Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
Küçük İşletmeler için Pazarlama Araçları
MultiCELL SMS Client 3.2.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Google Analytics Nedir?
Strateji Tasarımı İlker acar.
Yeni Nesil Mobil Katalog
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İ.İ.B.F. İngilizce İşletme Bölümü
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Lider yapan pazarlama gerçekleri
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Araş. Gör. Araş. Gör. Bekir EŞİTTİ Buket BULUK
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Mobil İletişimin Gelişimi
MOBİL İLETİŞİM ve MOBİLİTE
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Mobil Pazarlama İletişimi Uygulamaları
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
İZİNLİ PAZARLAMA.
Mobil Pazarlama Karması
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
Trink Para Puan Toplama Sistemleri
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
ARİF BALABAN Amerikan Mobil Pazarlama Birliği MMA’nın (Mobile Marketing Association) yapmış olduğu tanıma göre mobil pazarlama; organizasyonlara.
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım

Mobil pazarlamanın amaçları – Marka bilinirliğini oluşturmak, – Ürün bilinirliğini geliştirmek – Ürün konumlandırmasını güçlendirmek, – Satışları artırmak, – Müşteri kazanmak, – Dikkat çekmek, – Ürün tanıtımları yapmak, – Direkt pazarlama yapmak, – Tüketicinin bilgisini geliştirmek – Tüketici ilişkilerini geliştirmek

Mobil pazarlamanın özellikleri – 24 saat açık – Doğrudan pazarlama anlayışına sahiptir, – Düşük maliyetlidir, – Hızlıdır, – Ölçülebilir – Farkındalık sağlar, – İnteraktiftir, – Kişiselleştirilebilir

Başarılı bir mobil pazarlama uygulaması için ; – Müşteriler kim? – Nerede? – Müşterilerin tutumu ne? – Programı ölçme ve denetim nasıl olacak? – Müşterilere hangi mesajlar verilecek? – Mesajlar ne zaman ve hangi sıklıkta gönderilecek? – Hangi faaliyetler yapılacak?

Mobil Pazarlama Kanalları – SMS – MMS – 4G – Wi-Fi – RFID Mobil Pazarlama Kampanyaları – Katıl kazan kampanyaları (şifre-kupon) – İçerikli kampanyalar (MMS ile zengin medya içeriği) – Kullanıcı kaynaklı içerik (fotoğraf ile kampanyaya katılım)

Mobil uygulamalar – Yaz yolla Ürünün üzerindeki şifreyi yollama – Katılımcı uygulamalar Oy kullanma – Mobil içerik Melodiler, duvar kağıtları – Soru-cevap uygulamaları Doğru cevapla verilen ödüller – Lokasyon bazlı uygulamalar Önünde bulunduğu mağazanın reklamı – Mobil arama motoru Pizza yazınca en yakın pizzacının numarası – QR kodlar ile daha fazla veri transferi – Mobil sağlık uygulamaları ile takip ve reklam – Mobil ödeme uygulamaları ile takip ve reklam