Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri."— Sunum transkripti:

1 Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri

2 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Biz kimiz? Organizasyonumuz kimlerden oluşur? Organizasyonumuzun yapılanması nasıldır? İşbirliklerimiz ne şekilde oluşur? Kimlerle işbirliği yaparız? Üyelerimiz kimler olacak? Üye geliştirme ve üyelik kabul şartlarımız neler? İlk yıl hedef büyümemiz nedir? (Üyeliklerle ilgili) Bir süre kapalı grup olarak çalışmalı mıyız? Kapalı grup nasıl kapalı olacak? süre ne olacak? Birbirimize ne sunabiliriz? Yönetilebilir bir organik yapıyı nasıl kurarız? Uzun vadede psikolog bakış açısı paydaşlar arasında yer alabilir mi? (Doğuda yaşanna örnek olayların çokluğu vb konular) Kurumsal kimlik çalışması? üyelere neler anlatılacak? VALUE PROPOSITION IODA GLOBAL DEĞER ÖNERİLERİ: Sosyal iş ağları, profesyonel gelişim, ubuntu:) IODA Türkiye olarak yaratacağımız değer önerileri neler olabilir? Hangi sorunlara çözüm getireceğiz? Hangi ihtiyaçlara cevap vereceğiz? Ürünlerimiz? Hizmetlerimiz? Bilgi kaynaklarımız? Network tanımımız? Online ne sunarız? Kime sunarız? Hangilerini içeriye (üyelere) hangilerini müşterilerimize (kim ise?) sunarız? Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS Biz kimler için varız? Kimlerle ilişki kurmalıyız? Hangi paydaşlar bizim hedef kitlemiz? İlk yılımızda hedef kitlemizin hangi kesimine odaklanmalıyız? Kaç segmentimiz olmalı? Uzun vadede kimleri hedeflemeliyiz? Toplum, aile, bilim dalları, segmentlerimiz arasında olacak mı? vb... Dışarıya açılmak için segmentlerde nasıl bir yapı öngörmeliyiz? KEY ACTIVITIES Bu oluşum hangi kriterlerle kimlere duyurulmalı? RELATIONSHIPS KEY RESOURCES GÖNÜLLÜLERİMİZ:) DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS WEB Çalıştaylar - içerde aynı düzeye gelebilmek için? Kongreler? Ne zaman? COST STRUCTURE Sponsorluk hangi karede değerlemeye alınabilir? REVENUE STREAMS / PRICING IODA'yı dernek olarak görmek ister misiniz? Ne kadar süre içinde? Önümüzdeki 1 yılı nasıl finanse edebiliriz? Gelir yaratmak için neler yapabiliriz? Dernekleşme olursa üyelik koşulları nasıl yapılandırılmalı?

3 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Biz kimiz? Organizasyonumuz kimlerden oluşur? Organizasyonumuzun yapılanması nasıldır? İşbirliklerimiz ne şekilde oluşur? Kimlerle işbirliği yaparız? Üyelerimiz kimler olacak? Üye geliştirme ve üyelik kabul şartlarımız neler? İlk yıl hedef büyümemiz nedir? (Üyeliklerle ilgili) Bir süre kapalı grup olarak çalışmalı mıyız? Kapalı grup nasıl kapalı olacak? süre ne olacak? Birbirimize ne sunabiliriz? Yönetilebilir bir organik yapıyı nasıl kurarız? Uzun vadede psikolog bakış açısı paydaşlar arasında yer alabilir mi? (Doğuda yaşanna örnek olayların çokluğu vb konular) Kurumsal kimlik çalışması? üyelere neler anlatılacak? VALUE PROPOSITION IODA GLOBAL DEĞER ÖNERİLERİ: Sosyal iş ağları, profesyonel gelişim, ubuntu:) IODA Türkiye olarak yaratacağımız değer önerileri neler olabilir? Hangi sorunlara çözüm getireceğiz? Hangi ihtiyaçlara cevap vereceğiz? Ürünlerimiz? Hizmetlerimiz? Bilgi kaynaklarımız? Network tanımımız? Online ne sunarız? Kime sunarız? Hangilerini içeriye (üyelere) hangilerini müşterilerimize (kim ise?) sunarız? Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS Biz kimler için varız? Kimlerle ilişki kurmalıyız? Hangi paydaşlar bizim hedef kitlemiz? İlk yılımızda hedef kitlemizin hangi kesimine odaklanmalıyız? Kaç segmentimiz olmalı? Uzun vadede kimleri hedeflemeliyiz? Toplum, aile, bilim dalları, segmentlerimiz arasında olacak mı? vb... Dışarıya açılmak için segmentlerde nasıl bir yapı öngörmeliyiz? KEY ACTIVITIES Bu oluşum hangi kriterlerle kimlere duyurulmalı? RELATIONSHIPS KEY RESOURCES GÖNÜLLÜLERİMİZ:) DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS WEB Çalıştaylar - içerde aynı düzeye gelebilmek için? Kongreler? Ne zaman? COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING IODA'yı dernek olarak görmek ister misiniz? Ne kadar süre içinde? Önümüzdeki 1 yılı nasıl finanse edebiliriz? Gelir yaratmak için neler yapabiliriz? Dernekleşme olursa üyelik koşulları nasıl yapılandırılmalı?

4 Created by BM|DESIGN|ER PARTNERSVALUE PROPOSITION Ezber bozan projeler üretebilir miyiz? Nasıl? Neler olabilir? Üyelerin dahil olması ve sürdürülebilir bir katkısının olması için ne fayda sağlayacağız? IODA pastası nedir tanımlanmalı! Yaratacağımız değeri kimlere nasıl sunacağız? CUSTOMERS KEY ACTIVITIESRELATIONSHIPS KEY RESOURCES DISTRIBUTION & ACQUISITION CHANNELS COST STRUCTURE REVENUE STREAMS / PRICING


"Created by BM|DESIGN|ER IODA default Değer Önerileri." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları