7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İLETİŞİM BECERİLERİ MODÜLÜ
Advertisements

Ankara Örneğinde Medya Okuryazarlığı Dersi Süreci ve Yaygınlaştırılması Çalışmaları İçin Öneriler 1.
Merhametsiz karanlıklar içindeyim, Ne zaman güneş doğacak bilmiyorum
WEB 2.0 RAHİME ÖZDEMİR TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
ÖĞRETİM MODELLERİ S.59-74; 1-Carroll’in Okullarda Öğrenme Modeli 2-Bloom’un Tam Öğrenme Modeli 3-Gardner’in Öğretimde Çoklu Zeka Kuramı Kaynak;Öğretimi.
1 Okul Kültüründe Değişim. 2 Küresel Ekonominin Gerçekleri Problemler ve sistemler karmaşıktır. Problemler ve sistemler karmaşıktır.  Büyük resmi kavramsallaştırabilme;
HALKALI GÜNEŞ ORTA OKULU
DÜN BUGÜN YARIN.
ZİHİNSEL ENGELLİ ÖĞRENCİLERE KAVRAM ÖĞRETİMİ
YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
SABİT BEKLEME SÜRELİ ÖĞRETİM
5. BÖLÜM 0-18 YAŞ ÇOCUKLARININ GELİŞİM DÖNEMLERİ ve ÖZELLİKLERİ
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: SIRALAMA
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
Eğitimde Program Geliştirme Temel Kavramlar
KÜMELER İLERİ.
BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
UZAKLIKLAR KÜÇÜK SEVGİLERİ YOK EDER,
Tavşanlar ülkesinde o gün okullar açılıyormuş
TEOG Sınavından Yüksek Puan Almak İçin 10 Altın Tavsiye
TTB-UDEK Müfredat Komisyonları Temsilciler Toplantısı Dr. İskender SAYEK Ankara
Probleme Dayalı Öğrenme Dr. Betül Kalender 3 Ocak 2009.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Basit Bir Elektrik Devresi Kuralım
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
“ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK”
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
2014/2015 ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME e-KILAVUZU 1 MEB Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
SeNDeN SoNRa.
9. BÖLÜM ENGELLİ HAKLARINA GENEL BİR BAKIŞ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
Zihinsel Yetersizlik Tanım ve Sınıflandırma
BİLGİNLER SINIFI OCAK VE ŞUBAT AYI AİLE İLETİŞİM BÜLTENİ.
ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Dr. Kerim Karabacak
Öğretim Teknolojisinin Tarihsel Gelişimi
Aile Atölyeleri Projesi
PROBLEM ÇÖZME YAPILANDIRILMIŞ GRUP PROGRAMI Genel Hedef : Problem çözme becerisini kazanabilme. Düzey : İlköğretim ikinci kademe Üye sayısı : 12 Süre.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
Öğretim Modelleri Anlamlı (Okulda) Öğrenme, Tam Öğrenme, Çoklu Zeka, Yapılandırmacılık, Dr. Kerim Karabacak.
YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Öğr. Gör. Fidan Özbey
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
ÖĞRETİM MATERYAL TEKNİK VE TASARIMI DERSİ
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
Etik Günü 25 Mayıs tarihi bütün dünyada etik günü olarak kutlanmaktadır. Bizim kültürümüze kavram ve çerçeve olarak farklı olan bu terim son yıllarda ülkemizde.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
E ĞITIMDE P ROGRAM G ELIŞTIRME T EMEL K AVRAMLAR Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Ders 4 Kavram öğretiminde öğretim yöntemleri
İLKÖĞRETİMLE İLGİLİ GÜZEL SÖZLER
ÖĞRENMENİN AŞAMALARI Sezgin Kartal
H. A. AKINCI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
MATEMATİK DERSİNİ NASIL ÖĞRENMELİ
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Yaygın eğitim 1.
SU KIRLILIĞI Sosyal bilgiler Ülkemizde su kirliliği Evlerimize gelen suların çok kireçli olup olmadığı kokma nedeni.
E.
Eğitim; bireyin içinde yaşadığı toplumda yeteneğini, tutumlarını ve olumlu değerdeki diğer davranış biçimlerini geliştirdiği süreçler toplamıdır. Bireyin.
Programdan Sorular.
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Çocuklara kavram öğretilirken kolaydan karmaşığa bir sıralama takip edilmeli ve öğretilen kavramlar herkes tarafından aynı anlamda algılanıyor.
BU SUNUMDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.
Sunum transkripti:

7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK

6. OTURUMDAN SONRA…  6. Oturumdan 7. Oturuma kadar geçen sürede neler yaşadınız?  6. oturumda öğrendiğiniz hangi bilgileri nasıl kullandınız?

BU OTURUMDA NELER ÖĞRENDİK?  Bu oturumda ilk defa duyduğunuz kavramlar hangi kavramlar oldu?  Daha önce yanlış bildiğiniz hangi bilgileri fark ettiniz?  Öğrendiklerinizden sonra evde neleri uygulamayı düşünüyorsunuz?

KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜLER… ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK