KAMAN CEVİZKENT ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULU I-II KADEME BRİFİNG DOSYASI 2013-2014 OKUL RESMİ:.... OKUL RESMİ:....

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ATATÜRKÜN GENÇLİĞE HİTABESİ
Advertisements

ISTiKLAL MARSI İSTİKLÂL MARŞI Mehmet Akif Ersoy.
İSTİKLAL MARŞI KAHRAMAN ORDUMUZA.
Marşımız....
HİLALİN GÖLGESİNDE BİR ÖMÜR
Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Bayrakları bayrak yapan Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır !
FOTOĞRAFLARLA MEHMET AKİF ERSOY.
Zaferle yoğrulmuş mayamız bizim. Zaferle yoğrulmuş mayamız bizim
Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyeti'ni, ilelebet muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne.
SLAYTI MUTLAKA SESLİ İZLEYİNİZ… İYİ SEYİRLER…
TEKNOLOJİ ve TASARIM DERSİ
GENÇLİĞE HİTABE’Sİ M. KEMAL ATATÜRK’ÜN ÜZERİNE Aslı DİNÇMAN
İSTİKLAL MARŞI’NIN AÇIKLAMASI
GENÇLİĞE HİTABE.
Hayat Bilgisi 2 Bayrağımız.
Istiklal marşımızın yaratıcısı... Mehmet Akif ERSOY.
İLK DERSİMİZ HAYAT BİLGİSİ
Mehmet Akif Ersoy Asıl adı Mehmet Ragif olan Mehmet Akif 1873 yılında İstanbul’da doğdu. Annesi Emine Şerife Hanım, babası Temiz Tâhir Efendidir. İlk.
GENÇLİĞE HİTABE
Güneş Operasyonu Kuzey Irak.
D:\İLKSEV_RESİMLERİM\ATATÜRK\tc_bayrak.gif Sunu:İlksev Kural.
İSTİKLAL MARŞI.
Dr. Cengiz ÖZDİKER.
Bayrakları bayrak yapan Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır !
GENÇLİĞE HİTABE.
AKP NİN İCRAATLARI.
CUMHURİYETİMİZİN 85 . YILI KUTLU OLSUN
ŞEHİDİM BAYRAKLARI BAYRAK YAPAN,ÜSTÜNDEKİ KANDIR.
İSTİKLAL MARŞI KAHRAMAN ORDUMUZA.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İSTİKLAL MARŞI VE AÇIKLAMASI.
29 Ekim 1933 TÜRKİYE CUMHURİYETİ 10 YAŞINDA
İstiklal Marşının Kabulu. 12 Mart.
HOŞ GELDİNİZ.
İSTİKLAL MARŞI KAHRAMAN ORDUMUZA!.
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Öğretim Şekli 2- Tahsis Durumu 3- Bina Durumu 4- Lojman Durumu 5- Bina Kullanımı (Özellikle derslik sayıları) E-OKUL MODÜLÜNE.
KAMAN HALK EĞİTİM MERKEZİ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ
KAMAN ………………………………………………….. LİSESİ
……………………… İlkokulu - Ortaokulu - Lisesi
KAMAN ………………………………………………….. ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI OKUL RESMİ:.... OKUL RESMİ:....
TUĞBA ÇELİK 6A 264 ÖĞRETMEN: ARİF SÖNMEZ
Okulumuz tarihinde Kırıkhan Cumhuriyet Ortaokulunun 3 ve 4. Katında öğretime başladı. Aralık 2013’den itibaren Kırıkhan Anadolu İmam Hatip.
KAMAN ………………………………………………….. İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI OKUL RESMİ:.... OKUL RESMİ:....
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BRİFİNG DOSYASI.  GİRİŞ…………………………………………………………………………………………….3  İSTİKLAL MARŞI ……………………………………………………………………………4  ATATÜRK’ÜN.
İstiklal Marşı Başlat.
Dünyanın kaderi TAMLAYAN TAMLANAN  Dönüklü kasabası  At kuyruğu  Evin yanı  Demir kapı  Arkadaşımın arkadaşının arkadaşı.
KAMAN ………………………………………………….. ORTAOKULU BRİFİNG DOSYASI OKUL RESMİ:.... OKUL RESMİ:....
İ STIKLAL M ARŞı VE A NLAMı. Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır,
belde belde, köy köy dolaşarak bu mücadelenin sadece Türk milletinin mücadelesi olmadığını, savaşın kaybedilmesi durumunda İslam’ın da son kalesinin elden.
HOŞ GELDİNİZ.
Sema KAHRAMAN Simenli İlköğretim Okulu
1 BATMAN YAHYA KEMAL BEYATLI ANADOLU LİSESİ. TEOG PUANI VE KONTENJAN Okul TEOG Sınavından 192 puan ve üzeri alan öğrencileri kabul etmektedir. Okul Kontenjanı:
ISTiKLAL MARSI iSTiKLAL MARŞI Mehmet Akif Ersoy
FOTOĞRAFLARLA MEHMET AKİF ERSOY.
TÜRKİYE.
Bayrakları bayrak yapan Toprak, eğer uğrunda ölen varsa vatandır !
AİHM KARARI Bebek katili bölücübaşı yakalandığında, sevindik,
AİHM KARARI Bebek katili bölücübaşı yakalandığında, sevindik,
İSTİKLAL MARŞININ KABULÜ 12 mart 1921
28 Aralık 1873, İstanbul - 27 Aralık 1936
GENÇLİĞE HİTABE.
İSTİKLÂL MARŞI’NIN AÇIKLAMASI
Sunum transkripti:

KAMAN CEVİZKENT ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULU I-II KADEME BRİFİNG DOSYASI OKUL RESMİ:.... OKUL RESMİ:....

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak; O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilâl! Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celâl? Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl... Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl! Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım. Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım! Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım. Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım. Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddım var. Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar, “Medeniyet!” dediğin tek dişi kalmış canavar? Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın. Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın. Doğacaktır sana va’dettiği günler Hakk’ın... Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın. Bastığın yerleri “toprak!” diyerek geçme, tanı: Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı. Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı: Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı. Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda? Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda! Canı, cananı, bütün varımı alsın da Huda, Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda. Ruhumun senden, İlâhî, şudur ancak emeli: Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli. Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli- Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli. O zaman vecd ile bin secde eder-varsa-taşım, Her cerihamdan, ilâhî, boşanıp kanlı yaşım, Fışkırır ruh-ı mücerret gibi yerden naşım; O zaman yükselerek arşa değer belki başım. Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl! Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl. Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl: Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet; Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl Mehmet Akif ERSOY

Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklalini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir. Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dâhili ve harici, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklal ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şeraitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerait, çok namüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklal ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın bütün kaleleri zapt edilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olmak üzere, memleketin dâhilinde iktidara sahip olanlar gaflet ve dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler. Hatta bu iktidar sahipleri şahsi menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr-ü zaruret içinde harap ve bitap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evladı! İşte; bu ahval ve şerait içinde dahi, vazifen, Türk istiklal ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur. Mustafa Kemal Atatürk

..

.

EĞİTİM İMKANLARI KÜTÜPHANEBİLİŞİM /BİLGİSAYAR AFİŞ, ATLAS, HARİTA VB. BİLGİSAYAR SAYISI B.T. SINIFI KİTAP DİĞER CD TOPLAM VCD İNTERNET BAĞLANTISI VİDEO KASET YAZICI TARAYICI KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (UPS) PROJEKSİYON MİKROFON KULAKLIK FOTOĞRAF MAKİNASI KAMERA ETKİLEŞİMLİ TAHTA AKILLI TAHTA FOTOKOPİ MAKİNASI

1.BÖLÜM TEMEL BİLGİLERİLETİŞİM BİLGİLERİ KURUM KODU: KURUM MÜDÜRÜ KURUM TÜRÜ: TEL.NO: KURUM ADI: FAX NO: YERLEŞİM YERİ: E-MAİL HİZMETE GİRİŞ YILI: WEB ADRESİ: ADRES: ARSA VE BİNA BİLGİLERİ PAFTA NO: BİNA ALANI(m2) PARSEL NO: AÇIK ALANI(m2) TOPLAM ALANI(m2) BİNA SAYISI: DERSLİK SAYISI: KULLANILAN MÜLKİYETİ: KULLANILMAYAN KİRA DURUMU:TOPLAM ISINMA ŞEKLİ: LABORATUVAR FİZİK YAKIT TÜRÜ: KİMYA LOJMAN SAYISI: KALORİFERLİ : FEN SOBALI : B.T. SINIFI DOĞALGAZLI : KÜTÜPHANE TOPLAM : KANTİN

EĞİTİM İMKANLARI KÜTÜPHANEBİLİŞİM /BİLGİSAYAR AFİŞ, ATLAS, HARİTA VB. BİLGİSAYAR SAYISI B.T. SINIFI KİTAP DİĞER CD TOPLAM VCD İNTERNET BAĞLANTISI VİDEO KASET YAZICI TARAYICI KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI (UPS) PROJEKSİYON MİKROFON KULAKLIK FOTOĞRAF MAKİNASI KAMERA ETKİLEŞİMLİ TAHTA AKILLI TAHTA FOTOKOPİ MAKİNASI

EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ……………………………………………………………………..OKULU ÖĞRENCİ SAYILARI OKUL ÖNCESİ1.SINIF2.SINIF3.SINIF4.SINIF GENEL TOPLAM KETKETKETKETKET KET EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ……………………………………………………………………..OKULU ÖĞRENCİ SAYILARI OKUL ÖNCESİ5.SINIF6.SINIF7.SINIF8.SINIF GENEL TOPLAM KETKETKETKETKET KET

ÖĞRETMEN DURUMU BRANŞLAR NORM MEVCUT E K T İHTİYAÇ

PERSONEL DURUMU GÖREVİ SAYI ASİL/VEKİLADI SOYADIBRANŞIE-POSTATELEFON MÜDÜR GÖREVİ ASİL/VEKİLADI SOYADIBRANŞIE-POSTATELEFON MÜDÜR BAŞ YARDIMCISI GÖREVİ ASİL/VEKİLADI SOYADIBRANŞIE-POSTATELEFON MÜDÜR YARDIMCISI 1 2 GÖREVİ ADI SOYADIBRANŞIBÖLÜMÜTELEFONE-POSTA BÖLÜM ŞEFİ 1 2 GÖREVİ ADI SOYADIE-POSTATELEFON MEMUR GÖREVİ ADI SOYADIE-POSTATELEFON HİZMETLİ GÖREVİ ADI SOYADIE-POSTATELEFONAÇIKLAMA DİĞER

2.BÖLÜM A- OKULUN TARİHÇESİ:

3.BÖLÜM Okul Binasının Özellikleri: YERLEŞİM TOPLAM ALAN (m2)BİNA ALANI (m2)BAHÇE ALANI (m2) BİNANIN ÖZELLİKLERİ SIRA NOFİZİKİ İMKANIN ADISAYISI 1Derslik 2Bilişim Teknolojileri Sınıfı 3Fizik Laboratuarı 4Kimya-Biyoloji Laboratuarı 5Spor Salonu 6Arşiv Odası 7Kütüphane 8Müdür Odası 9Müdür Yardımcısı Odası 10Rehberlik Servisi 11Öğretmenler Odası 12Depo 13Memur Odası 14Çok Amaçlı Salon 15WC

1.Binanın Özellikleri: 2.Derslikler: 3.Kütüphane Durumu:

4.Laboratuar ve BT Sınıfı Durumu: 5.Depo ve Arşiv Durumu: 6.Spor Salonu Durumu:

7.İdare Odaları : 8.Diğer Sosyal Faaliyetler İçin Ayrılmış Olan Yerler: 9.Rehberlik Servisi:

10.Bahçenin Alanı Ve Fiziki Durumu: 11.Okulun Güvenliği 12.Teknolojik Alt Yapı 13.Kantin Durumu

4.BÖLÜM Okulun Personel Durumu: A.YÖNETİCİ VE ÖĞRETMEN SAYISI SIRA NOGÖREVİEKT 1 MÜDÜR 2 MÜDÜR BAŞYARDIMCISI 3 MÜDÜR YARDIMCISI 4 BRANŞLAR

B.DİĞER PERSONEL DURUMU SIRA NOGÖREVİEKT 1MEMUR 2HİZMETLİ(İŞİTME VE KONUŞMA ENGELLİ) 34/C STATÜSÜNDE HİZMETLİ (11 AY 28 GÜN) 4GEÇİCİ PERSONEL (8 AY -HİZMET ALIMI) 5GEÇİCİ PERSONEL (6 AY -İŞKUR TYÇP)

C.BRANŞLARA GÖRE ÖĞRETMEN DAĞILIMI SIRA NOÖĞRETMENİN ADI VE SOYADIBRANŞIGÖREVİAÇIKLAMA

D.MEMUR HİZMETLİ SAYILARI VE GÖREV DAĞILIMLARI SIRA NOADI VE SOYADIGÖREVİAÇIKLAMA

E-Kurum Kültürü:

5.BÖLÜM Okulun Öğrenci Durumu : SINIFLARA GÖRE KIZ ERKEK SAYISI 1.KD. SINIFERKEKKIZTOPLAM Okul Öncesi 1.SINIF 2.SINIF 3.SINIF 4.SINIF TOPLAM SINIFLARA GÖRE KIZ ERKEK SAYISI 2.KD. SINIFERKEKKIZTOPLAM Okul Öncesi 1.SINIF 2.SINIF 3.SINIF 4.SINIF TOPLAM

6.BÖLÜM OKULUN SORUNLARI : A.OKUL BİNASI İLE İLGİLİ SORUNLAR: B.ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ İHTİYACI: C.PERSONEL İHTİYACI: D.ÖĞRENCİ DEVAM-DEVAMSIZLIĞI İLE İLGİLİ SORUNLAR : E.DİĞER SORUNLAR:

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ : ……../……../2013 …………………………………. Okul Müdürü