/ 51 Zekeriya Aktürk, Nezih Dağdeviren EQuiP Türkiye Delegeleri Aile Hekimliğinde Kalite Kursu Hasta ve Çalışan MemnuniyetininDeğerlendirilmesi Prof. Dr. ; Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Aile Hekimliği AD, Erzurum
/ 52 Amaç : Bu dersin sonunda katılımcıların Kalite kavramı ve ilişkili terimler hakkında bilgi sahibi olmaları amaçlanmaktadır. Hedefler : Katılımcılar bu oturum sonunda; Kalite kavramını tanımlayabilmeli Kalitenin ortaya çıkış sürecini açıklayabilmeli Kalitenin yararlarını sayabilmeli Kalite çemberlerini tanımlayabilmeli Kalite çemberlerinin işleyiş şeklini bilmeli
/ 53 Hasta (Başvuran) Memnuniyeti EUROPEP Sağlık Bakanlığı Soru Setleri
/ 54 Çalışan Memnuniyeti Job Satisfaction Brayfield & Rothe, 1951 Intentions to Quit Cammann et al., 1979, Michigan Organizational Assessment Questionnaire Emotional Labour Scale Brotheridge & Lee, 1998 Sağlık Bakanlığı Soru Seti
/ 55 Kayıtların Kalitesi Audit