ÖFKE;Toplum kuralları ile sizin istekleriniz birbiriyle uyuşmadığında yaşadığınız duygudur.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SAYGILI OLMALIYIZ ZİYA FIRINCIOĞULLARI
Advertisements

ÖFKEYLE BAŞ ETME.
EVİMİ VE AİLEMİ SEVİYORUM
ÇOCUK VE ERGENLERDE ÖFKE KONTROLÜ
ÖRNEK OLAY TEKNİĞİ Nedir? Amaçları nelerdir? Kullanıldığı Durumlar
ÇOCUKLA İLETİŞİMDE KULLANILAN DİL.
Hazırlayan: Öğr.Gör. Funda YORULMAZ
4-5 YAŞ ÇOCUĞUNUN GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
SELAMLAŞMA Amaç : Görgü kurallarını geliştirme.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ANTALYA HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ
ANNE-BABA TUTUMLARI.
ÖFKENİN ETKİLERİ Kazanım: *Öfkenin yarattığı fiziksel, duygusal ve düşünsel etkileri açıklar. 9. Sınıf 31 nolu kazanım etkinliği *Bu etkinlik özel bilgi.
AİLE İÇİ İLETİŞİM.
AİLE TUTUMLARI VE ÇOCUĞU ANLAMAK REHBERLİK SERVİSİ
OZAN KAYA 156 3/A ARKADAŞLIK ÖDEVİ.
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
Dünyamızı tanıyalım.
FİİL ÇATISI.
Kazanım 3. Katıldığı gruplarda aldığı roller ile rollerin gerektirdiği hak ve sorumlulukları ilişkilendirir.
RİSKLİ DAVRANIŞLAR NEDİR?
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
ARKADAŞLIK GÜZEL ARKADAŞLARIMA M.BARAN İŞCAN. BİR ARKADAŞ İÇİMİZİ ISITAN SİHİRLİ BİR DOKUNUŞTUR..
Nazik olmak için bir gülümseme beklemeyin...
HATALARIMIZ ve SONUÇLARI
ANNE BABA TUTUMLARI VE ÇOCUKLA İLETİŞİM
ŞİDDETİN ÖNLENMESİNDE ÖĞRENCİLERİMİZE BAZI ÖNERİLER
ALTIN ÖĞRENCİ KRİTERLERİ
ÇOCUKLARDA DİL VE KONUŞMA PROBLEMLERİ
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
ÇOCUK VE YETİŞKİNLERDE ÖFKE VE ÖFKE KONTROLÜ
ETKİLİ İLETİŞİM.
ŞİDDET NEDİR ? Şiddet, güç ve baskı uygulayarak insanların bedensel veya ruhsal açıdan zarar görmesine neden olan bireysel veya toplu hareketlerin tümüdür.
İVRİNDİ ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Konu Kavramlar Araç gereçlerin yeri ve önemi Araç gereçlerin yeri ve önemi Araç gereçlerin yeri ve önemi.
AMAÇLARIM VE KAYNAKLARIM
ÖFKE YÖNETİMİ.
AİLE İÇİ ŞİDDET.
KARTAL ATATÜRK İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ
ERGENLİK DÖNEMİ VE ÖZELLİKLERİ
ÇOCUKLA KALİTELİ ZAMAN GEÇİRMEK
Çocuklarda zeka gelişiminin en yoğun olduğu dönem 3–11 yaş aralığı olup bu dönemlerde beyin gelişimine çok dikkat edilmelidir..
SINAV KAYGISI. SINAV KAYGISI NEDİR? Sınav kaygısı,sınav öncesinde başlayan Sınav kaygısı,sınav öncesinde başlayan farklı,fiziksel ve psikolojik tepkilerle.
ÇALIŞAN VE ÇALIŞMAYAN ANNELERİN ÇOCUKLARI ARASINDAKİ İLETİŞİM FARKLARI
VE ÇOCUGUN GELİŞİMİNE ETKİLERİ
ANAOKULUNA UYUM SÜRECİ
Zamanında uyumalı, zamanında uyanmalı, okula geç kalmamalıyız.
ÖFKENİ KONTROL ET 1. Üzgün olduğunuzda neler yaparsınız ? Söyleyiniz.
OKUL SEMİNERLERİ:2 ÇOCUKLARDA GÖRÜLEN UYUM VE DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI.
Öfke Kontrolü ve Stresle Başa Çıkma Semineri
ÖFKE NEDİR? Bireyin haz alma dünyasını engelleyen herhangi bir durum, olay veya kişi ile karşılaştığında oluşan duygudur. İstediğini alamama, haksız davranışlara.
KONU : YAPABİLDİKLERİM,
KONU : YÜZÜMÜZ NE ANLATIYOR KAZANIM :
ARKADAŞ İLİŞKİLERİ.
DEĞERLER EĞİTİMİ Okulumuzda Öğrencilerimize ve Velilerimize 2015 Yılı Kasım ve Aralık Aylarında, Değerler Eğitiminin Önemli ve Vazgeçilmez Bir Parçası.
HAYATIMIZI GÜZELLEŞTİREN NE ÇOK ŞEY VAR
BÜYÜDÜKÇE DEĞİŞİYORU Z. Bugün birazdan göreceğiniz oyuncaklarla oynayacak, beslenme saatinde resimde göreceğiniz besinlerle karnınızı doyuracak, evinize.
DUYGULARIMI KONTROL EDİYORUM
FERAH ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ PSİKOLOJİK DANI$MA ve REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI.
Hastaneye Yatmanın Çocuk ve Aile Üzerine Etkileri Yrd. Doç. Dr
DUYUŞSAL GELİŞİME YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
VAR YOK. VAR YOK SINIFTA ÖĞRETMEN VAR. SINIFTA ÖĞRENCİ VAR. SINIFTA GAZETECİ VAR.
EBEVEYNLERİN ÇOCUKLA KALİTELİ ZAMAN GEÇİRMESİ
DEVAMSIZLIK NEDENLERİ VE GİDERİLMESİ İÇİN NELER YAPILMALI?
GELİŞİM VE ÖĞRENME Ders 4
Haklarımı Biliyorum Vücudumu Koruyorum
OKULDA ŞİDDET VE AKRAN ZORBALIĞI Öğrenci Semineri
DUYGULARIM BEDENİMİ ETKİLER Mİ ?.
5. Sınıf 3. Ünite: ADAP VE NEZAKET
Sunum transkripti:

ÖFKE;Toplum kuralları ile sizin istekleriniz birbiriyle uyuşmadığında yaşadığınız duygudur.

Öfkelendiğinizde Ne Gibi Tepkiler Gösterirsiniz: Bağırırsınız.Ağlarsınız.

Öfkelendiğinizde Ne Gibi Tepkiler Gösterirsiniz : Eşyaları fırlatırsınız. Etrafınızdaki insanlara (vurma, bağırma gibi )olumsuz davranışlarda bulunursunuz.

Hangi Durumlar Sizi Öfkelendirebilir:  Arkadaşınızın elinizdeki oyuncağı alması.

Hangi Durumlar Sizi Öfkelendirebilir :  Arkadaşınızın ortak kullanılması gereken bir oyuncak,sandalye, minder, kalem, yapıştırıcı gibi araç gereçleri sizinle paylaşmak istememesi.

Hangi Durumlar Sizi Öfkelendirebilir:  Yapılan bir oyun etkinliğinde arkadaşınızın sizin yerinize oyuna katılması.

Hangi Durumlar Sizi Öfkelendirebilir:  Yemek, oyun vb. sıraya girdiğinizde arkadaşınızın sizi iteklemesi.

Hangi Durumlar Sizi Öfkelendirebilir:  Arkadaşınızın size vurması, ısırması, sizi itmesi, düşürmesi.

Öfkelendiğinizde Neler Yapmalısınız?  Arkadaşınıza tepki vermek (bağırmak, vurmak, ısırmak ağlamak) yerine;  Öğretmeninizle paylaşabilirsiniz.

Öfkelendiğinizde Neler Yapmalısınız?  Arkadaşınıza tepki vermek (bağırmak, vurmak, ısırmak ağlamak) yerine;  Arkadaşınızın yanından uzaklaşabilirsiniz.

Öfkelendiğinizde Neler Yapmalısınız?  Arkadaşınıza tepki vermek (bağırmak, vurmak, ısırmak ağlamak) yerine;  Biraz sakinleştikten sonra arkadaşınızla hissettiklerinizi konuşabilirsiniz.