Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanDeniz Tüzün Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1
2
CDO TURKEY HAKKINDA 2
3
CDO TURKEY MİSYON Türkiye’de 5 Yıl içerisinde her kurumsal şirkette bir CDO olması 3
4
4 DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERİ (CDO) Müşteriyi çok iyi tanıyan, Dijital Operasyonları çok iyi bilen, Stratejiye ortak olan yeni yönetici
5
5 DIGITAL DISRUPTION DİJİTAL KARMAŞA
6
6
7
7
8
CDO PROFİLİ 8
9
DELOITTE 9
10
DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE VE CDO’LARDA BAŞARI SIRLARI 10
11
2 TİPTECDO ELÇİ (AMBASSADOR) CDO DÖNÜŞTÜRÜCÜ (TRANSFORMER) CDO 11
12
KURUMLARD A DİJİTAL DÖNÜŞÜM YAPILARI 12
13
13 YÖNETİM KURULLARINDA ŞİRKETTE CDO OLARAK İCRACI POZİSYONDA CEO + DİJİTAL KONSEY OLARAK AYNI ZAMANDA CDO OLARAK YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ALARAK
14
CDO ORGANİZASYON ŞEMASI 14
15
CDO (Chief Digital Officer) DİJİTAL STRATEJİ DİREKTÖRLÜĞÜ DİJİTAL PAZARLAMA DİREKTÖRLÜĞÜ YENİ TEKNOLOJİLER DİREKTÖRLÜĞÜ İŞ ANALİZİ VE GELİŞTİRME UYUM, KONTROL VE SÜREÇ YÖNETİMİ BÜTÇE VE RAPORLAMA DİJİTAL PAZARLAMA SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM ALTERNATİF DAĞITIM KANALLARI (Web, Mobil, Call Center) BÜYÜK VERİ (BIG DATA) YÖNETİMİ IoT (Internet Of Things) CDO (Chief Digital Officer / Dijital Dönüşümden Sorumlu Başkan) Organizasyon Şeması MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM 15
16
CDO’LARDAN TEMEL BEKLENTİLER 16
17
DİJİTAL STRATEJİYİ VE DİJİTAL FİKİRLERİ OLUŞTURABİLME VE UYGULAYABİLME MÜŞTERİYE FAYDA SAĞLAYABİLME VERİMLİLİK VE KARLILIK SAĞLAYABİLME 17
18
18
19
19 MÜŞTERİ DENEYİMİ
20
STRATEJİYE ORTAK OLMA SÜREKLİ MÜŞTERİYİ DÜŞÜNME ÇEVİK,HIZLI VE VERİYE DAYALI SİSTEM OLUŞTURMA İŞ NETWORKLERİNİ GENİŞLETME KENDİSİNİ DESTEKLEYECEK UYGUN EKİBİ OLUŞTURMA 20
21
21 AKILLI ÜRETİMLE SANAYİDE VERİMLİLİK Tasarım süresinin kısalması Üretim süresinin ve yaşam döngüsünün kısalması. Anında üretim Lot büyüklüklerinin düşmesi Daha çeşitli ürün çıkarabilme fırsatı Maliyet ve dolayısı ile satış fiyatlarının düşebilmesi Yatırımın geri dönüşünün daha kısa olması Kaynakların daha etkin yönetilebilmesi Enerji verimliliği Müşterinin ihtiyaçlarını daha hızlı karşılama – esnek üretim
22
22
23
MOBİLİTE, LOKALİZASYON 23
24
SMART MANUFACTURING (AKILLI ÜRETİM), SMART DISTRIBUTION (AKILLI DAĞITIM) 24
25
25
26
SÜRÜCÜSÜZ ELEKTRİKLİ VE HİBRİD ARABALAR 26
27
27
28
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK 28 SANAL GERÇEKLİK DEĞİŞKEN VE KONTROLLÜ SCREENLESS DİJİTAL EKRANLAR
29
DRONE VE DİĞER UÇAN NESNELER 29
30
30
31
3D BASKI (PRINTING) 31
32
32
33
33
34
İYİ ŞEYLER SADECE DİLEYEREK OLMAZ. ONLAR İÇİN BİR ŞEYLER YAPMALISINIZ... Bulent.Kutlu@CDOturkey.com 34
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.