MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Sıralaması Araştırması
Advertisements

Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Mayıs / May 2012 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD is.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Mart / March 2014 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD is.
Pınar Erzin Managing Director 11. ANKOS Yıllık Toplantısı, Muğla Üniversitesi, 28 Nisan – 1 Mayıs 2011.
ÖZEL EMEKLİLİK SİSTEMLERİ:
Finansal Piyasalar Para ve sermaye piyasaları
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Ekim / October 2014 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Ağustos / August 2013 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
Cem Duran Nisan 2011 Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Haziran / June 2012 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Temmuz / July 2014 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
Hızlı Tüketim Ürünleri
7. büyük tekstil ve hammaddeleri 6. büyük hazır giyim ve konfeksiyon
Hızlı Tüketim Ürünleri
Türkiye’nin Dış Ticareti
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
Tıbbi Cihaz Üreticileri Derneği
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Mart / March 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD is.
Örnek 1: Bayram Gıda Market’in Mayıs ayı kasa bakiyesi TL’dir. Şirket gelecek 7 ay içerisinde aşağıda yer alan nakit akımlarına sahip olacağını.
Faktoring : Gelişen Finans Sektörü
Örnek 1: Bayram Gıda Market’in Mayıs ayı kasa bakiyesi TL’dir. Şirket gelecek 7 ay içerisinde aşağıda yer alan nakit akımlarına sahip olacağını.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Eylül / September 2014 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
TÜRKİYE İHRACATÇILAR MECLİSİ İHRACATÇI EĞİLİM ANKETİ 3. DÖNEM ARAŞTIRMA SONUÇLARI (Temmuz- Eylül 2009 Gerçekleşmeleri Ekim-Aralık 2009 Beklentileri) Kasım,
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 13 Nisan DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 23 Ocak AB TOPLAM BÜYÜKBAŞ VARLIĞI CANLI HAYVAN Mayıs / Haziran Araştırması CANLI HAYVAN Mayıs / Haziran Araştırması.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Mayıs / May 2014 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD is.
Dünya’da ve Türkiye’de zeytinyağı gündemi
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 27 Ağustos 2015.
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Eylül / September 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Şubat / February 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
GSYH ve TÜFE: Makroekonominin İzlenmesi
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
1 H. Ö. SABANCI HOLDİNG A. Ş. ÇİMENTO GRUP BAŞKANLIĞI BASIN TOPLANTISI 15 MAYIS 2007.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 6 Kasım DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ HAZİRAN ARAŞTIRMASI.
NÜFUS ÖZELLİKLERİ VE NÜFUSUN ÖNEMİ
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Mart / March 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD is.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Nisan / April 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Ocak / January 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
VARLIKLARIN YÖNETİMİ ÖRNEK SORULAR
YATIRIMCILARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 23/03/07. Akrilik Elyaf Talebi (t/yıl) ,637, ,560, ,691, ,685, ,778,000.
Türkiye’nin dünyaya anlattığı hikayesi imalattaki gücüyle başlıyor, ihracattaki potansiyeli ile devam ediyor..
Tataristan Minullına TaliyaI İgizovna Tatarista’nın Yatırım Geliştirme Ajansın yöneticisi Tataristan – Türkiye İş Forumu, Kazan şehri, 2015.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Marka hikayesi ERDEM OKTAY
2017 OCAK-NİSAN AYLARI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
YAĞLI TOHUMLU BİTKİLER VE BİTKİSEL YAĞLAR KONFERANSI
Biz kimiz? Syngenta ziraat sektöründe Dünya lideridir
Çalışma Sermayesi Finansmanı
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
Türkİye Yumurta Sektörünün Genel Sekreter YardImcIsı
TÜRK BEŞLERİ.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Şeref Saygılı-OECD&TCMB Cengiz Cihan-TCMB 24 Ekim 2011 İstanbul
2018 OCAK AYI TÜRKİYE VE MALATYA EKONOMİSİNDEKİ GELİŞMELER
Bu Sunu En İyi Ofis 2010 Yüklü Bilgisayarlarda Görüntülenir
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TARIM EKONOMİSİ ve İŞLETMECİLİK DERS NOTLARI
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Su Ayak İzi ve Sanal Su ( ) Dersin bu bölümü, WWF Türkiye, Orman ve Su İşleri Bakanlığı, Omo ve Unilever işbirliğinde hazırlanan Türkiye’nin Su.
FİLLER.
Sunum transkripti:

MAKARNA VE İ RM İ K İ HRACAT B İ LG İ LER İ İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

SPAGETT İ YATIRIM HESABI İ Ç İ N TIKLAYINIZ. TIKLAYINIZ.

SATIŞ DE Ğ ERLEND İ RME TOPLANTISI –

SATIŞ DE Ğ ERLEND İ RME

BÖLGE YÖNET İ C İ S İ TOPLAMI

BÖLGE YÖNET İ C İ S İ BAZINDA NoBölge YöneticisiKategori (Kg) EkimToplam % % 1AHMET GÖKDEMİR Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT % % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 2SAVAŞ DURAN Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET 0168##### % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 3SERKAN ÖZEK Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT % % GOFRET 0840##### % BİSKÜVİ % % TOPLAM % % 4ERDEM BAYRAM Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % %

BÖLGE YÖNET İ C İ S İ BAZINDA

İ HRACAT SATIŞ RAPORU NoBölge YöneticisiKategori (Kg) EkimToplam % % 16İHRACAT Makarna % % UN - İRMİK % % BAKLİYAT 00##### % GOFRET % % BİSKÜVİ % % TOPLAM % %

GOLDA PAZAR PAYLARI

F İ RMA PAZAR PAYLARI FİRMA 2010 OCAKŞUBATMARTNİSANMAYISHAZİRANTEMMUZAĞUSTOS ÜLKER6,33%4,46%4,19%5,39%6,37% 5,74%8,12% PİYALE4,28%4,40%4,92%4,08%3,86%5,07%5,41%5,12% FİLİZ27,74%28,49%27,86%28,29%27,37%26,18%25,59%24,24% N.ANKARA27,55%27,48%26,41%26,15%25,81%26,44%27,12%27,68% KARTAL5,66%5,31%5,94%5,83%5,59%5,45%5,93%5,52% SELVA6,13%6,52%6,43%5,83%5,75%5,95%6,31%6,04% ARBELLA4,84%5,26%6,05%6,31%5,95%6,09%5,94%6,42% TAT1,53%1,98%1,60%1,57%2,02%1,68%1,82%1,67% BESLER0,99%0,76%1,39%1,11%1,47%1,71%1,33%1,40% GOLDA0,54%0,62%0,75%0,96%1,01%1,00%1,11%1,67% OBA2,03%2,02%2,21%1,82%2,00%1,91%1,23%1,29% BESLEN0,43%0,51%0,42%0,41%0,42%0,54%0,66%0,62%

TÜRK İ YE MÜŞTER İ DA Ğ ILIMI

Buradan Nokta Da ğ ılımının Önemi Çıkıyor Hala bazı noktaların önemi çok fazla. Tüm Türkiye’deki ZM’ler dahil Süper Market kanalının toplam satış içindeki payı %10’dur. Orta Marketlerin ve Bakkalların payı %70 olmaktadır. Bu durumun makarna için %60 oldu ğ unu varsayarsak ciddi bir potansiyele sahiptir.

Bu Noktaların Durumu

Makarna Tüketimi Üzerinden Bölge Makarna Tahmini Satışı Bulma Türkiye kişi başı ortalama yıllık makarna tüketimi 6 Kg’dir. Bulundu ğ unuz Bölgenin Nüfusuna göre aylık tüketim ile çarparız. Örnek : Erzurum Nüfusu : Kişi Aylık Kişi Başı Tüketim :0,5 Kg Aylık Tüketim : *0,5 Kg Aylık Makarna Tüketimi: Kg