Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanBerk Akar Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak için yeni bir kanal ile kampanya çalışması gerçekleştirmek Bayilerimizin bölgesel rekabette yerel firmalara karşı elini güçlendirmek Seçilen noktalarda, bayilerimizin satışlarını desteklemek, müşteri memnuniyetini arttırmak ve potansiyel müşteri kazanımı gerçekleştirmek Sektör ve markalarımız ile uyumlu yeni işbirliği alanları yaratmak Ev tüpü kullanan hedef kitleye ulaşabilmek için ev alışverişi yapılan marketlerin verimli olacağı öngörüldü. Seçilen noktalardaki etkin yerel marketler ile güçlü işbirlikleri gerçekleştirildi. 4 Mayıs’ta Van Erciş’te, 15 Mayıs’ta Siirt Kurtalan’da, 15 Haziran’da Balıkesir Ayvalık’ta,14 Eylül’de Isparta Merkez’de başlayan çalışmalarda, kampanya süresi boyunca iş ortağı olarak seçilen marketlerden 50 TL ve üzeri alışveriş yapan müşterilere, Aygaz’dan ev tüpü alışverişinde indirim verildi. Yerel marketlerde ve bayilerimizde market insertleri, el ilanı, vinil, poster, kartonet gibi görseller ile yoğun iletişim yapıldı.
4
Çalışmanın lokal ihtiyaca yönelik olması ve doğru hedef kitleye ulaşması sayesinde kampanya bütçesinde verimlilik sağlandı. 4 farklı ilde, 4 yerel marketin 12 şubesinde çalışma gerçekleştirildi. Mayıs ayında başlayan ve devam etmekte olan kampanyalardan şu ana kadar 2.050 kişi faydalandı. Yerel marketler ile örtüşen hedef kitlemiz sayesinde, kampanya gerçekleştirilen her mahalde mevcut müşteri memnuniyeti ve bağlılığı arttırıldı ve kampanya ile yaklaşık %30 yeni müşteri kazanımı sağlandı. Gerçekleşen %30 yeni müşteri kazanımı ve %15 satış artışına karşılık gelen 7.500 ev tüpü satış potansiyeli kazanıldı ve bayi memnuniyeti sağlandı.
5
MARKETTE BULUŞALIM
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.