlarını sokabilmek. Bu sistemin hızla yayılması için anlaşılan tüm noktaları birer satış plasiyerimiz konumunda düşüneceğiz ve onlara vereceğimiz cüzi prim veya hediyelerle kart satışlarına katkıda bulunmalarını sağlayacağız.
13
Risk Paylaşımı
14
Risk Paylaşımı Noktalara vereceğimiz pos cihazları mutlak olarak noktanın kredi kartına yada açılacak olan kredili hesabına bağlı olmalıdır. Tüm sistemin işleyişinde elden nakit döngüsü olmamalı bütün döngüler hesaplar arası aktarımlar ile yapılmalıdır. Örneğin nokta Trink Para kullanıcısına puan verdiği zaman, bu tutar kredi kartı yada kredi hesabından online olarak bizim hesabımıza aktarılmalı, aynı şekilde nokta, kullanıcıya puan harcatarak alışveriş yaptırdığında anlaşma yüzdesi kesilerek bizim hesaptan online olarak ödemesi yapılmalıdır.
15
Teşekkürler
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.