KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İşlenmesi için Gerekli Ortalama Süre
Advertisements

Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
GEOMETRİK CİSİMLERDE DÖNME HAREKETİ
2. BÖLÜM VEKTÖR-KUVVET Nicelik Kavramı Skaler Nicelikler
Görev Analizi Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: STRATEJİLER
Eğitimde Program Geliştirme Hedef
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Bir Bakış
Üst Düzey Düşünme Becerilerine Odaklanma
Buluş yoluyla öğretim stratejisi
Matematik Öğrenme ve Öğretme Süreci
Çiğdem ÖZTÜRK Semra SEVİNÇ Esra SEVİNDİK
PİSAGOR BAĞINTISI Pisagor Bağıntısı 8.Sınıf Aşağı yön tuşu
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
Geometri Öğrenme Alanı Temel Beceriler
DİK PİRAMİDİN YÜZEY ALAN BAĞINTISI
Bölüm 4 İKİ BOYUTTA HAREKET
İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI VE GENEL ÖZELLİKLERİ
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
MEHMET GÖK 2/B SINIFI ÖĞRETMENİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
GİRİŞ DİNAMİK’İN TANIMI
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
GİRİŞ DİNAMİK’İN TANIMI
Bloom’un (bilişsel) Taksonomisi
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
İÇERİK Yazılım nedir? Matematik yazılımı nedir?
MOMENT-DENGE-AĞIRLIK MERKEZİ
8.SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI
PİSAGOR BAĞINTISI İLE İLGİLİ PROBLEMLER
MATEMATİK YAZILIMLARI.
HAZIRLAYAN: KÜBRA NUR UÇAN /A
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ÖZKAN ÖZCAN
GEOMETRİK CİSİMLER.
BİLİŞSEL (KOGNİTİF) GELİŞİM
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi BÖLÜM 21 Veri Analizi Kavramlarının Gelişimi.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM 1 Bilgi İşleme Teorisi
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
“Ders Kitabı İnceleme” … Yayınları Numara İsim Soyisim.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Doç. Dr. Murat Özdemir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
SİMETRİ ELEMANLARI (TRANSLANSYONSUZ) Kristallerde bulunan yüzey, kenar ve köşe gibi aynı değerli kristal unsurların belli bir düzen içinde yerleşmiş.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Diyarbakır tanıtım toplantısı ŞİMDİ DÜŞÜNME ZAMANI 2013 TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİ ULUSAL SERGİSİ Diyarbakır tanıtım toplantısı.
ŞEKİLLER.
BÖLÜM 4 . AKIŞKAN KİNEMATİĞİ
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
BİR BOYUTLU ISI İLETİMİ
MATEMATİK.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
 Geometri, çocuklarda ispat ve muhakeme becerilerinin gelişimini sağlayan bir matematik alanıdır.  Geometri, geometrik şekillerin özelliklerini, geometrik.
Bloom ve Bilişsel Taksonomi
Uzamsal Düşünme Mekanda konum Parça-bütün ve Alan ilişkisi
ARGÜMANTASYON.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Özel Üçgenler Dik Üçgen.
Sunum transkripti:

KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi BÖLÜM 20 Geometrik Düşünme ve Geometrik Kavramlar

Öğrenciler İçin Geometrideki Hedefler Uzamsal His ve Geometrik Akıl Yürütme Geometrik İçerik

Geometrik Düşünmenin Gelişimi Van Hiele Geometrik Düşünce Düzeyleri

Düzey 0: Görselleştirme

Düzey 1: Analiz

Düzey 2: İnformel Çıkarım Düzey 3: Çıkarım Düzey 4: Sistematik Düşünme

Öğretime Yönelik Öneriler Düzey 0’da Öğretim Düzey 1’de Öğretim Düzey 2’de Öğretim

Şekiller ve Özelliklerini Öğrenme Düzey 0’da Düşünenler İçin Şekiller ve Özellikleri

Düzenleme ve Sınıflandırma

Şekilleri Bir Araya Getirme ve Parçalara Ayırma

Süslemeler

Düzey 1’de Düşünenler İçin Şekiller ve Özellikleri

İki Boyutlu Şekillerin Özel Kategorileri

Devam ediyor

Üç Boyutlu Şekillerin Özel Kategorileri Ayırma ve Sınıflandırma Etkinlikleri

Çizim Etkinlikleri Daireler

Dinamik Geometri Yazılımı Dinamik Geometri Örnekleri

Düzey 2’de Düşünenler İçin Şekiller ve Özellikleri Tanımlar ve İspatlar

Pisagor Bağıntısı

İlişkileri Açıklamak mı Bulmak mı?

Dönüşümleri Öğrenme Düzey 0’da Düşünenler İçin Dönüşümler

Kaydırma, Çevirme ve Döndürmeler

Doğru ve Dönme Simetrisi

Düzey 1’de Düşünenler İçin Dönüşümler Bileşke Dönüşümler

Benzer Şekiller ve Orantısal Akıl Yürütme

Yeniden Süslemeler/Döşemeler Konusu Devam ediyor

Düzey 2’de Düşünenler İçin Dönüşümler

Konumu Öğrenme Düzey 0’da Düşünenler İçin Konum

Düzey 1’de Düşünenler İçin Konum

Düzey 2’de Düşünenler İçin Konum Pisagor Bağıntısının Uygulaması Eğim

Görselleştirmenin Öğrenilmesi Düzey 0’da Düşünenler İçin Görselleştirme

Düzey 1’de Düşünenler İçin Görselleştirme

Düzey 2’de Düşünenler İçin Görselleştirme Daha Önceki Etkinlikleri Düzey 2’deki Görselleştirmeyle İlişkilendirme Platonik Cisimler