Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
30/10/2013 Yumurta Üreticileri Merkez Birliği Yumurta Marka Paneli
Advertisements

Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
MARKALARIN TÜKETİCİ ALGILARINDAKİ YERİ
ÇOCUK ve REKLAM Araştırma sonuçlarına göre Batı ülkelerinde her çocuk, yılda ortalama 900 saat televizyon başında kalıyor ve bu süre içinde de en az 10.
Reklamcılar Derneği Medya Paylaşım Toplantıları 4 Eylül 2008.
Google Analytics Nedir?
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Çalışanları -.
Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -
REKLAMCILIK Hafta 2.
Sosyal Medya.
TELEVİZYON VE BİLGİSAYAR
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Pazarlama Planı Pazarlama planı, iş planı içinde yer alan, pazarlama amaç, strateji ve faaliyetlerini belirleyen yazılı belgedir. Pazarlama planı, «pazarlama.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
HAFTA I.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Temiz Su Türleri Koruyucuları
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Lider yapan pazarlama gerçekleri
ÇOCUKTA İSTENMEYEN DAVRANIŞLARIN DEĞİŞTİRİLMESİ
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
ÇOCUĞUMLA EVDE NELER YAPABİLİRİM?
ÇOCUK VE AİLE İÇİ ŞİDDET
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Marka İmajı Geliştirme ve Yenilikçi Yaklaşım: Las Vegas Örneği
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Medya karması Eylem Ö.Tufan.
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
REKLAM.
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
BAĞIMLILIK TÜRLERİ 1-TEKNOLOJİ 2-TÜTÜN 3-MADDE 4-ALKOL 5-KUMAR
Pazarlama İlkeleri.
Proje Hakkında “Her Sınıfın Bir Yetim Kardeşi Var” kampanyası çocuklarımızı küçük yaşlardan itibaren bilinçli, yardımsever başkalarının dertleriyle dertlenen.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
11 Rekabetçi Etkileşimler 1. Copyright © 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall 11-2 Bölüm Soruları  Pazar liderleri toplam marketi.
TV. – BİLGİSAYAR – İNTERNET – TELEFON. DOĞRU KULLANIMI
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
MEDYA NEDİR?. MEDYA NEDİR? ÇOCUK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Merve ÇAKMAK.
İletişim ve Algı Yönetimi
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
AYHAN TAŞ 1971 AYHAN TAŞ/1971 EĞİTİM
SOSYAL MEDYA VE ETKİLERİ. Sosyal Medya Nedir? En basit tabiriyle sosyal medya; Haber, içerik ve bilgi paylaşma, okuma ve keşfetme alışkanlıklarının değişmesidir.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
3-B SINIFI BİR DÖNEMİ DAHA BİTİRDİ. ACISIYLA, TATLISIYLA VE TUZLUSUYLA GEÇTİ.
Sunum transkripti:

Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi Effie Ödülleri Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi Gümüş Felix Algida Max’ın

Pazarın Durumu ve Zorlukları Algida %60 lık Pazar payıyla birinci sırada Ülker, Panda, Mudo birbirini izlemekte. Dondurma deyince ilk akla gelen marka Algida. Zorluklar: Açık dondurma pazarının gelişmesi Kışın çocukların dondurma tüketmesine ebeveyn engeli Soğuk olmasından dolayı sağlığa zararı olabilceğinin düşüncesi.

Rakipler ne diyor? Ülker Golf %30’luk Pazar payıyla ikinci sırada. ‘’Bizim tadımız, bizim dondurmamız.’’ Panda reklam kampanyasında çocuklar dans ederek müzikal bir eğlence havası oluşturulmuş. ‘’Panda Panda enfes dondurma.’’

Tüketici İçgörüleri Anne ve babalar ‘aman çocuğum hasta olmasın’ düşüncesiyle çocuklarının dondurma yemelerini hoş karşılamazlar. Çocuklarda bu durum ters tepki oluşturur. Çocuklar çikolata,şeker gibi tatlı ürünlerden hoşlanır.Dondurmayı da bu kategoride algılar. Dondurmayla macerayı elde ettiklerini düşünürler.(Max karakteride bunu desteklemeye çalışmıştır)

Kampanya Hedefleri Max’ı sadece dondurma algısından çıkarıp kahraman bir karakterle bağdaştırmak. Dondurmanın çocuk sağlığı açısından zararlı olduğu algısını kahraman faktörüyle azaltmak Max kahramanıyla duygusal bağın sürdürülebilmesi Çocuklara takım olmanın, birlik olmanın önemini vurgulanması. Unutulan bazı değerleri çocuklara aşılayabilmek ve bunu da onların ilgisini çekecek güncel temalar üzerinden yapmayı hedeflemektedir.

İlkokul çağındaki çocuklar Hedef Kitle 7-12 yaş aralığındaki; Dondurma tüketen Maceracı ruhu olan İlkokul çağındaki çocuklar

Yaratıcı Strateji 90’lar kuşağından itibaren bizimle birlikte büyüyen Aslan Max, reklam kampanyasının yanı sıra sinema filmi, internet oyunları ve maceracı ruhuyla dondurmadan öteye geçip çocukla duygusal bir bağ kuruyor.

Medya Stratejileri Tv: Sinema filminin duyurusu televizyon haberlerinde yer almıştır, amacı çocukların ilgisini çekmenin yanı sıra çocuğu sinemaya getirecek olan ebeveynlerin dikkatini çekmektir. Pr: Kampanya boyunca çeşitli etkinliklerle çocukların ilgisini çekerek süreci uzun bir vadeye yaymak. Basılı: Kampanyayı ve sinema filmini tanıtan dergi. Dijital: Kampanya sürecinde oluşturulan oyuna internet sitesi üzerinden katılım sağlayarak maceracı bir serüvene çocukları dahil etmek.

Sonuçlar Yapılan bu yeni projeyle büyüyen dünya dondurma lideri, bu yıl çocuk portföyünde yaptığı 1,8 milyon TL’lik yatırımla devrim niteliğinde bir değişime imza atarak sorumlu pazarlamayı işinin odağına yerleştirdi.