Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanNuray Gökçek Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
SUNAR…
5
Proje Adı Araştırma Şirketi Araştırma Veren Veri Toplama Firması : Taksi Mobil Uygulaması Araştırması : Xsights Araştırma ve Danışmanlık A.Ş. : BiTaksi : Xsights Araştırma ve Danışmanlık A.Ş.
6
Bu araştırma, Türkiye’ de ilk defa başlatılacak olan bir mobil uygulamanın hayata en başarılı şekilde geçirilmesini sağlamak amacı ile gerçekleştirilmiştir.
7
Araştırmanın Künyesi Bu araştırma, İstanbul’da çalışan 106 taksi şoförü ile gerçekleştirilmiştir.
8
%70%30 Geçe çalışan taksi sürücüleri Gündüz çalışan taksi sürücüleri
9
%30%70 Avrupa yakası Anadolu yakası
10
Anketler yüz yüze, kâğıt kalem yöntemiyle uygulanmıştır.
11
Saha çalışması 21-24 Ocak 2013 tarihinde gerçekleştirilmişt ir.
12
Araştırmanın İş Hedefi Bitaksi’nin lansman stratejisini desteklemek Araştırmanı n Hedefi Taksi şöförleri hakkında veri toplamak
13
Bulgular Taksiciler mesailerinin %24,5‘ini «bekleyerek, boş» geçirdiklerini belirlenmiştir. %24,5 Bekliyor/ Boş
14
Bulgular Verimlilik sağlanırsa taksiciler günde 51,8 km daha yapabilecek, gelirlerini ¼ oranında artırabileceklerdir. 51, 8 km ¼
15
Bulgular Taksicilerin %56‘sının yeni taksi ağı sistemine sıcak baktıkları tespit edilmiştir. %56 EVET
16
Bulgular Araştırmada taksi şoförlerinin cep telefonu kullanım düzeyinin yeterli olmadığı belirlenmiştir. %37 telefondan internet erişimine sahip %68 telefondan internet hizmetinden faydalanıyor
17
Araştırma Bulgularının Hayata Geçirilmesi
18
Projeye Finansman Bulunması Projeye finansman bulma noktasındaki sunumlarda, araştırmadan elde edilen çıktılar doğrultusunda uygulamanın fizibilitesi yüksek bir yatırım olduğunun altı çizilmiştir. Taksi şoförlerinin uygulamaya dahil edilmesi noktasında sistemin kârlılığı taksi şoförlerine aynı dili konuşarak aktarılması sağlanmıştır.
19
Hedef Kitleye Özel Telefon Paketi Telekom operatörleriyle iş birliğine gidilerek taksi şoförlerine uygun maliyetli teknik altyapı hizmeti sağlanmıştır.
20
Güvenlik Kaygısının Giderilmesi Güvenlik konusuna hassasiyet gösterilerek, taksicinin müşterinin iletişim bilgisine nasıl ulaşabildiği açıklanmıştır.
21
İletişim Stratejisinin Belirlenmesi Taksi kullanıcılarına yönelik iletişim kampanyaları yapılmış, taksi şoförlerini bir topluluk olarak bir araya getiren organizasyonlar gerçekleştirilmiş, taksicilerin uygulamaya olan bağı güçlendirilmiştir.
22
Geniş perspektifli vizyoner baykuşlar teşekkür eder…
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.