KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İLKÖĞRETİM MATEMATİK 8. SINIF
Advertisements

DOĞAL SAYILAR.
TEMEL C PROGRAMLAMA DERSİ 2
Matematiksel kavramlara giriş
KESİRLER.
Temel tanımlar ve işleyiş
Matematik Bütün Konular Slayt.
ÜSLÜ SAYILAR ileri.
7. 8 ve 9 Basamaklı Doğal Sayıların Basamak Değerleri
Çarpma İşleminin Yapılışı
KÖKLÜ SAYILAR.
DOĞAL SAYILAR.
Asal Sayılar ve Çarpanlarına Ayırma
TAM SAYILAR Pınar AKGÖZ.
Çarpma İşleminin Sağlaması
TEMEL KAVRAMLAR.
İnternet Programlama - 2
TAM SAYILARLA BOŞLUK DOLDURMA
KESİRLER.
Çarpma İşleminin Özellikleri
Çarpanlar ve Katlar ÇARPANLAR.
Doğal sayılarla zihinden toplama işlemi
KAREKÖKLÜ SAYILAR.
MATEMATİK ÖĞRENEBİLİR
RASYONEL SAYILAR Q.
TAM SAYILARI SAYI DOĞRUSUNDA GÖSTERME TAM SAYILARDA DÖRT İŞLEM
ONDALIK KESİRLERDE 4 İŞLEM
Bölme İşlemi.
Aşağıdaki çarpma işlemlerini, zihinden yapınız.
Zİhİnden İşlemler ve Sonucu Tahmİn Etme
Asal Sayılar ve Çarpanlarına Ayırma
MATEMATİK ONDALIK KESİRLER.
“ ”sayı dizesinde kuralı bozan sayı hangisidir?
KESİRLER.
ÜSLÜ SAYILAR.
9 1.Çarpan 9 2.Çarpan 81 Çarpım
TAM SAILAR İÇİNDEKİLER TAM SAYI KAVRAMI MUTLAK DEĞER
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
ALGORİTMA VE AKIŞ ÇİZELGELERİ
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
MATEMATİK Asal Çarpanlara Ayırma OBEB - OKEK.
IMGK 207-Bilimsel araştırma yöntemleri
Ondalık kesirler matematİk.
SAYI SİSTEMLERİ-HESAPLAMALAR
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
DOĞAL SAYILARDA İŞLEMLER Doğal Sayılarda Toplama ve Çıkarma İşlemi
ZİHİNDEN ÇARPMA VE BÖLME
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
ONDALIK KESİRLER (SAYILAR)
Çarpma işlemi.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
TAM SAYILARLA ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERİ
ABAKÜSTEKİ SAYILAR.
Doğal Sayılarda Çarpma ve Bölme İşlemi
beceri DÖRT İŞLEM by aziz yıldırım.
Matematik Öğrenme Bozukluğu/ Güçlüğü
19-25 EYLÜL 2016 TEOG DERS ÇALIŞMA PROGRAMI
ÇARPANLAR ve KATLAR.
4 – 5- 6 Basamaklı Doğal Sayılar ve Bölük kavramı
ÇARPANLAR ve KATLAR.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
TAM SAYILAR.
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
7. SINIF MATEMATİK İRFAN KAYAŞ.
7.SINIF TAM SAYILAR İrfan KAYAŞ
ÜSLÜ SAYILAR KÜRŞAT BULUT 9/C 1126 HıDıR SEVER ANADOLU LISESI.
Asal Sayılar ve Çarpanlarına Ayırma Asal sayılar, sadece matematikte değil;elektronik haberleşmede,sesli haberleşmede,askeri sistemde,internette kullanılır.
Sunum transkripti:

KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi BÖLÜM 11 Doğal Sayılarda Basamak Değeri Kavramlarının Geliştirilmesi

Hesaplamada Akıcılığa Doğru

Doğrudan Modelleme

Öğrenci İcadı Stratejiler Geleneksel Algoritmalarla Karşılaştırmalar. Öğrenci İcadı Stratejilerin Faydaları. Zihinden Hesaplama.

Geleneksel Algoritmalar Erteleyin! Erteleyin! Erteleyin! Geleneksel Algoritmalar Ortaya Çıkacaktır. Algoritmalarda Kültürel Farklılıklar.

Öğrenci İcadı Stratejilerin Gelişimi Strateji İcat Etmek İçin Ortam Oluşturma

İcat Edilen Stratejileri Desteklemek İçin Modeller Devam ediyor

Toplama ve Çıkarma İçin Öğrenci İcadı Stratejiler

Tek Basamaklı Sayıları Toplama ve Çıkarma

İki Basamaklı Sayıları Toplama Yukarı Doğru Sayarak Çıkarma Yapmak

Eksiltmeyle Çıkarma

Genişletmeler ve Zorlu Görevler Köprü Kurma Daha Büyük Sayılar

Toplama ve Çıkarma İçin Geleneksel Algoritmalar Toplama Algoritması

Sadece Modellerle Başlayınız

Yazılı Kaydı Geliştirme

Çıkarma Algoritması Sadece Modellerle Başla Sıfırla Zorluklar Çıkmasını Bekleyin Devam ediyor

Yazılı Kaydı Geliştirmek

Çarpma İçin Öğrenci İcadı Stratejiler Faydalı Gösterimler

Tek Basamaklı Çarpan ile Çarpma Bütün-Sayı Stratejisi.

Parçalara Ayırma Stratejileri.

Telafi Stratejileri.

Büyük Sayıların Çarpımı Gruplama Problemleri

Alan Modelleri

Çarpma İçin Geleneksel Algoritma Tek Basamaklı Çarpanlar Modellerle Başlamak

Yazılı Kaydı Geliştirmek

İki Basamaklı Çarpanlar

Bölme İçin Öğrenci İcadı Stratejiler

Eksik Çarpan Stratejisi Gruplama Problemleri

Bölme İçin Geleneksel Algoritma Tek Basamaklı Bölenler Modellerle Başlamak

Yazılı Kaydı Geliştirmek Belirgin Takasları Kaydetmek

İki Basamaklı Bölenler Sezgisel Bir Fikir Fikri Sembolik Olarak Kullanma