Eğitim Konulu Çalışma Toplantısı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Insan hakları için.
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Avrupa Üniversitelerinde Turizm Bölümü çerçevesinde yabancı dil öğretimi Araştırma sonuçları ‘SLEST’ çalışma grubu tarafından ‘Leonardo-da-Vinci’ projesi.
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Hoşgeldiniz bu toplantıya Hauptschulede- hangi imkanlar var?
BBC - SEMINER ZAP-Sinavlari
Sonuç Raporu Turizm alanında yabancı dilin gereksinimi 355 röportaj sonucunda hazırlandı, yedi Avrupa ülkesinde uygulandı “SLEST” çalışma grubu tarafından.
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
YGS - LYS (YENİ SINAV SİSTEMİ)
TANDEM Programı ile dil öğrenme Nadide Yılmaz
ÜNİTE DEĞERLENDİRMESİ 1.Sınıf Türkçe
LLP/ERASMUS BİRİM VE BÖLÜM KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI Doç. Dr. Yılmaz ARI ULAUM Müdürü Balıkesir, T.C. BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER.
1www.turkegitimsen.org.tr Şuayip ÖZCAN Türk Eğitim – Sen Genel Başkanı ÖĞRENCİLERİN, EĞİTİM VE EĞİTİM SORUNLARINA BAKIŞI.
V. TÜBİTAK EKUAL Yıllık Toplantısı Mayıs 2009 Antalya HOŞGELDİNİZ…
OKUR – YAZARLIK, EĞİTİM VE İÇ GÖÇ GÖSTERGELERİ TÜİK İzmir Bölge Müdürü
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Almanya’da Uzaktan Eğitim
OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMA
ALMANCA DERSİ İSMİN HALLERİ
Erasmus Bölüm Koordinatörleri Toplantısı
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
TEST – 1.
Üsküdar Halk Eğitim Merkezi Eczane Çalışanlarının Eğitimi
TOPLAMA İŞLEMİNDE VERİLMEYEN TOPLANANI BULMA.
M.YÜCEDAĞ.
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
1 (2009 OCAK-ARALIK) TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI. 2 VERGİ GELİRLERİ TOPLAMIDA TAHAKKUK ARTIŞ ORANLARI ( OCAK-ARLIK/2009 )
Çocuklar,sayılar arasındaki İlişkiyi fark ettiniz mi?
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
Toplama Yapalım Hikmet Sırma 1-A sınıfı.
Kareköklü Sayılar KAREKÖKLÜ BİR İFADE İLE ÇARPILDIĞINDA SONUCU DOĞAL SAYI YAPAN ÇARPANLAR.
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri Sie bestehen aus ca. 270 Wasserfällen auf einer Länge von 2.5 Km, bei der die Wassermassen zum Teil bis 80m in die.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Baikalsee Baykal gölü (Sibirien) Seine Tiefe ist so groß, dass sein Wasser das ganze Land mit einer Schicht von 20 cm überfluten könnte. Öyle derindir.
Hangi çocuk hangi okula ? Die Gemeinnützigen Elternstiftung Baden-Württemberg‘in Düzenlediği Etkinliğe Hoşgeldiniz İlkokul – Ya Sonra ? 1.
Çocuğum için Doğru Okul Nasıl Doğru Karar Verebilirim? Die Gemeinnützigen Elternstiftung Baden-Württemberg‘in Düzenlediği Etkinliğe Hoşgeldiniz İlkokul.
Deutsch lernen Almanca öğrenmek.
Frohe Weihnachten!: Albanisch Gëzuar Krishtlindjet!
Das Perfekt Perfekt Geçmişte yapılıp bitmiş olan eylemleri anlatır.
MITKOMMEN: Birlikte gelmek İch komme mit  Bende geliyorum (seninle) Kommst du mit?  Sende geliyor musun? (benimle/bizimle) ABSCHREIBEN: Bir yerden yazmak,kopyalamak.
WAHRE LIEBESGESCHICHTE Eine Schockierende wahre Geschichte..... Hut ab vor dieses Brautpaar. Nehmen Sie sich Zeit, und schauen sich die Geschichte bis.
TEMPUS-ZAMANLAR Almancada fiiller toplam 6 zamanda bulunur.
MODALVERBEN.
Hast du deinen Job satt? / Artık işin çekilmez mi geliyor?
Es Selamu Aleykum Hoş geldiniz Herzlich willkommen.
Allgemeine Verhaltensregeln – genel görgü kuralı Hand geben - tokalaşma Eine Armlänge Abstand - bir kol boyu mesafe Nicht anstarren - dik dik bakmak.
Efes'te Seni Bekledim‏ Ephesos (griechisch Ἔ φεσος, hethitisch vermutlich Apaša, lateinisch Ephesus), in der Landschaft Ionien gelegen, war im Altertum.
“Die Dinge haben sich verändert” Automatisch HER SEY NASIL DA DEGISTI.
KLASSE KK KUNSTRAUM M MUSİKRAUM B B BİBLİOTHEK DİE KÜCHE DİE KANTİNE S SCHLAFRAUM.
Prof. Dr. Sevinç Sakarya Maden
Prof. Dr. Sevinç Sakarya Maden
Das Abitur am Istanbul Lisesi
DIE UHRZEITEN Almanca'da saatler ifadeleri iki şekilde söylenir resmi ve gayri resmi saatler. Resmi olmayan saat ifadeleri 1-12 arasındaki rakamlarla ifade.
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri (Brasilien/Argentinien)
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Deutsche Leistungsvergabe. İch Fahre Gerne İch mag reisen.
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Passiv (Edilgen Çatı) Etken : Er schreibt den Brief.
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Das Abitur am Istanbul Lisesi
SABAHATTIN ALI Er wurde am 25. Februar 1907 in Edirne geboren.
ICH  Mein name ist Muhammed. Ich bin sechzehn jahre alt. Ich komme aus Rize. Ich wohne in İstanbul. Ich höre musik gerne. Mein gesicht ist oval. Meine.
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri (Brasilien/Argentinien)
Sunum transkripti:

Eğitim Konulu Çalışma Toplantısı Württemberg‘de Eğitim ve Okul Bildung und Schule in Württemberg Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Württemberg’de Eğitimle İlgili Bazı İstatistiki Bilgiler / Statistische Daten zur Bildungssituation in Württemberg Türk Kökenli Nüfus/ Einwohnerzahl nach türkischer Staatsangehörigkeit 177.774 Grundschule Öğrenci Sayısı / Zahl türkischer Schüler/innen an Grundschulen 12.689 Hauptschule Öğrenci Sayısı / Zahl türkischer Schüler/innen an Hauptschulen 12.915 Realschule Öğrenci Sayısı / Zahl türkischer Schüler/innen an Realschulen 5.244 Gymnasium Öğrenci Sayısı / Zahl türkischer Schüler/innen an Gymnasien 2.311 Förderschule Öğrenci Sayısı / Zahl türkischer Schüler/innen an Förderschulen 2.333 Toplam / Gesamt 35.556 Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Württemberg’de Türkçe ve Türk Kültürü Dersi ile İlgili Bazı İstatistiki Bilgiler Statistische Daten zum Türkischunterricht in Württemberg Türkçe ve Türk Kültürüne Devam Eden Öğrenci Sayısı / Zahl der Schüler/innen, die am Türkischunterricht teilnehmen 17.854 Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Yapılan Okul Sayısı / Zahl der Schulen, die Türkischunterricht anbieten 611 Türkçe ve Türk Kültürü Dersi Öğretmeni Sayısı / Zahl der Lehrer/innen, die Türkisch unterrichten 145 Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 EĞİTİM GRAFİKLERİ Bildungssituation Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Türk Kökenli Öğrencilerin Okullara Dağılım Oranları Türkische Schüler – Nach Schularten Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Diğer Yabancı Kökenli Öğrencilerin Okullara Dağılım Oranları Alle ausländischen Schüler – Nach Schularten Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Alman Kökenli Öğrencilerin Okullara Dağılım Oranları Deutsche Schüler – Nach Schularten Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Türk, Diğer Yabancı ve Alman Öğrencilerin Hauptschule Oranları Anteil türkischer, ausländischer und deutscher Schüler an Hauptschulen Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Türk, Diğer Yabancı ve Alman Öğrencilerin Realschule Oranları Anteil türkischer, ausländischer und deutsche Schüler an Realschulen Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Türk, Diğer Yabancı ve Alman Öğrencilerin Gymnasium Oranları Anteil türkischer, ausländischer und deutscher Schüler an Gymnasien Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 Förderschule’ye Giden Yabancı ve Alman Kökenli Öğrencilerin Toplam Öğrenci Sayısına Oranı Anteil ausländischer und deutscher Schüler an Förderschulen im Vergleich zur Gesamtschülerzahl Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 4. Sınıfta olup Türkçe Dersine Katılan, Katılmayan Öğrencilerin Okul tavsiyeleri ile Öğretmen Çocuklarının Hauptschule Oranları (2008 yılı) Anteil der am Türkischunterricht teilnehmenden/ nicht teilnehmenden Viertklässler und der Kinder der Türkischlehrer, die eine Hauptschulempfehlung erhalten haben (Stand 2008) Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 4. Sınıfta olup Türkçe Dersine Katılan, Katılmayan Öğrencilerin okul tavsiyeleri ile Öğretmen Çocuklarının Realschule Oranları (2008 yılı) Anteil der am Türkischunterricht teilnehmenden/ nicht teilnehmenden Viertklässlern und der Kinder der Türkischlehrer, die eine Realschulempfehlung erhalten haben (Stand 2008) Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009 4. Sınıfta olup Türkçe Dersine Katılan, Katılmayan Öğrencilerin okul tavsiyeleri ile Öğretmen Çocuklarının Gymnasium Oranları (2008 yılı) Anteil der am Türkischunterricht teilnehmenden/nicht teilnehmenden Viertklässler und der Kinder der Türkischlehrer, die eine Gymnasiumempfehlung erhalten haben (Stand 2008) Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Tavsiyeler / Empfehlungen Almancayı iyi öğrenin, çocuklarınızın çok iyi öğrenmesini sağlayın. / Lernen Sie Deutsch und fördern Sie Ihre Kinder beim Deutschlernen Türkçe Anadil dersine önem verin, çocuklarınızın bu derslere katılımlarını sağlayınız. / Schicken Sie Ihre Kinder zum Türkischunterricht Alman eğitim sistemi hakkında bilgi sahibi olun. / Informieren Sie sich über das deutsche Schulsystem Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Tavsiyeler / Empfehlungen Çocuklarınızın eğitimine önem verin. / Achten Sie auf die Schulbildung Ihrer Kinder Okul toplantılarına katılın. / Nehmen Sie regelmäßig an Elternabenden teil Okul aile birliklerinde görev alın. / Werden Sie aktiv beim Türkischen Elternbeirat Eğitimi yarım kalmış olan çocuklarımızı açık öğretim kurumlarına yönlendirerek en azından bir diploma almalarına olanak sağlayın. / Förden Sie Schulabgänger beim Erwerb eines Schulabschlusses Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009

Unutmayınız ki! / Vergessen Sie nicht! Stuttgart Başkonsolosluğu Eğitim Ataşeliği 24 Ekim 2009