VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Advertisements

Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Türkiye’nin ilk ve en etkili
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Emre ERDEM Haziran 2013.
21-27 Kasım  Sayfa 5: AVM Forum, Vialife  Sayfa 9: Dayanıklı Tüketim Beko, Singer, Vestel  Sayfa 15: Eğlence, Kültür&Sanat, Dernek Ahmet Kaya,
KENTSEL TASARIM KOORDİNE VE DEĞERLENDİRME KOMİSYONU
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
2013 MEDYA ANALİZ RAPORU.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
GEÇMİŞTE VE GÜNÜMÜZDE PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA TOPLU ANKET SONUÇLARI DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, KÜTAHYA GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP HARRAN ÜNİVERSİTESİ,
Global pazarlama stratejisi
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI. SİVAS 1901 yılında kurulmuştur. Yaklaşık 4000 aktif üyesi bulunmaktadır. 24 meslek grubundan 62 meclis üyesi ve 20 personeli.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
İstanbul-25 Nisan 2008 “Hayata Artı” GENÇLİK PROGRAMI.
HAFTA I.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
EURO 2016 TÜRKİYE Onur KILIÇ. UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası.
ATC Araç Takip Sistemleri
REKLAMCILIK Hafta 3 KISIM 1.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
1 DELL CONFIDENTIAL. 2 NASIL İŞLER? AMAÇ: –Müşterinin teknik desteği kendi adresinde alabilmesidir. –Müşteri Dell Destek Hattını arar. (Hafta içi 9:00-17:30)
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
TÜRKİYE’NİN EMLAK SİTESİ
Sabancı Gönüllüleri Programı nedir? Tüm Sabancı Topluluğu’nu kapsayan bir sosyal sorumluluk programı İki ana platform 1.Online eğitim 2. Gönüllülük Projeleri.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Kantitatif Araştırma Özeti 8 Mayıs 2015
KUTLU OLSUN TUTUM ve YATIRIM HAFTASI TÜRK MALLARI.
2013 – 2014 GAYRİMENKUL SEKTÖR ANALİZİ Hazırlayan : Y. Müh.Murat ERGİN.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
1. Sunum (Giriş - Ders Hakkında - Tanışma) Öğr. Gör. Mehmet Akif BARIŞ Medya ve Çocuk.
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Dr. İsmail DEMİR Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
Küçülen Dünya, Gelişen Yumurta Sektörü
T.C. Sağlık Bakanlığı Özel Sektör Tetra Pak Ltd. Şti. Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü Tıp Fakültesi Osteoporozdan Korunma ve Osteoporozlular.
Sosyal Medya ve Türleri
KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.
TÜRKİYE’DE GÖRÜLEN BAŞLICA İKLİM TİPLERİ
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
Türkiye Kadın Girişimci Dernekleri Platformu. Biz kimiz?  KAGİDER 2012 yılında Antalya’da Türkiye’nin farklı bölge ve illerindeki kadın girişimci derneklerinin.
Teknolojinin bulunduğu her yerdeyiz Günde ortalama 20 bin video izleme ve 40 bin tekil ziyaretçi ile teknoloji yayıncılığına video içeriğiyle yön veriyoruz.
8 MAYIS 2016 – İzmir 14:00 KOŞAMAYANLAR İÇİN KOŞUYORUZ!
70 adet ulusal ve yerel LPG şirketinin olduğu tüplügaz pazarında, ev tüpü satışlarında yerel rekabet avantajı sağlamak ve bayi motivasyonunu arttırmak.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Turkcell Kurumsal Satış Direktörü
SAĞLIK TURİZMİ DAİRE BAŞKANLIĞI
EĞİTİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
ÖZET GİRİŞ MATERYAL VE METOT BULGULAR TARTIŞMA VE SONUÇ KAYNAKLAR
ESKİŞEHİR TİCARET ODASI
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Medya Planlaması ve Stratejisi
EĞİTİMDE FIRSAT VE OLANAK EŞİTLİĞİ - EŞİTSİZLİĞİ
TÜİK NİSAN İHRACAT RAKAMLARI
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI – ATATÜRK ve İLETİŞİM 1.
Sunum transkripti:

VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU

Neden Yerel? 1 Etkin yerel mecra karma kullanımı medya planlarına yüksek bölgesel erişim sağlama potansiyeline sahip 2 Yerel televizyon, gazete ve radyo markalara sadece erişim değil marka ile duygusal bağı güçlendirme olanağı da sunuyor 3 Açıkhava yüksek erişim sağlıyor ama duygusal bağ yaratma açısından nispeten zayıf 4 Mobil medya iki yıl içinde erişimi en fazla artan mecra ama «kentsel eğilimlerle» ilişkisi zayıf

Vestel için Yerel’in Önemi... Bayi Ağı Önemi Teknomarket & Çeyizmarket Vestel Dinamik Yapı Bölge Farklılığı Vestel özellikle 1.100 bayisini ve bayi topluluğunu çok önemseyen ve sürekli geliştiren bir yapıya sahip. Ve yine bayileriylede bu mecrayla irtibat kurabilmesi Bayilerin beklentilerinin ve isteklerinin en iyi karşılanacağı mecra. Sadece kendi bayilerinde değil 550 Zincir marketler ve 257 Çeyiz marketlerle yapılan işbirliği ve kampanyaların duyurulması için etkin duyuru kanalları olması Vestel’in dinamik ve genç yapısına cevap verebilen yerel mecraların son yıllarda artışı Her bölgenin kendine özgü yapısı ve gerçekleri bulunuyor. Bu gerçekleri ve ihtiyaçların birebir hedef kitleye dokunarak karşılanması fırsatı Bayi Ağ

Yerelin Gücü Yerel Mecra gün geçtikçe güçlenirken her medyanın etkin olduğu yerler farklılık göstermektedir.

Yerel TV Yerel TV izleyicileri Yerel TV kanallarını hafta içi izlemeyi tercih ediyor. Hafta sonu izleme oranı %21 oranında daha az. Hafta içi Yerel TV izleme oranı ulusal kanalların «prime time» başlangıcına kadar yükselerek ilerliyor. Akşam 20:00 den itibaren inişe geçiyor. Bazı şehirlerde Yerel TV erişimi düşükken izleme süresi yüksek olmaktadır (Ankara, Antalya, Diyarbakır gibi) Bazı şehirlerde Yerel TV erişimi yüksekken izleme süresi düşük olmaktadır (Malatya, Sivas, Eskişehir gibi) Bazı şehirlerde hem Yerel TV erişimi hemde izleme süresi yüksek olmaktadır (Konya, Bursa, Erzurum gibi) Title

Yerel Radyo Yerel Radyo dinleyicileri hafta içi daha yoğun dinleme yapıyor. Hafta içi Yerel Radyo dinleme oranı Akşam 20:00 ye kadar oldukça yüksek seyrediyor. Bu saatten itibaren inişe geçiyor. Yerel Radyo Dinleyicisi: Erkek, 20-34 Yüksek Gelir Grubu AB HK Lise ve üstü eğitim Bazı şehirlerde Yerel Radyo erişimi düşükken dinleme süresi yüksek olmaktadır (Ankara, Antalya gibi) Bazı şehirlerde Yerel Radyo erişimi yüksekken dinleme süresi düşük olmaktadır (Tekirdağ, Mersin gibi) Bazı şehirlerde hem Yerel TV erişimi hemde izleme süresi yüksek olmaktadır (Antep, Bursa gibi) Title

Yerel Basın Yerel Gazete okuyucuları daha çok kendi bölgesinden, tanıdığı ve tanığı olduğu konular hakkında bilgi almayı seviyor Yerel Gazete Okuru: Erkek, 35-54 Orta-Yüksek Gelir Grubu C1 Lise üstü Eğitim Bazı şehirlerde Yerel Gazete erişimi düşükken okuma süresi yüksek olmaktadır (Sivas gibi) Bazı şehirlerde Yerel Gazete erişimi yüksekken okuma süresi düşük olmaktadır (Muğla gibi) Bazı şehirlerde hem Yerel Gazete erişimi hemde okuma süresi yüksek olmaktadır (Eskişehir, Trabzon gibi) Title

YERELDE VESTEL

Türkiyedeki Medya Ortamı 258 TV Kanalı 27 ulusal, 16 bölgesel, 215 yerel ( 65 adet kablolu, 92 adet uydu kanalı ve 2 adet digital platform) 2.459 Gazete 55 ulusal, 23 bölgesel, 2.381 yerel 2.522 Dergi 1.087 Radyo 36 ulusal, 100 bölgesel, 951 yerel TV Basın Radyo

Gazete Online Radyo OOH Toplam 123 Adet Gazete İlanı 80.547 st / cm 17 Şehire özel Online planlama 81 il ve ilçelerinin tamamında yayın ~600.000 sn reklam yayını 26 ilde kullanım 13.677 adet raket kullanımı 937 adet bıllboard 1001 adet pano 41 araç giydirme

LOKAL İÇERİK VERİLERİ - VENUS 17 ile özel farklı Facebook içeriği ile 1 milyon + erişim 42 bin etkileşim

LOKAL İÇERİK VERİLERİ – UHD TV 21 ile özel farklı Facebook İçeriği ile 1 milyon + erişim 5 bin etkileşim

51. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu Sponsorluğu

51. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu Sponsorluğu

Son söz… Sahada 1900 noktadan fazla satış noktasıyla var olan VESTEL için yerel medya olmadan iletişim düşünülemez.