Another graphic or chart

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NE GEREK VAR GRUBU Buket Akcengiz
Advertisements

TAM SAYILAR NEDİR? Sıfırın sağındaki sayılar pozitif tam sayılar, sıfırın solundaki sayılar negatif tam sayılardır.Pozitif tam sayılar,negatif tam sayılar.
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
Kesirsel ilişkiler Aparatı
BELİRLİ BİR KURALA GÖRE DİK ÜÇGENLERİ KULLANARAK ÇOKGENLERİN İNŞASI
Geometrik Cisimler ve Şekiller
ONDALIK KESİRLER HOŞGELDİNİZ.
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
DOĞAL SAYILAR.
İŞLEM ÖNCELİĞİ MATEMATİK 5,6.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
SATRANÇ.
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
CİSİMLERİN FARKLI YÖNLERDEN GÖRÜNÜMLERİ
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ 1.ÖĞRETİM
DÖNÜŞÜM GEOMETRİSİ ÖRÜNTÜ VE SÜSLEMELER
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
İlköğretim matematik öğretmenliği 2. grup
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
2.Gün MATEMATİK 1.KİTAP ÇARPMA - BÖLME ANTRENMANLARLA
3.Gün MATEMATİK 1.KİTAP ÇARPMA - BÖLME ANTRENMANLARLA
İnternet Programlama - 2
KESİRLER ONDALIK KESİRLERİN TANIMI ONDALIK KESİR ÖRNEKLERİ
1. Bir zar ardı ardına iki kez atılıyor. Birinci atışta 6 ve
EMRE ÜZÜMCÜOĞLU 7/C 2871 BİLGİ BANKASI
SAYILARI OKUYUP YAZALIM SIRALAYALIM
Bilgi Yarışması Hamdi KOCA.
MATEMATİK.
TEMEL SAYFA YAPISI İŞLEMLERİ
ONDALIK KESİRLERDE 4 İŞLEM
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
BEŞ PARMAK RESİM SERGİSİ
HER SATRANÇ TAHTASINDA 3 ADET KARE ADI VERİLMİŞTİR
KAREKÖKLÜ SAYILAR.
MATEMATİK ONDALIK KESİRLER.
Ondalık kesirler matematİk.
SAYI SİSTEMLERİ-HESAPLAMALAR
Karşılaştırıcı ve Aritmetik İşlem Devreleri
Doğal Sayılar ve Okunuşları
ONDALIK KESİRLER (SAYILAR)
Sayı değeri
Renk Kavramı.
Doğal Sayılarda Toplama Ve Çıkarma İşlemi
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
My Colorful World.
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
Ondalık Kesirler ● Paydası 10, 100, 1000… olan kesirlere ondalık kesir denir , , , , ● Yukarıdaki kesirler birer ondalık.
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
Ayşegül GÜNDOĞMUŞ
Another graphic or chart
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
KULLANILAN MALZEMELER
Kesirler 1/2 1/8 1/3 6/8 3/4.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
ÜSLÜ SAYILAR KÜRŞAT BULUT 9/C 1126 HıDıR SEVER ANADOLU LISESI.
BULMACALAR Öğrencilerin kavram öğrenmelerini sağlamak, Mesaj vermek,
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

Another graphic or chart ÖĞRETİCİ DAMA TAHTASI MATERYALİN ADI: Montessori Checkerboard MATERYALDE KULLANILAN MALZEMELER: Mukavva Renkli Fon kağıtları Boncuk İnce tel Yapıştırıcı Pense Makas Sünger MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI: 1)Renkli fon kağıtlarını 6x6cm’lik keserek kareler elde edildi. 2)Bu kareler kullanılarak renklerin sırasına dikkat edilerek 6x9’luk dikdörtgen dama tahtası elde edildi. 3)Basamak değeri anlatılmak amacıyla sağdan sola ve aşağıdan yukarıya doğru 1,10,100,1000.. Şeklinde basamak değerleri yazıldı. 4)Farklı renkte boncuklar kullanılarak 1er,2şer,3er…9ar şekilde olmak üzere gruplandırıldı. 5) Gruplanan boncukları dizmek amacıyla boyutlarına göre teller kesildi. 6)Gruplanan boncuklar uygun boydaki tellere dizilerek uçları kapatıldı. 7)Yapılan kutu tellere geçirilen boncukların boyutlarına uygun olarak bölmelere ayrıldı. MATERYALİN KULLANILIŞI: 1)İlk olarak seçilen sayılar basamak değerlerine göre dikkat edilerek yerleştirilir. 2)Alttaki rakam kadar boncuk bulunduran tellerden yandaki rakam adeti kadar tel konulur. 3)Sağdan başlanarak ilk karedeki boncuklar ele alınıp tek tek sayılır. Eğer sonuç iki basamaklıysa birler basamağı kadar bocuk birler basamağına konulur, onlar basamağı bir yan kareye atılır. 4)Karelerde son durumda bulunan boncuklar soldan sağa doğru yazılarak sonuç elde edilir. MATERYALİN AMACI: Çocukların toplama işlemini kullanarak çok basamaklı sayıları eğlenceli hale getirerek çarpmayı öğretmektir. Materyalin Kazanımları: Çocuğun konsantrasyonu alışkanlığı Çocukta düzen duygusu İş yapma sevgisi Yaptıklarının sorumluluğunu alma Kendine güven Kendi kendini motive etme (öz motivasyon) Araç ve gereçlere karşı dikkatli kullanım A graphic can go here Another graphic or chart can go here