FAHRİ KİRT ORTAOKULU ÖĞRENCİ KOÇLUĞU PROJESİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“Eğer hepimiz, yapabileceğimiz her şeyi yapsaydık, şaşkınlıktan kendi aklımızı başımızdan alırdık ”
Advertisements

AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI kisiselbasari.com
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
REHBERLİK Yıldız KOCADAĞ.
İLK SAAT YOKLAMALARIYOKLAMA FİŞLERİNİN ALINMASIVELİLERİN ARANMASI DURUMUN BİLGİSAYARA İŞLENMESİ TAKİP.
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) Nedir?
İşletmelerde Beceri Eğititimi (İBE) Koordinasyonu Geliştirilmiş Model
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ.
EĞİTSEL ALANLAR Kazanım: Eğitsel alanlardaki güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirir. 9. Sınıf 8 nolu kazanım etkinliği.
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Proje, Performans Değerlendirme
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
Sınav Rehberliği Konusunda
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
SİNAPS.  AİLE DANIŞMANLIĞI 5N 1AİLE  AİLE DANIŞMANLIĞI AİLE Huzuru, mutluluğu, güveni, rahatlığı en çok aradığımız; sağlam düğümlerle bağlı olmak istediğimiz,
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI
ATATÜRK İLKOKULU Rehberlik Servisi
……………………………… İlkokulu / Ortaokulu / Lisesi Eğitim Performans Değerlendirme Projesi Sunumu.
ÖĞRENCİ TAKİP SİSTEMİ BTS HAZIRLAYAN ABDURRAHMAN ÇİÇEK 75
Bilgi İşlem Birimi (Bilişim Teknolojileri Birimi)
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
Mentör Öğretmenlik.
SEVCAN DEMİR ELEKTROY NEDİR? Öğrencilerin derse ne ölçüde katıldıklarını görmek; onların sorunlarını tespit etmek ve tüm sınıfın beraber ilerleme.
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
Öğrenci Koçluğu Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
İNCİRLİOVA SPOR LİSESİ EĞİTİMDE KOÇLUK SİSTEMİ SUNUSU
ÖLÇME DEĞERLENDİRME Yard. Doç.Dr. Deniz Özcan.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Destek Eğitim Odaları.
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
1EROL YETER BUGÜNKÜ ÖĞRETİM ŞEKLİ ESKİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR.
FERAH ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ PSİKOLOJİK DANI$MA ve REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI.
BİLİM VE SANAT MERKEZİ Bilim ve Sanat Merkezi, İlkokul, Ortaokul ve Ortaöğretim çağındaki özel veya üstün yetenekli öğrencilerin, bireysel yeteneklerinin.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Öğretmenlere, sporcular gibi koçluk edilirse, yeni edindikleri becerileri uygulamaya koyacaklardır. Akran Koçluğu Akran Koçluğu Koçluk Becerileri.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
REHBERLİK SERVİSİ.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
FATİH ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
BE BEP NEDİR ?.
NİZİPANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
DESTEK EĞİTİM ODASI Nedİr?
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Sunum transkripti:

FAHRİ KİRT ORTAOKULU ÖĞRENCİ KOÇLUĞU PROJESİ

NEDEN EĞİTİM KOÇLUĞU? EĞİTİM KOÇU NE YAPAR? KİMLER EĞİTİM KOÇU İLE ÇALIŞIR? ÖĞRENCİLER NEDEN KOÇLUĞA İHTİYAÇ DUYAR? KOÇLUK SÜRECİ NASIL İŞLER?

NEDEN EĞİTİM KOÇLUĞU? KOÇLUK; EĞİTİM ORTAMINDA BİR KOÇ VE ÖĞRENCİ ARASINDA KURULAN, ÖĞRENCİNİN GELİŞİMİNİ DESTEKLEME AMAÇLI BİR GÜÇ BİRLİĞİDİR. KOÇLUK ÖĞRENCİNİN; KENDİNİ TANIMASINA, KENDİSİNDE GELİŞTİREBİLECEĞİ ALANLARLA İLGİLİ HEDEflER BELİRLEMESİNE, ÖĞRENME BECERİLERİNİ KAZANMASINA, ORGANİZASYONEL BECERİLER VE SORUMLULUK DUYGUSU GELİŞTİRMESİNE YARDIMCI OLMAK, YAŞADIĞI/KARŞILAŞABİLECEĞİ PROBLEMLERLE BAŞ ETME BECERİSİNİ GELİŞTİRMEYİ AMAÇLAMAKTADIR.

EĞİTİM KOÇU NE YAPAR? BEN NE İSTİYORUM? SORUSUNA ÖĞRENCİYLE BİRLİKTE CEVAP BULMAYA ÇALIŞIR. ÖĞRENCİYİ KENDİ GÜNDEMİNDE TUTAR ÖĞRENCİLERİN AİLESİ, OKULU, ÖĞRETMENLERİ VE ARKADAŞLARIYLA OLAN İLİŞKİLERİNİ DÜZENLEMESİNE YARDIM EDER. ÖĞRENCİLERİN ZAMAN KULLANIM BECERİLERİNİ GELİŞTİRİR. ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONUNU YÜKSEK TUTAR. ÖĞRENCİLERİN ÖZ GÜVEN VE ÖZ SAYGI GELİŞTİRMESİNE DESTEK OLUR.

KİMLER EĞİTİM KOÇU İLE ÇALIŞIR? EĞİTİM HAYATINA DEVAM EDEN VE BU HİZMETİ KENDİ TALEBİYLE ALMAK İSTEYEN 8.SINIF ÖĞRENCİLERİ İÇİN UYGUNDUR. BU NEDENLE KOÇLUK SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE YAPILACAK ÇALIŞMALAR; NE YAPMAK İSTİYORUM? NEREDEN BAŞLAMALIYIM? GÜÇLÜ VE ZAYIF YANLARIM NELER? KENDİMİ NE KADAR TANIYORUM? BİR HEDEfiM VAR MI? KENDİMİ NASIL GELİŞTİREBİLİRİM? KENDİME GÜVENİM VE İNANCIM NE KADAR? ...DİYE SORGULAYAN ÖĞRENCİLERE YAPILIR.

ÖĞRENCİLER NEDEN KOÇLUĞA İHTİYAÇ DUYAR ? FARKINDALIKLARINI ARTIRARAK YETENEKLİ OLDUĞU ALANLARI SAPTAMAK VE UYGUN MESLEĞİ SEÇEBİLMEK HEDEF BELİRLEMEK VE BU HEDEFE YÖNELİK EYLEME GEÇEBİLMEK ÖĞRENMENİN KENDİLERİNE UYGUN YÖNTEMİNİ BULARAK OKUL BAŞARISINI ARTIRMAK ÖĞRENDİĞİ TEKNİKLERİ UYGULAYARAK SINAV BAŞARISINI ARTIRMAK ODAKLANMA VE KONSANTRASYON DÜZEYİNİ ARTIRMAK İÇİN ÖĞRENMEK İÇİN KOÇLUĞA İHTİYAÇ DUYARLAR.

KOÇLUK SÜRECİ NASIL İŞLER ?

HAZIRLANAN SÖZLEŞMENİN ÖĞRENCİ VE VELİ TARAFINDAN İMZALANMASI İLE SÜREÇ BAŞLAR. SÖZLEŞME ÖĞRENCİNİN KOÇU TARAFINDAN İMZALATILIR. BU SAYEDE ÖĞRENCİ VELİ VE KOÇ BİRBİRİ İLE TANIŞMIŞ OLUR.

SÖZLEŞME İMZALAYAN ÖĞRENCİ ARTIK EĞİTİM KOÇUNUN KONTROLÜNE GİRMİŞ OLMAKTADIR. EĞİTİM KOÇU ÖNCEDEN HABER VERDİĞİ GÜN VE SAATLERDE ÖĞRENCİ İLE KISA TOPLANTILAR YAPARAK ÖĞRENCİNİN DURUMUNU DEĞERLENDİRİR.

ÖĞRENCİ EĞİTİM KOÇU TARAFINDAN VERİLEN GÜNLÜK SORU TAKİP ÇİZELGESİNİ HER GÜN DOLDURARAK ERTESİ GÜN EĞİTİM KOÇUNA VERMEK ZORUNDADIR.

SORU TAKİP ÇİZELGESİNDEKİ BİLGİLERİN DOĞRULUĞUNDAN VELİ VE ÖĞRENCİ SORUMLUDUR. ÖĞRENCİ SÖZLEŞMEDE BİLGİLERİN DOĞRULUĞU İÇİN SÖZ VERMİŞ, VELİ İSE BU FORMLARI HERGÜN İNCELEYİP İMZALAYARAK DOĞRULUĞUNU ONAYLAMIŞ OLMAKTADIR.

SORU TAKİP ÇİZELGESİNİ MAZARETSİZ OLARAK TOPLAMDA 5 KERE GETİRMEYEN ÖĞRENCİNİN VELİSİNE HABER VERİLEREK ÖNLEM ALINIR. ALINAN ÖNLEME RAĞMEN 3 KERE DAHA GETİRMEYEN ÖĞRENCİ SİSTEMİN DIŞINA ALINIR. SİSTEMİN DIŞINA ALINAN ÖĞRENCİ HİÇBİR ŞEKİLDE SİSTEME TEKRAR DAHİL EDİLEMEZ.

RAPORLAR DÜZENLİ OLARAK KOORDİNATÖR ÖĞRETMENE VERİLEREK ARŞİVLENİR. GELEN SORU TAKİP ÇİZELGELERİ EĞİTİM KOÇU TARAFINDAN DÜZENLİ OLARAK BİLGİSAYAR PROGRAMINA AKTARILIR. BU PROGRAMDAN HAFTALIK VE AYLIK RAPORLAR ALINARAK ÖĞRENCİNİN DEĞERLENDİRMESİ YAPILIR. RAPORLAR DÜZENLİ OLARAK KOORDİNATÖR ÖĞRETMENE VERİLEREK ARŞİVLENİR.

ALINAN RAPORLARIN İNCELENMESİ İLE ÖĞRENCİNİN DURUMU, VARSA ALINACAK ÖNLEMLER EĞİTİM KOÇU TARAFINDAN ÖĞRENCİ VELİSİNE İLETİLİR. ÖĞRENCİ VELİLERİ BELİRLENEN GÜN VE SAATLERDE EĞİTİM KOÇU TARAFINDAN ÖĞRENCİLERİ HAKKINDA BİLGİLERİ ALABİLİRLER.