Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanNazar Polat Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
Rehberlik Hizmetleri
3
Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri
4
İstatistikler Rehberlik Hizmetleri
5
İstatistiklere Bir de Böyle Bakalım Rehberlik Hizmetleri
6
Yaşa Göre Türkiye’de Akıllı Telefon Penetrasyonu Rehberlik Hizmetleri Kaynak: Nielsen - Şubat 2013 Raporu
7
Tüm Topluma Bilgi Sunabilmek Rehberlik Hizmetleri Kaynak: TÜİK - 2012 Türkiye Demografi İstatistikleri
8
Yeniden Soralım MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Bilgi Hizmetleri
9
UYAP’ın Öyküsü Bilgi Hizmetleri
10
UYAP’ın li Öyküsü Bilgi Hizmetleri 4060 MERNIS 7/24
11
Bilginin Kolay ve Herkese Uygun İnsan Odaklı Aktarımı Bilgi Hizmetleri FAYDA: Bilginin, en fazla sayıda insana, en hızlı, en kolay, en düzenli, en güvenli biçimde aktarılması
12
Rehberlik Hizmetleri Pazarı Bilgi Hizmetleri Kaynak: BTK 2013 Q2 - Üç Aylık Pazar Verileri Raporu
13
Bilgi Hizmetlerimizden Bazıları Bilgi Hizmetleri
14
Geleceği Planlarken Şimdiyi, Toplumu ve İnsanı Hatırlamak Bilgi Hizmetleri
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.