A.İ.B.Ü BÖTE Çoklu Ortam Tasarımı Dersi Final Uygulama Sınavı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Advertisements

Araştırma Görevlisi Turgay BAŞ
Bby 252 AraştIrma yöntemlerİ ders hakkINda Bİlgİ
Çocuklar; Beni Tanımak İster misiniz?.
Namık Kemal Üniversitesi Çorlu Meslek Yüksekokulu
NOT GİRİŞİ.
KONU: İSİM: SINIF: NO: MATEMATİK TARİHİ Konu analİzİ Konu anlatIMI
TRIGONOMETRI ÇÖZÜMLÜ ÖRNEKLER.
TÜRKİYE’NİN BÖLGELERİ
SİMETRİ 3.Sınıfa hazırlık
=>SES BİLGİSİ
 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
SİMETRİ 3.Sınıfa hazırlık
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi (Microsoft Powerpoint)
ÇAPA ATATÜRK ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
HAZIRLAYAN: FERİDE MÜRŞİDE ARSLAN
Açıköğretim Dersleri Uygulama ve Sistem Kullanım Kılavuzu.
HAYAT BİLGİSİ DERSİ COĞRAFİ ŞEKİLLER
8.Sınıf teog neden önemli?
Javascript Examples.
Fatih TAŞ Matematik Öğretmeni HİSTOGRAM.
İlişki kurulan alanların veri türleri aynı olmak zorundadır yoksa ifade de tür uyuşmazlığı hata mesajı çıkar. Sorguyu tasarım görünümünde açıp Ortalama:([sınav1]+[sınav2]+[sınav3])/3.
Materyal Tasarımım Ders:Dil ve Edebiyat Konu:Zarflar MUSTAFA UYSAL
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
Çoklu Ortamda Öğrenme Modeli
Çoklu Ortam Tasarımı Ve Üretimi
Teste Başla Nasıl OynanırKonu Anlatımı. İnsanlar görsel ve işitsel bilgileri işlemek için iki ayrı kanalı kullanırlar. Bu kanallardan biri, metin ve seslendirilmiş.
ÇOKLU ORTAM TASARIM İLKELERİ
Abant İzzet Baysal ünİverSİtesİ EğİTİM FaKülTeSİ
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
ÖSS Türkiye’de yerel saat kullanılsa, 33° Doğu boylamında
MERKEZİ SINAV SİSTEMİ 2014 TEOG
HAZIRLAYANLAR: Nida GÖNÜLAL Seda BENLİ
Coğrafya Konuları Türkiye’de İklim İç Anadolu Bölgesi İç Kuvvetler
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
HEDEF KİTLE Üniversite Öğrencileri
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ B İ LG İ SAYAR VE Ö Ğ RET İ M TEKNOLOJ İ LER İ Ö Ğ RETMENL İĞİ  EMRULLAH TURHAN  FATMA İ ME  SERVET GÖKÇEK.
Asst. Prof. Ferhat PAKDAMAR M Blok - M106
Mühendislikte Bilgisayar Uygulamaları
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi
İletişim fakültesi ŞEHİRLER VE İMAJLAR: MARKA ŞEHİR OLMA SÜRECİNDE TÜRKİYE’DE MALATYA İMAJI.
İnsan Kaynakları Yönetimi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Y Y D Resmi Gör Sesi dinlemek için tıklayın. 1.
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ ZIYA GÜNEŞ – SAFA SEZEN – KEREM UZUN – Bilgisayar ve Ö ğ retim Teknolojileri Ö ğ retmenli.
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ ZIYA GÜNEŞ – SAFA SEZEN – KEREM UZUN – Bilgisayar ve Ö ğ retim Teknolojileri Ö ğ retmenli.
ÇOKLU ORTAM TASARIMI İLKELERİ
çıkış ANA SAYFA Fonksiyonun tanımı Denk kümeler
Temel Mühendisliği Yrd. Doç. Dr. İsa VURAL.
COĞRAFİ KONUM: Dünya üzerindeki herhangi bir yerin bulunduğu konumdur.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
Sınav Şablonu Sınavı Başlat Çoktan Seçmeli Sınav Soruları.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
Yerbilimlerinde Bilgisayar Uygulamaları
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
FOTOĞRAFLARLA GÜZEL TÜRKİYE'MİZ.
Davut Yıldırım.
HEDEF KİTLE Üniversite Öğrencileri
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
BİLGİSAYAR NEDİR Hedefler Konu Anlatımı Sorular Kimiz?
DOĞU ANADOLU BÖLGESİ Doğu Anadolu bölgesi Anadolu topraklarındaki konumunda doğuda yer alması nedeniyle Birinci Coğrafya Kongresi tarafından 1941 yılında.
Örnekler.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
FİZİK-1DERSİ UYGULAMA PROJE SUNUSU
Tedavimi Değiştirmeyelim
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

A.İ.B.Ü BÖTE Çoklu Ortam Tasarımı Dersi Final Uygulama Sınavı 22.04.2015 Bu sınavda Çoklu Ortam ilkeleri hakkında 7 soru soracaktır. Puanlamayı ise DD’den başlayarak AA ya kadar sınıflandırılacaktır. Her soru Bir harf notu değerindedir. Süreniz 30 dakikadır. Başarılar Prof. Dr. Kemal Mayer Başla

Kişiselleştirme İlkesi Yakınlık İlkesi Kişiselleştirme İlkesi Çoklu Ortam İlkesi Yöntem İlkesi Tutarlık İlkesi Gereksizlik İlkesi Bölümleme ve Ön Çalışma İlkesi

Bölümleme ve ön çalışma ilkesi Aşağıdakilerden hangisi bölümleme ilkesine uygun olarak verilmiştir. Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

Kişiselleştirme İlkesi Türkiye’nin 7 cagrafi bölgesi bulunmaktadır. Bu bölgelerin dördü çevresinde olan denizlere göre isimlendirilmiştir. Diğer üç bölge de Anadolu bütünü içindeki konumlarına göre adlandırılmışlardır   Ülkemiz coğrafi olarak 7 bölgeye ayrılmıştır. Bölgelerimizden 4 tanesi etrafında bulunan denizlere göre isim almıştır. Diger üç bölgemiz ise ülkemizde bulunduğu konuma göre isimlendirilmiştir. Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

Yöntem ilkesi Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

Yakınlık İlkesi Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

A: Ses ve görüntü olmalıdır Çoklu Ortam ilkesi Çoklu Ortam İlkesine Göre bir video podcast nasıl olmalıdır. A: Ses ve görüntü olmalıdır B: Ses ve görüntünün yanında yazılar da olmalıdır. Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

A: Gereksiz yazı , ses ve grafiklerden kaçınmak Tutarlık ilkesi Tutarlık ilkesinde asıl önemli olan nedir A: Gereksiz yazı , ses ve grafiklerden kaçınmak B: Verilen bilginin devamlılığını saglamak Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

A: Hayır B: Evet Gereksizlik ilkesi Bir eğitim programı yapılırken ses ve görüntünün yanında yazı olmalımıdır.. A: Hayır B: Evet Bir Sonraki Eğitim: Yöntem Merkezi

Notunuzu Görmek İçin Tıklayınız.. Değerlendirme Notunuzu Görmek İçin Tıklayınız.. BİTİR