Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *."— Sunum transkripti:

1 CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *. Kartvizit BilgileriKartvizit Bilgileri *. Çözüm OrtaklarıÇözüm Ortakları *. AjandaAjanda *. Randevu BilgileriRandevu Bilgileri *. Hatırlatma BilgileriHatırlatma Bilgileri *. Toplantı NotlarıToplantı Notları *. RaporlarRaporlar *. CRM BildirimleriCRM Bildirimleri *. Çözüm Ortak. Yetkili Bil.Çözüm Ortak. Yetkili Bil. *. Müşteri Yetkili BilgileriMüşteri Yetkili Bilgileri *. Görüşme NotlarıGörüşme Notları *. Verilen HizmetlerVerilen Hizmetler *. Yapılacak Çalışmalar (İş Planı)Yapılacak Çalışmalar (İş Planı) *. Gantt ŞemasıGantt Şeması *. AyarlarAyarlar *. Cari Hesap BilgileriCari Hesap Bilgileri *. Çek Senet Bilgileri *. Fatura AdresleriFatura Adresleri *. Fatura BilgileriFatura Bilgileri *. Sözleşme BilgileriSözleşme Bilgileri *. Ödeme BilgileriÖdeme Bilgileri

2 Personel Bilgileri Kendi personellerinizin bilgilerinin tutulduğu kısımdır. Bu kısımda personelleriniz ile ilgili ekleme silme değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. Anasayfa Personel listelerinde göster seçeneğini işaretlediğiniz personelleriniz crm yazılımı içerisinde bulunan tüm personel listelerinde gösterilir. İşten çıkartılan personeller, personel bilgilerini listede kısmında kırmızı renkte gözükmeye devam ederler

3 Müşteri Bilgileri Müşteri bilgileri kısmında müşterileriniz olan firmaların veya bireysel kişilerin Kayıtlarının tutulduğu kısımdır. Müşteriniz ile ilgili ekleme silme değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. Anasayfa Müşteri eklemesi yaptığımız zaman müşteriniz olan firmada çalışan en az bir tane yetkili kişiyi de crm yazılımına eklemeniz gerekmektedir. Bu alanın zorunlu olmasının sebebi crm yazılımının bazı kısımlarında müşteriniz olan firma ile ilgili yetkili kişiyi de seçmenizin gerekmesidir.

4 Kartvizit Bilgileri Elinizde bulunan kartvizitleri kayıt altına alabileceğiniz kısımdır. Kartvizitleri tek tek girmek yerine çoklu yükleme (excel ile) yapabilirsiniz. CRM yazılımında bulunan kartvizit listesini ise excel formatında çıktı alabilirsiniz. Örnek excel dosyasına da Excel oluştur seçeneği ile ulaşabilirsiniz Anasayfa

5 Çözüm Ortakları Firmanız ile çözüm ortağı olarak anlaştığınız firmaların listelerinin tutulduğu kısımdır. Çözüm ortakları ile ilgili veri girişi yaparken çözüm ortağı firmasında çalışan en az bir tane yetkili kişi bilgisi de girmeniz gerekmektedir. Anasayfa Çözüm ortakları olarak girdiğiniz firmalar müşteri verilen hizmetler kısmında verilen hizmetin çözüm ortağı olarak belirtmek istediğiniz firma listesinde listelenirler.

6 Ajanda Bilgileri Müşteri firmalarına girilmiş olan randevu bilgileri direk ajanda kısmına düşmektedir. İlk açılışta tüm personellerinizin ajanda kayıtlarını görebilirsiniz. Departman ve personel seçerek sadece o departmana veya personele ait ajanda kayıtlarını görebilirsiniz. Ajanda günlük aylık yıllık olarak 3 farklı türde gösterime sahiptir. Anasayfa

7 Ajanda Bilgileri Ajanda da boş olan herhangi bir tarihe tıklayarak yeni bir randevu ekleyebiliriz. Kendinize veya firmanızda bulunan herhangi bir personele randevu ekleyebilirsiniz. Ajanda kısmında listelenen kayıtlarda siyah renkli olanlar randevu sonucu girilmiş kayıtlardır. Mavi renkli olanlar ise randevu sonucu girilmemiş kayıtlardır. Anasayfa

8 Ajanda Bilgileri Ajanda kısmın kayıtlı randevulardan herhangi birine tıkladığımız zaman randevunun detaylarına ulaşırız. Aynı zamanda bu detay sayfasından firma detayına veya randevuyu ekleyen çalışanın detay kısmına da geçiş yapabiliriz. Randevunun sonucunu belirtmek için görüşme notu randevulara bu kısımdan eklenir. Randevuya kayıtlı olan müşteri firmasına randevu vaktinden önce, randevu detaylarının olduğu bir e-maili “E-Mail Gönder“ kısmından gönderebiliriz. Anasayfa

9 Randevu Bilgileri Randevu bilgilerinde crm yazılımına giriş yapan personelinizin yaklaşan randevularının takibini yapabileceği kısımdır. İlk açılışta bugünden itibaren gelecek randevuları sırası ile ekranda gösterir. Müşteriye göre veya randevu tarihi aralığına göre gösterilecek randevu bilgilerini filtreleye bilirsiniz. Anasayfa

10 Randevu Bilgileri Personellerinizin Ajanda kısmına ekledikleri randevular bu kısımdan gösterilir. Randevu eklerken, Müşteri yetkili bilgisi kısmında ekleyeceğiniz yetkili sistemde kayıtlı değilse yeni yetkili ekle seçeneğini kullanarak yeni yetkili ekleyebilirsiniz. Firmanızda çalışan personellerinize de kendi hesabınızdan randevu bilgisi ekleyebilirsiniz. Anasayfa

11 Hatırlatma Bilgileri Hatırlatma bilgileri seçilmiş olan tarihte personellerinizin girmiş oldukları hatırlatmaları e-mail ve bildirim olarak personellerinize iletilmesini sağlayan kısımdır. Hatırlatma bilgileri kısmında ekleme silme değiştirme işlemlerini de yapabilirsiniz. Sadece kendinize değil firmanızda çalışan personellerinize de kendi hesabınızdan hatırlatma bilgisi ekleyebilirsiniz. Anasayfa Listeleme ekranında ise müşteriye göre veya hatırlatma tarihine göre filtreleme yapabilirsiniz

12 Toplantı Notları Firmanızda çalışan personelleriniz ile yaptığınız toplantı notlarını tutabileceğiniz kısımdır. Bu kısımda toplantı notları ile ilgili ekleme silme değiştirme yapabilirsiniz. Toplantıya katılan personelleri seçebilmek için personel bilgilerinde bulunan “seçme listesinde göster” kısmının işaretli olması gerekmektedir. Anasayfa Listeleme ekranında toplantı notlarının girildiği tarih aralığını seçerek filtreleme işlemi yapabilirsiniz.

13 Rapor Bilgileri CRM yazılımda girilen kayıtların raporlar şeklinde personellere sunulması. Yenileme Süresi Yaklaşan Verilen Hizmet Listesi Anasayfa

14 Çözüm Ort. Yetkili Bilgileri Çözüm ortakları yetkili bilgilerine çözüm ortakları detay sayfasından ulaşabilirsiniz. Çözüm ortaklarınızda bulunan yetkili kişilerin bilgileri bu kısımdan kaydedilir. CRM yazılımının gerekli alanlarında yetkili kişiyi gösterebilmek için en az bir tane ana yetkili belirtmeniz gerekmektedir. Yetkili ekleme silme değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. CRM yazılımının bazı yerlerinde yetkilinin sisteme giriş yapabilmesi için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre de bu kısımdan tanımlanır. Anasayfa

15 Müşteri Yetkili Bilgileri Yetkili bilgilerine Müşteri detay sayfasından ulaşabilirsiniz. Müşteriniz olan firmalarda ki yetkili kişilerin bilgileri bu kısımdan kaydedilir. CRM yazılımının gerekli alanlarında yetkili kişiyi gösterebilmek için en az bir tane ana yetkili belirtmeniz gerekmektedir. Yetkili ekleme silme değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. CRM yazılımının bazı yerlerinde yetkilinin sisteme giriş yapabilmesi için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre de bu kısımdan tanımlanır. Anasayfa

16 Görüşme Notları Personellerinizin müşteriniz olan firmalar ile yapmış oldukları görüşmelerin kayıt altına alındığı kısımdır. Görüşme notları kısmında ekleme silme değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. Görüşme sonucuna göre müşteriniz olan firmanın durumunu bu kısımdan değişebilirsiniz. Anasayfa

17 Görüşme Notları Ayrıca görüşmeye katılan personeller, kiminle görüşüldüğü, görüşme şekli ve sonucu gibi bilgilerde tutulmaktadır. Görüşme ile ilgili notlarınızı diğer personelleriniz ile de “bilgi verilecek personeller” kısmından paylaşabilirsiniz. Anasayfa Görüşme sonucunda bulunan randevu veya hatırlatma kısımlarını seçerek müşteriniz ile ilgili randevu veya hatırlatmada ekleyebilirsiniz.

18 Verilen Hizmetler Müşteriniz olan firmaya vermiş olduğunuz hizmetlerin kayıt altına alındığı kısımdır. Müşterilere vermiş olduğunuz hizmet listesini ise ayarlar kısmında bulunan verilen hizmetler bölümünden ekleyebilirsiniz. Müşteri verilen hizmetlerde eklediğiniz bir hizmete birden çok çözüm ortakları ekleyebilirsiniz. Anasayfa

19 Yapılacaklar (İş Planı) Verilen hizmetlerde hizmet detayını göster dediğimiz zaman karşımıza çıkan yapılacaklar listesi ve verilen hizmetin detay bilgileri dir. Burada hem verdiğimiz hizmetin detay bilgilerini görebiliriz hem de verilen hizmete ait yapılacak işlerin ne durumda olduklarını görebiliriz. Anasayfa Gantt Şemasına bu kısımdan da geçiş yapabiliriz.

20 Gantt Şeması Müşterilerinize vermiş olduğunuz herhangi bir hizmetle ilgili yapmış olduğunuz iş planını gantt şeması kullanılarak gösterilmesidir. Yapılacak işin toplam süresi ve kalan süresi de bu şema içerisinde gösterilmektedir. Anasayfa

21 Cari Hesap Müşterilerinizden almış olduğunuz ödemeleri ve alacak olduğunuz ödemelerin listelendiği kısımdır. Aynı zamanda sizin yapacağınız ödemeler ve yaptığınız ödemelerinde listesine bu kısımdan ulaşabilirsiniz. İsterseniz tüm müşterilerinizi görebilirsiniz isterseniz de sadece bir tane müşteriyi filtreleyerek sadece o müşteriye ait ödemeleri görebilirsiniz. Anasayfa

22 Fatura Adresleri Müşterilerin fatura adres bilgilerinin tutulduğu kısımdır. Vergi no ve TC Kimlik ayrı ayrı belirtilmiştir. Aynı müşteriye birden çok fatura adresi ekleyebilirsiniz. Müşterilerin fatura adreslerine bu kısımdan ekleme, silme, değiştirme işlemlerini yapabilirsiniz. Anasayfa

23 Fatura Bilgileri Müşterilere kestiğiniz faturaların veya aldığınız faturaların tutulduğu kısımdır. Fatura bilgi girişi yapılırken kesilen veya alınan faturanın resim dosyası da eklenir. Fatura ile ilgili açıklama yazmanızı sağlayacak kısımlarda mevcuttur. Anasayfa

24 Sözleşme Bilgileri Müşteriniz olan firma ile yapmış olduğunuz sözleşme dosyalarını tutmanızı sağlayan kısımdır. Birden fazla verilen hizmet seçebilirsiniz. Sözleşme bitiş tarihine bir ay kala CRM yazılımı size uyarı vermektedir. Anasayfa Ödeme Şekli kısmına girildiği zaman müşterinin ödeme planı karşınıza gelmektedir. Fatura Bilgileri kısmına girildiği zamanda sözleşmeye kesilmiş olan fatura bilgileri gelmektedir.

25 Ödeme Bilgileri Sözleşme bilgileri kısmında girilen ödeme tipine göre ödeme bilgilerinde kayıtlar açılır. Taksitli ödeme seçilmiş ise taksit miktarı kadar crm yazılımı otomatik kayıt açacaktır. Ödeme şeklini çek olarak seçersek çek verilerini girebileceğiniz kısım otomatik açılır. Anasayfa

26 CRM Bildirimleri *. Hatırlatma Bilgileri *. Randevu Bilgileri *. Görüşme Notları (Bilgi Verilecekler Kısmı) Anasayfa

27 Ayarlar CRM yazılımının ayarlar kısmı; yazılım içerisinde bulunan tüm seçmeli alanlara veri eklemek veya veri silmek için kullanılır.


"CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları